ဗ်ာဒိတ္က်မ္း အခန္းၾကီး ၂၂ ၂၀-၂၁ ငါသည္ အလ်င္အျမန္လာမည္ မွန္ေပ၏ ဟု၊ ဤအရာမ်ားကို သက္ေသခံေသာသူ မိန္႔ေတာ္မူ၏။ အာမင္။ သခင္ေယရႈၾကြလာေတာ္မူပါ၊ ငါတို႔သခင္ ေယရႈခရစ္၏ေက်းဇူးေတာ္သည္ သန္႔ရွင္းသူ အေပါင္းတို႔၌ ရွိေစသတည္း။ ၁ တဖန္၊ ေက်ာက္သလင္းကဲ့သို႔ ၾကည္လင္၍၊ ဘုရားသခင္ႏွင့္ သိုးသငယ္၏ပလႅင္ေတာ္ထဲက ထြက္ေသာ၊ အသက္ေရစီးရာျမစ္ကို ေကာင္းကင္တမန္သည္ ငါ့အားျပေလ၏။ ၂ ၿမိဳ႔လမ္းမအလယ္၌၎၊ ထိုျမစ္ႏွစ္ဘက္၌၎၊ အသက္ပင္ရွိ၏။ ထိုအသက္ပင္သည္ အသီးတဆယ္ႏွစ္မ်ိဳးကို သီးတတ္၏။ မိမိအသီး ကိုလည္း လတိုင္းေပးတတ္၏။ အရြက္သည္လည္း လူအမ်ိဳးမ်ိဳးတို႔၏ အနာေရာဂါ ၿငိမ္းစရာဘို႔ျဖစ္၏။ ၃ ေနာက္တဖန္က်ိန္ျခင္းေဘး တစံုတခုမွ်မရွိ၊ ထိုၿမိဳ႔၌ ဘုရားသခင္ႏွင့္ သိုးသငယ္၏ပလႅင္ေတာ္ ရွိ၍၊ ဘုရားသခင္၏ကြၽန္တို႔သည္ ဘုရားဝတ္ကို ျပဳၾကလိမ့္မည္။ ၄ မ်က္ႏွာေတာ္ကိုျမင္ရ၍၊ သူတို႔နဖူး၌လည္း နာမ ေတာ္ေရးထားလ်က္ရွိလိမ့္မည္။ ၅ ထိုၿမိဳ႔၌ ညဥ့္မရွိရ၊ ဆီမီးကိုအလိုမရွိ။ ေန၏အေရာင္ကိုလည္း အလိုမရွိ။ အေၾကာင္း မူကား၊ ထာဝရအရွင္ဘုရားသခင္သည္ သူတို႔၌ေရာင္ျခည္ေတာ္ကို လႊတ္ေတာ္မူ၍ သူတို႔သည္ ကမၻာအဆက္ဆက္ စုိးစံရၾကလတံ့။ ၆ ေကာင္းကင္တမန္ကလည္း၊ ဤစကားသည္ သစၥာစကား၊ ဟုတ္မွန္ေသာစကားျဖစ္၏။ ပေရာဖက္ တို႔၏ ဝိညာဥ္ကို အစိုးရေသာ ထာဝရအရွင္ဘုရားသခင္သည္ ကာလမၾကာမျမင့္မီွ ျဖစ္ရမည္အမႈအရာမ်ား ကို မိမိကြၽန္တို႔အား ျပေစျခင္းငွါ၊ ေကာင္းကင္တမန္ေတာ္ကို ေစလႊတ္ေတာ္မူၿပီ။ ၇ ငါသည္ အလ်င္အျမန္လာ မည္၊ ဤစာေစာင္၏ အနာဂတၱိစကားကို ေစာင့္ေရွာက္ေသာသူသည္ မဂၤလာရွိ၏ဟုေျပာဆို၏။ ၈ ငါေယာဟန္သည္ ဤအရာမ်ားကို ၾကားျမင္၏။ ၾကားျမင္ၿပီးလွ်င္၊ ထိုအရာမ်ားကိုျပေသာ ေကာင္းကင္ တမန္၏ ေျခရင္း၌ ကိုးကြယ္အံ့ေသာငွါ ျပပ္ဝပ္၏။ ၉ သူကလည္း၊ မျပဳပါႏွင့္။ ငါကား၊ သင္၏လုပ္ေဘာ္ ေဆာင္ဘက္ျဖစ္၏။ သင္၏အစ္ကိုပေရာဖက္တို႔ႏွင့္ ဤစာေစာင္ ၏စကားကို ေစာင့္ေရွာက္ေသာသူတို႔၏ လုပ္ေဘာ္ေဆာင္ဘက္လည္းျဖစ္၏။ ဘုရားသခင္ကို ကိုးကြယ္ေလာ့ဟု ေျပာဆို၏။ ၁၀ တဖန္တံု၊ ငါ့အား မိန္႔ေတာ္မူသည္ကား၊ ဤစာေစာင္၏ အနာဂတၱိစကားကို တံဆိပ္မခတ္ႏွင့္။ အေၾကာင္းမူကား၊ ကာလအခ်ိန္ေရာက္လုနီးၿပီ။ ၁၁ မတရားေသာသူသည္ မတရားသျဖင့္ျပဳေစဦး။ ညစ္ညဴး ေသာသူသည္ ညစ္ညဴးေစဦး။ ေျဖာင့္မတ္ေသာသူသည္ ေျဖာင့္မတ္ေစဦး။ သန္႔ရွင္းေသာသူသည္ သန္႔ရွင္းေစဦး။ ၁၂ ငါသည္ အလ်င္အျမန္လာမည္။ ငါသည္ အက်ိဳးအျပစ္ကိုေဆာင္ခဲ့သည္ျဖစ္၍၊ လူအသီးသီး တို႔အား မိမိတို႔အက်င့္အတိုင္း ဆပ္ေပးမည္။ ၁၃ ငါသည္ အာလဖျဖစ္၏။ ၾသေမဃလည္းျဖစ္၏။ အဦးဆံုးေသာ သူ၊ ေနာက္ဆံုးေသာသူျဖစ္၏။ အစႏွင့္အဆံုးလည္းျဖစ္၏။ ၁၄ အသက္ပင္ႏွင့္ဆိုင္၍၊ ၿမိဳ႔တံခါးအတြင္းသို႔ ဝင္အံ့ေသာငွါ ပညတ္ေတာ္တို႔ကို က်င့္ေသာသူတို႔သည္ မဂၤလာရွိၾက၏။ ၁၅ ျပင္၌ကား၊ ေခြးျဖစ္ေသာသူ၊ ျပဳစားတတ္ေသာသူ၊ မတရားေသာေမထုန္၌ မွီဝဲေသာသူ၊ လူအသက္ကိုသတ္ေသာသူ၊ ရုပ္တုကိုကိုးကြယ္ ေသာသူ၊ သစၥာပ်က္ျခင္းကို ႏွစ္သက္၍ျပဳေသာသူ အေပါင္းတို႔သည္ ရွိၾက၏။ ၁၆ ငါေယရႈသည္၊ အသင္း ေတာ္တို႔အဘို႔ ဤအရာမ်ားကို သင္တို႔အား သက္ေသခံေစ ျခင္းငွါ၊ ငါ၏ေကာင္းကင္တမန္ကို ေစလႊတ္၏။ ငါသည္ကား၊ ဒါဝိဒ္၏အျမစ္ျဖစ္၏။ အႏႊယ္လည္းျဖစ္၏။ ထြန္းေတာက္ ေသာမိုဃ္းေသာက္ၾကယ္လည္းျဖစ္၏။ ၁၇ ိ၀ိညာဥ္ေတာ္ႏွင့္ မဂၤလာေဆာင္သတို႔သမီးက၊ လာခဲ့ပါဟုဆိုၾက၏။ ၾကားေသာသူကလည္း လာခဲ့ပါဟု ဆိုပါေစ၊ ေရငတ္ေသာသူသည္ လာပါေစ။ အလိုရွိေသာသူသည္ အဘိုးကိုမေပး ဘဲ အသက္ေရကိုယူပါေစ။ ၁၈ ဤစာေစာင္၏ အနာဂတၱိစကားကို ၾကားေသာသူအေပါင္းတို႔အား ငါသက္ေသခံသည္ကား၊ အၾကင္သူ သည္ ဤအရာတို႔၌ ထပ္၍အသစ္သြင္း၏၊ ဤစာေစာင္၌ ေရးထားေသာေဘးဒဏ္တို႔ကို ထိုသူအေပၚသို႔ ဘုရားသခင္သက္ေရာက္ေစေတာ္မူမည္။ ၁၉ အၾကင္သူသည္ ဤစာေစာင္၏ အနာဂတၱိစကား အခ်ိဳ႔ကို ႏႈတ္ပယ္၏။ ဤစာေစာင္၌ေရးထားေသာ အသက္ပင္ႏွင့္၎၊ သန္႔ရွင္းေသာၿမိဳ႔ေတာ္ႏွင့္၎၊ ထိုသူစပ္ဆိုင္ေသာအခြင့္ကို ဘုရားသခင္ ႏႈတ္ပယ္ေတာ္မူမည္။ !

November 28, 2014

ဒုတိယေမြးျခင္းခံေသာ ခရစ္ယာန္ဟူသည္ ?

 ဒုတိယေမြးျခင္းခံေသာ ခရစ္ယာန္ဟူသည္ကား??

ကၽြန္ေတာ္တုိ႔သည္ ဒုတိယေမြးျခင္းအေၾကာင္းကို ၾကိမ္ဖန္ မ်ားစြာၾကားေနရျပီး မိမိသည္ “ဒုတိယေမြးျခင္းခံ ခရစ္ယာန္” ျဖစ္ေၾကာင္း ေျပာဆုိေနၾကသည္။ သူတုိ႔က လူ တ ေယာက္ သည္ ဒုတိယေမြးျခင္း မခံဘဲ ခရစ္ယာန္ တစ္ေယာက္ မျဖစ္ နုိ္င္ေၾကာင္း ကုိ နားလည္ပုံ မရပါ။ လူတစ္ေယာက္ သည္ မည္သည္႔နည္းျဖင္႔ ဒုတ္ိယ ေမြးျခင္းကုိ ခံနုိင္ပါမည္နည္း။ လူတစ္ေယာက္သည္ မည္ သည နည္းျဖင္႔ ခရစ္ယာန္ တစ္ေယာက္ ျဖစ္လာနုိင္မည္နည္း။  
သမၼာက်မ္းစာ က မည္ကဲ႔သုိ႔ သြန္သင္ပါသနည္း။
သမၼာက်မ္းစာ က ရွင္ေယာဟန္ ၃း ၁-၁၃ ထဲတြင္ ဒုတိယ ေမြးျခင္း အေၾကာင္း ေျပာပါသည္။ နိေကာဒင္အမည္ ရွိ ေသာ ယုဒလူတုိ႔တြင္ အရာရွိ၊ ဖာရိရွဲတေယာက္သည္ ေယရူထံေတာ္ သုိ႔္ လာသည္။ နိေကာဒင္သည္ ဘာသာတရားကိုင္းရွု္ိင္း သူ လူ ေကာင္း တေယာက္ျဖစ္ သည္။ သူ သည္ ေယရူျပဳ ေသာ နိမ္ိတ္လကၡဏာ မ်ားကုိေတြ႔ျမင္ ေသာေၾကာင္႔ ေယရူ သည္ ဘုရားသခင္ ေစလႊတ္ေတာ္ မူေသာ သူျဖစ္ ေၾကာင္း သိသည္။ နိေကာဒင္သည္ ဘုရားသခင္၏ နုိင္ငံေတာ္ ကုိ ေမ်ွာ္လင္႔ေနေသာသူ ျဖစ္သည္။
ေယရူက နိေကာဒင္ သည္အဘယ္သူျဖစ္ေၾကာင္းနွင္႔ မည္သည္႔အရာကုိ ေမွ်ာ္လင္႔ ေန ေၾကာင္း သိျမင္ေသာ ေၾကာင္႔ ဤသုိ႔ေျဖၾကားေျပာ ဆုိ္ ခဲ႔ပါသည္။ “ ေယရူက ဒုတိယေမြးျခင္းကုိ မခံေသာ သူမည္သည္ကား ဘုရားသခင္၏ နုိင္ငံေတာ္ ကုိ မျမင္ရဟု ငါ အမွန္အကန္ဆုိသည္ ဟု ျပန္၍မိန္႔ ေတာ္မူ၏”။ နိုင္ငံေတာ္ကုိ ျမင္ေတြ႔ ျခင္း သည္ ၎၏ ဝမ္းေျမာက္ျခင္းနွင္႔ ေကာင္းၾကီးမဂၤလာမ်ား ကုိ အတူမ်ွ ေဝခံစားျခင္းျဖစ္ သည္။ နိေကာဒင္ သည္ ယုဒ လူ တေယာက္ျဖစ္သည္။ 
သူသည္ ယုဒလူမိ်ဳးမိသားစု မွ ေမြးဖြားျခင္းအားျဖင္႔ ဣသေရလ နုိ္င္ငံေတာ္၏ နိင္ငံသားတေယာက္ ျဖစ္လာခဲ႔သည္။ သူက ေယရူ၏ နို္င္ငံေတာ္သည္ ေလာကီနုိ္င္ငံ တစ္ခု ခု ျဖစ္ေကာင္းျဖစ္နုိ္င္သည္ဟု ထင္ျမင္ ခဲ႔သည္။ သုိ႔ေသာ္လည္း ထုိထင္ျမင္ခ်က္သည္ မွားယြင္းပါသည္။ ေယရူတည္ေထာင္ ေသာ နုိ္င္ငံေတာ္သည္ ဝိညာဥ္ေရးရာ နွင္႔ဆုိင္ေသာ နုိ္င္ငံေတာ္ျဖစ္သည္။ ေနာက္ပုိင္း၌ ေယရူက ပိလတ္မင္းအား ေျပာဆုိ သည္မွာ “ ငါ၏ နုိင္ငံ သည္ ဤေလာကနွင္႔ မစပ္ဆုိင္” (ေယာဟန္ ၁၈း၃၆ )။
 ေပတရုက ေယရူသည္ ခရစ္ေတာ္တည္းဟူေသာ အသက္ရွင္ ေတာ္မူေသာ ဘုရားသခင ၏သားေတာ္ ျဖစ္ေၾကာင္း ဝန္ခံေသာ အခါ ေယရူက သူ႔အသင္းေတာ္ တည္ေဆာက္ရန္ ကတိေပး ခဲ႔သည္။ ထုိ႔ေနာက္ေယရူ သည္ ေပတရုအား ေကာင္းကင္နုိ္င္ငံေတာ္၏ ေသာ႔တုိ႔ကုိ လည္းေပးရန္ ကတိေပးခဲ႔သည္။ ( မသဲ ၁၆း၁၆-၁၉ )။ ဤက်မ္းခ်က္ တြင္ ေယရူ က “အသင္းေတာ္” နွင္႔ “နိုင္ငံေတာ္” သည္ အတူတူသုံးနွုန္း ေျပာ ဆုိေၾကာင္းရွင္းလင္းပါသည္။

 ႏွစ္ေပါင္းအတန္ၾကာလာ ေသာအခါ တမန္ေတာ္ ေပါလု က ေကာေလာသဲ ျမိဳ႔၌ရွိေသာ ခရစ္ေတာ္၏ အသင္းေတာ္ ကုိ ေျပာဆုိရာတြင္ “ ခ်စ္ေတာ္မူေသာ သားေတာ္၏ နုိင္ငံေတာ္ထဲသုိ႔ သြင္းေတာ္မူ၏” ( ေကာေလာသဲ ၁း၁၃ ) ဟု ေျပာဆုိပါသည္။ ထုိသုိ္႔ အသင္းေတာ္ နွင္႔ နုိင္ငံေတာ္သည္ အတူတူ ျဖစ္ေသာေၾကာင္႔ ထုိအထဲသုိ႔ဝင္ ေရာက္နုိင္ရန္ လမ္းခရီးလည္း တစ္ခု တည္း သာ ရွိပါသည္။ လူတေယာက္ သည္ နုိ္င္ငံေတာ္ထဲသို႔ ေရာက္ရွိ ေနလ်ွင္ ထုိသူသည္ အသင္းေတာ္၏ အသင္းဝင္တေယာက္ ျဖစ္ပါသည္။ 
  
အစပုိင္းတြင္ ေယရူ က နိေကာဒင္အား မိန္႔ဆုိ သည္မွာ “ဒုတိယ ေမြးျခင္းကုိ မခံေသာ သူမည္ သည္ကား ဘုရားသခင္၏နုိင္ငံေတာ္ ကုိ မျမင္ရ ဟု ျပန္၍မိန္႔ ေတာ္ မူ၏” ဤသုိ႔ မိန္႔ဆုိ ျခင္းအားျဖင္႔ လူ တေယာက္သည္ ဒုတိယေမြးျခင္း အားျဖင္႔သာ လ်ွင္ နုိ္င္ငံေတာ္၏ ဝမ္းေျမာက္ျခင္း ေကာင္းၾကီး မဂၤလာကုိ ခံစားနုိ္င္မည္ ျဖစ္ သည္။
ေယရူက လူတေယာက္ သည္ (၁ ) ေရ ( ၂ ) ဝိညာဥ္ေတာ္ အားျဖင္ ေမြးဖြားရမည္ဟု မိန္႔ဆုိ သည္။ လူတေယာက္ ေမြးဖြားနုိင္ရန္ အရာနွစ္ခုတုိ႔ သည္ မရွိမျဖစ္လုိအပ္သည္။ 

( ၁ ) မိ်ဳးေစ႔ၾကဲမည္႔ ဖခင္ (၂ ) ေမြးဖြား ေပးမည္႔ မိခင္ တုိ႔ျဖစ္သည္။ ေယရူက ဘုရားသခင္၏မိသားစု ျဖစ္ေသာ ဘုရားသခင္၏ နုိင္ငံေတာ္ ထဲ သုိ႔ ဝိညာဥ္ေရးရာ ေမြးဖြားျခင္း ကုိ ရွင္းျပရာတြင္ လူ႔ဘဝ၏ မိသားစုတစ္စု ထဲသုိ႔ ဇာတိ ေမြးဖြားျခင္းကုိ အသုံးျပဳ သည္။
ဒုတိယေမြးျခင္း၌ သန္႔ရွင္း ေသာဝိညာဥ္ေတာ္သည္ မ်ဳိးေစ႔ၾကဲ သည္။ မ်ဳိးေစ႔သည္ ဘုရားသခင္၏ နုတ္ကပတ္ေတာ္ျဖစ္သည္။ 
ဤ စကား လုံးမ်ားကုိ မွတ္ထားၾကပါစုိ႔။ 
“ နိမၼိတ သတၱဝါတုိ႔တြင္ ငါတုိ႔သည္ အဦးသီးေသာအသီး ကဲ႔သုိ႔ ျဖစ္ေစ ျခင္းငွါ သမၼာတရား စကားအားျဖင္႔ မိမိအလုိေတာ္အတုိင္း ငါတုိ႔ကုိ ျဖစ္ ဘြားေစေတာ္မူ ၏” ( ယာကုပ္ ၁း ၁၈ )။ ေနာက္တဖန္ ဤက်မ္းခ်က္ ကုိလည္း ဖတ္ရူၾကပါစုိ႔။ “ သင္တုိ႔ သည္ ေဖာက္ျပန္ ပ်က္စီးတတ္ေသာ မ်ဳိးေစ႔ အားျဖင္႔ျဖစ္ဘြားသည္မ ဟုတ္။ မေဖာက္ျပန္မပ်က္စီး တတ္ေသာ မ်ဳိးေစ႔ တည္း ဟူူေသာ အသက္ရွင္၍ အစဥ္အျမဲတည္ေတာ္မူ ေသာ ဘုရားသခင္၏ နွတ္ကပတ္ေတာ္ အားျဖင္႔ ျဖစ္ဘြားေသာေၾကာင္႔၊ ညီအစ္ကုိမ်ားကုိ ခ်စ္ေယာင္ မေဆာင္ အမွန္ခ်စ္ျခင္း အလုိ႔ငွါ စိတ္ထဲမွာ သမၼာတရားကုိ နားေထာင္လွ်က္၊ ကုိယ္စိတ္ နွလုံးကုိ စင္ၾကယ္ေစျပီး သည္နွင္႔အညီ၊ 
စင္ၾကယ္ေသာ စိတ္နွင္႔ အခ်င္းခ်င္း အားၾကီးေသာ ခ်စ္ျခင္းေမတၱာ ရွိၾကေလာ႔” (၁ေပ ၁း၂၂-၂၃ )။
ဘုရားသခင္၏နွတ္ကပတ္ေတာ္သည္ ဝိညာဥ္ေတာ္၏ 
ဓားျဖစ္သည္ ( ဧဖက္ ၆း၁၇ )။ လူ႔စိတ္ထဲတြင္ ယုံၾကည္ ျဖစ္ထြန္းေစရန္ သန္႔ရွင္း ေသာဝိညာဥ္ေတာ္သည္ ဤနွတ္ကပတ္ေတာ္ ကုိ အသုံးျပဳ သည္။ “သုိ႔ျဖစ္၍ ယုံၾကည္ျခင္း သည္ ၾကားနာျခင္းအားျဖင္႔ ျဖစ္၏။ ၾကားနာျခင္းသည္ လည္း ဘုရားသခင္ ၏ စကားေတာ္အားျဖင္႔ျဖစ္၏ 
( ေရာမ ၁၀း၁၇ )။ ထုိ႔ေၾကာင္႔ ဘုရားသခင္၏ နွတ္ကပတ္ေတာ္ ကုိ ေဟာေျပာ ေသာအခါ သန္႔ရွင္းေသာဝိညာဥ္ေတာ္ သည္ အျပစ္သား၏ နွလုံးသားထဲသုိ႔ ယုံၾကည္ျခင္းကုိ ျဖစ္ထြန္း ေစသည္။
 ထုိ႔ေၾကာင္႔ လူတေယာက္သည္ နွတ္ကပတ္ေတာ္ကုိ ၾကား၍ ယုံၾကည္ ေသာအခါ သန္႔ရွင္းေသာဝိညာဥ္ေတာ္ ၏ သားဟု ေခၚဆုိနုိ္င္ပါသည္။
သုိ႔ေသာ္ ေရနွင္႔ ေမြးဖြား ျခင္းကား အဘယ္သုိ႔နည္း။

ဤသည္ ဗတၱိဇံခံျခင္းအားျဖင္႔ ျဖစ္သည္။ လူတေယာက္သည္ ဘုရားသခင္၏ နွတ္ကပတ္ေတာ္ကုိ ၾကား၍ ယုံၾကည္ ေသာအခါ ထုိသူ သည္ ခမည္းေတာ္၊ သားေတာ္၊ သန္႔ရွင္းေသာ ဝိညာဥ္ ေတာ္ ၏ နာမ၌ ေရထဲတြင္ ဗတၱိဇံခံျခင္းအား ျဖင္႔ နွတ္ကပတ္ေတာ္ ကုိ နာခံသည္ 
(မသဲ ၂၈း၁၉-၂၀ )။ဤဗတၱိဇံသည္ ေရထဲ ၌ သျဂၤဳိလ္ျခင္းျဖစ္သည္
( ေရာမ ၆း၄ ; ေကာေလာသဲ ၂း၁၂ )။ 
ဤဗတၱိဇံသည္ အျပစ္မွ ေျဖလႊတ္ျခင္း 
( ခြင္႔လႊတ္ျခင္း )အတြက္ ျဖစ္သည္ ( တမန္ေတာ္ ၂း၃၈; ၂၂း၁၆ )။ ယုံၾကည္သူတေယာက္သည္ ဗတၱိဇံခံျခင္းအားျဖင္႔ ခရစ္ေတာ္၏ ခႏၶာကုိယ္ထဲ သုိ႔ ထည္႔သြင္းျခင္းခံ ရသည္ ( ၁ေကာ ၁၂း၁၃ )။ 
ထုိ ခႏၶာကိုယ္သည္ ဘုရားသခင္၏ နုိ္င္ငံေတာ္ ျဖစ္ေသာ အသင္းေတာ္ျဖစ္ သည္ ( ေကာေလာသဲ ၁း၁၈ )။

ခရစ္ယာန္တေယာက္ ျဖစ္ရန္ ဒုတိယ ေမြးျခင္းသည္ မရွိမျဖစ္ လုိအပ္ေၾကာင္း ကၽြန္ေတာ္ တုိ႔ သိခဲ႔ပါျပီ။ လူတေယာက္ သည္ ဒုတိယေမြးျခင္းကုိ ခံရလွ်င္ ထုိသူသည္ ဘုရားသခင္၏ နုိင္ငံေတာ္ ျဖစ္ေသာ အသင္းေတာ္ ထဲသုိ႔ အလိုအေလွ်ာက္ ေရာက္ရွိေနပါသည္။ သန္႔ရွင္းေသာဝိညာဥ္ေတာ္ သည္ နွတ္ကပတ္ေတာ္ကို လူ႔နွလုံးသားထဲ တြင္ ဖြင္႔ျပေတာ္မူ၍ ယုံၾကည္ျခင္း ကို ျဖစ္ထြန္းေစျပီး ထုိယုံၾကည္သူသည္ အျပစ္ လႊတ္ျခင္းရရန္ ဗတၱိဇံခံျခင္း အား ျဖင္႔ တု႔႔႔ံျပန္ေသာအခါ ထုိသူသည္ ဒုတိယေမြးျခင္းကုိ ခံရပါသည္။ 
ထုိ သူသည္ ေရနွင္႔ဝိညာဥ္ေတာ္ အားျဖင္႔ ေမြးျခင္းခံေသာ ေၾကာင္႔ နုိ္င္ငံေတာ္ထဲသုိ႔ ေရာက္ရွိေန ျပီျဖစ္ သည္။
ခရစ္ေတာ္၌ ခ်စ္ေသာ မိတ္ေဆြ၊ သင္သည္ အဘယ္သုိ႔နညး္။ 
သင္ သည္ ကယ္တင္ျခင္း သုိ႔ေရာက္ျပီ လား။ သင္သည္ ဘုရားသခင္ ၏ နုိ္င္ငံေတာ္ထဲသုိ႔ ေရာက္ရွိ ေနျပီလား။ သင္သည္ ေရနွင္႔ ဝိညာဥ္ေတာ အားျဖင္႔ ဒုတိယေမြးျခင္း ခံျပီလား။ ဤအရာမ်ားကုိ 
သင္၌ မရွိေသးပါက၊ သင္သည္ ထာဝရအတြက္ ေမွ်ာ္လင္႔ ခ်က္ မရေသးပါ။ ကယ္တင္ျခင္း သည္ သင္႔အတြက္ ျဖစ္ရန္ ယေန႔၌ပင္ ဘုရားသခင္ ၏နွတ္ကပတ္ေတာ္ကုိ ယုံၾကည္ ျပီး ဗတၱိဇံခံပါ။ “သင္တုိ႔သည္ ေလာကီနုိ္င္ငံ အရပ္ရပ္ရွိ သမွ်သုိ႔ သြား၍ ေဝေနယ် သတၱဝါအေပါင္း တုိ႔အား ဧဝံေဂလိ တရားကုိ ေဟာၾကေလာ႔။ ယုံၾကည္၍ ဗတၱိဇံကို ခံေသာသူသည္ ကယ္တင္ေတာ္မူျခင္းသုိ႔ ေရာက္လတံံ့။ မယုံၾကည္ ေသာသူမူ ကား အျပစ္စီရင္ ျခင္းကုိ ခံရလတ႔ံ။” ( မာကု ၁၆း၁၅-၁၆ )။

No comments:

Post a Comment