ဗ်ာဒိတ္က်မ္း အခန္းၾကီး ၂၂ ၂၀-၂၁ ငါသည္ အလ်င္အျမန္လာမည္ မွန္ေပ၏ ဟု၊ ဤအရာမ်ားကို သက္ေသခံေသာသူ မိန္႔ေတာ္မူ၏။ အာမင္။ သခင္ေယရႈၾကြလာေတာ္မူပါ၊ ငါတို႔သခင္ ေယရႈခရစ္၏ေက်းဇူးေတာ္သည္ သန္႔ရွင္းသူ အေပါင္းတို႔၌ ရွိေစသတည္း။ ၁ တဖန္၊ ေက်ာက္သလင္းကဲ့သို႔ ၾကည္လင္၍၊ ဘုရားသခင္ႏွင့္ သိုးသငယ္၏ပလႅင္ေတာ္ထဲက ထြက္ေသာ၊ အသက္ေရစီးရာျမစ္ကို ေကာင္းကင္တမန္သည္ ငါ့အားျပေလ၏။ ၂ ၿမိဳ႔လမ္းမအလယ္၌၎၊ ထိုျမစ္ႏွစ္ဘက္၌၎၊ အသက္ပင္ရွိ၏။ ထိုအသက္ပင္သည္ အသီးတဆယ္ႏွစ္မ်ိဳးကို သီးတတ္၏။ မိမိအသီး ကိုလည္း လတိုင္းေပးတတ္၏။ အရြက္သည္လည္း လူအမ်ိဳးမ်ိဳးတို႔၏ အနာေရာဂါ ၿငိမ္းစရာဘို႔ျဖစ္၏။ ၃ ေနာက္တဖန္က်ိန္ျခင္းေဘး တစံုတခုမွ်မရွိ၊ ထိုၿမိဳ႔၌ ဘုရားသခင္ႏွင့္ သိုးသငယ္၏ပလႅင္ေတာ္ ရွိ၍၊ ဘုရားသခင္၏ကြၽန္တို႔သည္ ဘုရားဝတ္ကို ျပဳၾကလိမ့္မည္။ ၄ မ်က္ႏွာေတာ္ကိုျမင္ရ၍၊ သူတို႔နဖူး၌လည္း နာမ ေတာ္ေရးထားလ်က္ရွိလိမ့္မည္။ ၅ ထိုၿမိဳ႔၌ ညဥ့္မရွိရ၊ ဆီမီးကိုအလိုမရွိ။ ေန၏အေရာင္ကိုလည္း အလိုမရွိ။ အေၾကာင္း မူကား၊ ထာဝရအရွင္ဘုရားသခင္သည္ သူတို႔၌ေရာင္ျခည္ေတာ္ကို လႊတ္ေတာ္မူ၍ သူတို႔သည္ ကမၻာအဆက္ဆက္ စုိးစံရၾကလတံ့။ ၆ ေကာင္းကင္တမန္ကလည္း၊ ဤစကားသည္ သစၥာစကား၊ ဟုတ္မွန္ေသာစကားျဖစ္၏။ ပေရာဖက္ တို႔၏ ဝိညာဥ္ကို အစိုးရေသာ ထာဝရအရွင္ဘုရားသခင္သည္ ကာလမၾကာမျမင့္မီွ ျဖစ္ရမည္အမႈအရာမ်ား ကို မိမိကြၽန္တို႔အား ျပေစျခင္းငွါ၊ ေကာင္းကင္တမန္ေတာ္ကို ေစလႊတ္ေတာ္မူၿပီ။ ၇ ငါသည္ အလ်င္အျမန္လာ မည္၊ ဤစာေစာင္၏ အနာဂတၱိစကားကို ေစာင့္ေရွာက္ေသာသူသည္ မဂၤလာရွိ၏ဟုေျပာဆို၏။ ၈ ငါေယာဟန္သည္ ဤအရာမ်ားကို ၾကားျမင္၏။ ၾကားျမင္ၿပီးလွ်င္၊ ထိုအရာမ်ားကိုျပေသာ ေကာင္းကင္ တမန္၏ ေျခရင္း၌ ကိုးကြယ္အံ့ေသာငွါ ျပပ္ဝပ္၏။ ၉ သူကလည္း၊ မျပဳပါႏွင့္။ ငါကား၊ သင္၏လုပ္ေဘာ္ ေဆာင္ဘက္ျဖစ္၏။ သင္၏အစ္ကိုပေရာဖက္တို႔ႏွင့္ ဤစာေစာင္ ၏စကားကို ေစာင့္ေရွာက္ေသာသူတို႔၏ လုပ္ေဘာ္ေဆာင္ဘက္လည္းျဖစ္၏။ ဘုရားသခင္ကို ကိုးကြယ္ေလာ့ဟု ေျပာဆို၏။ ၁၀ တဖန္တံု၊ ငါ့အား မိန္႔ေတာ္မူသည္ကား၊ ဤစာေစာင္၏ အနာဂတၱိစကားကို တံဆိပ္မခတ္ႏွင့္။ အေၾကာင္းမူကား၊ ကာလအခ်ိန္ေရာက္လုနီးၿပီ။ ၁၁ မတရားေသာသူသည္ မတရားသျဖင့္ျပဳေစဦး။ ညစ္ညဴး ေသာသူသည္ ညစ္ညဴးေစဦး။ ေျဖာင့္မတ္ေသာသူသည္ ေျဖာင့္မတ္ေစဦး။ သန္႔ရွင္းေသာသူသည္ သန္႔ရွင္းေစဦး။ ၁၂ ငါသည္ အလ်င္အျမန္လာမည္။ ငါသည္ အက်ိဳးအျပစ္ကိုေဆာင္ခဲ့သည္ျဖစ္၍၊ လူအသီးသီး တို႔အား မိမိတို႔အက်င့္အတိုင္း ဆပ္ေပးမည္။ ၁၃ ငါသည္ အာလဖျဖစ္၏။ ၾသေမဃလည္းျဖစ္၏။ အဦးဆံုးေသာ သူ၊ ေနာက္ဆံုးေသာသူျဖစ္၏။ အစႏွင့္အဆံုးလည္းျဖစ္၏။ ၁၄ အသက္ပင္ႏွင့္ဆိုင္၍၊ ၿမိဳ႔တံခါးအတြင္းသို႔ ဝင္အံ့ေသာငွါ ပညတ္ေတာ္တို႔ကို က်င့္ေသာသူတို႔သည္ မဂၤလာရွိၾက၏။ ၁၅ ျပင္၌ကား၊ ေခြးျဖစ္ေသာသူ၊ ျပဳစားတတ္ေသာသူ၊ မတရားေသာေမထုန္၌ မွီဝဲေသာသူ၊ လူအသက္ကိုသတ္ေသာသူ၊ ရုပ္တုကိုကိုးကြယ္ ေသာသူ၊ သစၥာပ်က္ျခင္းကို ႏွစ္သက္၍ျပဳေသာသူ အေပါင္းတို႔သည္ ရွိၾက၏။ ၁၆ ငါေယရႈသည္၊ အသင္း ေတာ္တို႔အဘို႔ ဤအရာမ်ားကို သင္တို႔အား သက္ေသခံေစ ျခင္းငွါ၊ ငါ၏ေကာင္းကင္တမန္ကို ေစလႊတ္၏။ ငါသည္ကား၊ ဒါဝိဒ္၏အျမစ္ျဖစ္၏။ အႏႊယ္လည္းျဖစ္၏။ ထြန္းေတာက္ ေသာမိုဃ္းေသာက္ၾကယ္လည္းျဖစ္၏။ ၁၇ ိ၀ိညာဥ္ေတာ္ႏွင့္ မဂၤလာေဆာင္သတို႔သမီးက၊ လာခဲ့ပါဟုဆိုၾက၏။ ၾကားေသာသူကလည္း လာခဲ့ပါဟု ဆိုပါေစ၊ ေရငတ္ေသာသူသည္ လာပါေစ။ အလိုရွိေသာသူသည္ အဘိုးကိုမေပး ဘဲ အသက္ေရကိုယူပါေစ။ ၁၈ ဤစာေစာင္၏ အနာဂတၱိစကားကို ၾကားေသာသူအေပါင္းတို႔အား ငါသက္ေသခံသည္ကား၊ အၾကင္သူ သည္ ဤအရာတို႔၌ ထပ္၍အသစ္သြင္း၏၊ ဤစာေစာင္၌ ေရးထားေသာေဘးဒဏ္တို႔ကို ထိုသူအေပၚသို႔ ဘုရားသခင္သက္ေရာက္ေစေတာ္မူမည္။ ၁၉ အၾကင္သူသည္ ဤစာေစာင္၏ အနာဂတၱိစကား အခ်ိဳ႔ကို ႏႈတ္ပယ္၏။ ဤစာေစာင္၌ေရးထားေသာ အသက္ပင္ႏွင့္၎၊ သန္႔ရွင္းေသာၿမိဳ႔ေတာ္ႏွင့္၎၊ ထိုသူစပ္ဆိုင္ေသာအခြင့္ကို ဘုရားသခင္ ႏႈတ္ပယ္ေတာ္မူမည္။ !

November 17, 2014

ကယ္တင္ျခင္းသတင္းေကာင္း(၁၂)

ထာ၀ရလံုၿခံဳစိတ္ခ်မႈသည္
အျပစ္ျပဳရန္“လုိင္စင္” ျဖစ္သလား။
ထာ၀ရလံုၿခံဳစိတ္ခ်မႈခံယူခ်က္ေၾကာင့္လူေတြက
ကယ္တင္ျခင္းစိတ္ခ်မႈရရွိေသာ္လည္း မိမိစိတ္ႀကိဳက္
အသက္ရွင္ၾကသည္ကို ေတြ႕ရွိႏုိင္သည္။ထုိသို႕ျဖစ္ျခင္းသည္ “အခ်က္အလက္မ်ား”အားျဖင့္မွန္ကန္ ေသာ္လည္း
လက္ေတြ႕မွာမွန္ကန္မႈမရွိေပ။ သခင္ေယ႐ႈေရြးႏႈတ္
ကယ္တင္ခဲ့ၿပီးေသာသူမ်ားသည္ အျပစ္တရားထဲတြင္
လံုး၀က်င္လည္ေတာ့ၾကမည္မဟုတ္ေပ။
ခရစ္ယာန္တစ္ဦးသည္မည္သို႕အသက္ရွင္သင့္သည္ကို၄င္း၊
လူတစ္ဦးသည္ မည္သို႕ကယ္တင္ျခင္းရႏုိင္သည္ကို၄င္း ကၽြႏု္ပ္တို႕သည္ ေသခ်ာစြာပိုင္းျခားသိျမင္ ႏုိင္ရမည္ျဖစ္သည္။
ကယ္တင္ျခင္းသည္ သခင္ေယ႐ႈခရစ္ေတာ္ကိုသာ
 ယံုၾကည္ျခင္းအားျဖင့္၄င္း ေက်းဇူးေတာ္အားျဖင့္၄င္းရရွိသည္ကို သမၼာက်မ္းစာထဲတြင္ ေသခ်ာစြာေဖာ္ျပထားပါသည္
(ေယာဟန္ ၃း၁၆၊ ဧဖက္ ၂း၈-၉၊ ေယာဟန္ ၁၄း၆)။
လူတစ္ဦးသည္ သခင္ေယ႐ႈခရစ္ေတာ္ကို
မွန္ကန္စြာယံုၾကည္လက္ခံခဲ့ၿပီးေနာက္ ထိုသူသည္
ကယ္ တင္ျခင္းရရွိၿပီး၊ ထိုကယ္တင္ျခင္းသည္လည္း
လံုၿခံဳစိတ္ခ်မႈရွိသည္။ ယံုၾကည္ျခင္းတစ္ခုတည္း
အားျဖင့္သာလွ်င္ ကယ္တင္ျခင္းမရေပ။ သို႕ေသာ္
ကယ္တင္ျခင္းရရွိသည္/မရရွိသည္ကို
 လုပ္ေဆာင္ျခင္းအားျဖင့္ ထင္ ရွားသည္။
တမန္ေတာ္ရွင္ေပါလုက ဂလာတိ ၃း၃ ထဲတြင္
ဤအေၾကာင္းႏွင့္ပတ္သက္၍ေဖာ္ျပထားပါသည္။
သူက “ဤမွ်ေလာက္ ပညာမဲ့ၾကသေလာ။ ၀ိညာဥ္ေတာ္ကို
အမွီျပဳ၍လုပ္စရွိျပီးမွ၊ ဇာတိကိုအမွီျပဳ၍ၿပီးေစ ၾကသေလာ”
 ဟုေမးျမန္းခဲ့သည္။ ကၽြႏု္ပ္တုိ႕သည္ ယံုၾကည္ျခင္းအားျဖင့္
ကယ္တင္ျခင္းရရွိလွ်င္ ကၽြႏု္ပ္တုိ႕၏ ကယ္တင္ျခင္းသည္
ယံုၾကည္ျခင္းအားျဖင့္ ျပသခဲ့၍ လံုၿခံဳမႈရွိသည္။
ကၽြႏု္ပ္တုိ႕သည္ ႀကိဳးပမ္းလုပ္ေဆာင္ ျခင္းအားျဖင့္
ကယ္တင္ျခင္းမရႏုိင္ေပ။ ထုိေၾကာင့္ကၽြႏု္ပ္တို႕သည္
ကၽြႏု္ပ္တို႕၏ကယ္တင္ျခင္းကို မထိန္း သိမ္းႏုိင္ၾကေပ။
ဘုရားသခင္ကသာလွ်င္ ကၽြႏု္ပ္တုိ႕၏ကယ္တင္ျခင္းကို
ထိန္းသိမ္းထားသည္ (ယုဒ ၂၄)။ ဘုရားသခင္၏
လက္်ာေတာ္က ကၽြနု္ပ္တို႕ကိုခုိင္မာစြာ
စဲြကိုင္ထားပါသည္ (ေယာဟန္ ၁၀း၂၈-၂၉)။
မည္သူ မည္၀ါကမွ ဘုရားသခင္၏ေမတၱာေတာ္ႏွင့္
ကၽြႏု္ပ္တုိ႕ကို မခဲြခြါေစႏုိင္ေပ (ေရာမ ၈း၃၈-၃၉)။
 ထာ၀ရကယ္တင္ျခင္းစိတ္ခ်မႈရရွိျခင္းကို ျငင္းပယ္ေသာ
သူမ်ားသည္ ေကာင္းေသာအက်င့္ကိုက်င့္ျခင္းႏွင့္
 ႀကိဳးပမ္းအားထုတ္ျခင္းအားျဖင့္ ကၽြႏု္ပ္တုိ႕၏ကယ္တင္ျခင္းကို
 ေစာင့္ထိန္းႏိုင္သည္ဟု ယံုၾကည္ေသာသူ မ်ားျဖစ္ၾကသည္။
 ေက်းဇူးေတာ္အားျဖင့္သာလွ်င္ ကယ္တင္ျခင္းရရွိသည္။
 ခရစ္ေတာ္၏ေကာင္းျမတ္ျခင္း အားျဖင့္ကယ္တင္ျခင္းရရွိသည္။ ကၽြႏု္ပ္တုိ႕၏ေကာင္းမႈကုသိုလ္ေၾကာင့္မဟုတ္ေပ(ေရာမ၄း၃-၈)။
ထိုသို႕ ျဖစ္လွ်င္ကၽြႏု္ပ္တုိ႕သည္ ဘုရားသခင္၏
နုဳတ္ကပတ္တရားေတာ္ကိုနာခံျခင္း၊ ကၽြႏု္ပ္တုိ႕၏
ကယ္တင္ ျခင္း ေစာင့္ထိန္းရန္အတြက္
 ေကာင္းမြန္ေသာအသက္တာျဖင့္အသက္ရွင္ျခင္းတုိ႕ကို
လုိအပ္သည္ဟုေဖာ္ျပ ေသာအခါ ကၽြႏု္ပ္တုိ႕၏
အျပစ္အတြက္ သခင္ေယ႐ႈ၏အေသခံျခင္းသည္ မလံုေလာက္ေပဟုေျပာၾကားကာ ေႂကြးေၾကာ္ျခင္းျဖစ္သည္။
သခင္ေယ႐ႈအေသခံျခင္းသည္ အတိတ္ကာလ၊ပစၥဳပၸန္ကာလႏွင့္
အနာဂတ္ကာ လမ်ားတြင္ရွိေသာကၽြႏု္ပ္တုိ႕၏ျပစ္ေႂကြး
အားလံုးေပးဆပ္ေက်ေအးရန္ လံုေလာက္သည္။
သူ၏အေသခံျခင္းသည္ ကၽြနု္ပ္တုိ႕၏ကယ္တင္ျခင္းမရမွီ
အျပစ္မ်ားႏွင့္ ကယ္တင္ျခင္းရၿပီးေသာအျပစ္မ်ားအတြက္
 ျပစ္ေႂကြး အားလံုးေပးဆပ္ရန္လုံေလာက္သည္
(ေရာမ ၅း၈၊ ၁ေကာ ၁၅း၃၊ ၂ေကာ ၅း၂၁)။
ထိုသို႕ဆုိေသာ္ ကၽြႏု္ပ္တုိ႕သည္ ကယ္တင္ျခင္းရရွိခဲ့ၿပီးေနာက္
 အျပစ္အားလံုးမိမိစိတ္ႀကိဳက္ျပဳႏုိင္သည္ကိုဆုိလုိသေလာ။
ထိုသို႕ေမးျမန္းျခင္းသည္ မလြန္ဆိုးရြားေသာေမးခြန္းျဖစ္သည္။
 အဘယ္ေၾကာင့္ဆုိေသာ္ သမၼာက်မ္းစာက စစ္မွန္ေသာ
ခရစ္ယာန္မ်ားသည္ “သူတုိ႕ႏွစ္သက္ျမတ္ႏုိး”သည့္အတုိင္း
အသက္မရွင္ႏုိင္ ဟုအတည့္အလင္းေဖာ္ျပထားပါသည္။
ခရစ္ယာန္မ်ားသည္ အသစ္ေသာ ဖန္ဆင္းျခင္းခံရေသာ
သူမ်ားျဖစ္ ၾကသည္(၂ေကာ ၅း၁၇)။ ခရစ္ယာန္မ်ားသည္
၀ိညာဥ္ေတာ္အသီးမ်ားကိုထုတ္လုပ္မည္ျဖစ္သည္(ဂလာ၅း၂၂-၂၃)။
ခရစ္ယာန္မ်ားသည္ ဇာတိအေသြးအသားတပ္မက္ျခင္းအားျဖင့္
အသက္မရွင္ရေပ (ဂလာ ၅း၁၉-၂၁)။ ၁ေယာဟန္ ၃း၆-၉ထဲတြင္
ခရစ္ယာန္မ်ားသည္ အျပစ္ျပဳျခင္းျဖင့္အသက္မရွင္ရ
ဟုေဖာ္ျပထား သည္။ ေက်းဇူးေတာ္သည္ အျပစ္ျပဳရန္
အတြက္ျဖစ္သည္ဟု အလြဲသံုးစားျပဳေနေသာသူမ်ားအတြက္
တမန္ ေတာ္ရွင္ေပါလုက ဤသို႕မိန္႕ဆိုထားပါသည္။ “ထိုသို႕မွန္လွ်င္၊ အဘယ္သို႕ေျပာရမည္နည္း။ ေက်းဇူးေတာ္ ပြါးမ်ားေစျခင္းငွါ
အျပစ္တရားကိုက်င့္၍ ေနရမည္ေလာ။ ထိုသို႕မေနရ။
အျပစ္တရားမွ စုေတ့ေသာသူသည္ ထိုတရား၌
အဘယ္သို႕ရွင္ရဦးမည္နည္း” (ေရာမ ၆း၁-၂)။
 ထာ၀ရကယ္တင္ျခင္းလံုၿခံဳစိတ္ခ်မႈသည္ အျပစ္ျပဳရန္အတြက္
 လုိင္စင္လက္မွတ္မဟုတ္ေပ။ ၄င္းသည္ ခရစ္ေတာ္ကို
ယံုၾကည္ေသာသူမ်ားအတြက္ ဘုရားသခင္၏ေမတၱာေတာ္ကို
 အာမခံျခင္း သိရွိျခင္းလံုၿခံဳမႈ ပင္ျဖစ္သည္။
ဘုရားသခင္၏ၿပီးျပည့္စံုေသာကယ္တင္ျခင္းသိရွိ
နားလည္သေဘာေပါက္ျခင္းသည္ အျပစ္ျပဳ ရန္လုိင္စင္
မဟုတ္ေၾကာင္းကို ျပည့္စံုစြာေဖာ္ျပထားသည္။သခင္ေယ႐ႈ
 ခရစ္ေတာ္ေပးဆပ္ေပးခဲ့ေသာ တန္ဖိုး ကိုသိရွိေသာ
သူမ်ားသည္ မိမိအသက္တာ၌အျပစ္ျပဳျခင္းအားျဖင့္မည္သို႕
အသက္ရွင္ႏုိင္မည္နည္း(ေရာမ ၆း၁၅-၂၃)။
ဘုရားသခင္ကို ယံုၾကည္ေသာသူမ်ားသည္
သူ၏ႏႈိင္းတု၍မရေသာေမတၱာေတာ္ကို ဘုရားသ ခင္၏
မ်က္ႏွာေပၚသို႕ မည္သို႕လႊင့္ပစ္ႏုိင္မည္နည္း။
ထာ၀ရလံုၿခံဳစိတ္ခ်မႈသည္ အျပစ္ျပဳႏုိင္ရန္
လုိင္စင္ျဖစ္သည္ဟု ယံုၾကည္ေသာသူမ်ားသည္
ထာ၀ရလံုၿခံဳစိတ္မ်မႈမရေသာသူမ်ားျဖစ္ၾကသည္။
သူတုိ႕သည္ သခင္ ေယ႐ႈခရစ္ေတာ္အားျဖင့္ စစ္မွန္ေသာ
ကယ္တင္ျခင္းမရေသးေသာသူမ်ားျဖစ္ေပသည္။
 “ကိုယ္ေတာ္ ၌တည္ေနေသာသူမည္သည္ကား၊
 ဒုစ႐ုိက္ကိုမျပဳတတ္။ ဒုစ႐ုိက္ကိုျပဳတတ္ေသာ
သူမည္သည္ကား၊ကုိယ္ ေတာ္ကိုမသိမျမင္ရေသး” (၁ေယာ ၃း၆)။

No comments:

Post a Comment