ဗ်ာဒိတ္က်မ္း အခန္းၾကီး ၂၂ ၂၀-၂၁ ငါသည္ အလ်င္အျမန္လာမည္ မွန္ေပ၏ ဟု၊ ဤအရာမ်ားကို သက္ေသခံေသာသူ မိန္႔ေတာ္မူ၏။ အာမင္။ သခင္ေယရႈၾကြလာေတာ္မူပါ၊ ငါတို႔သခင္ ေယရႈခရစ္၏ေက်းဇူးေတာ္သည္ သန္႔ရွင္းသူ အေပါင္းတို႔၌ ရွိေစသတည္း။ ၁ တဖန္၊ ေက်ာက္သလင္းကဲ့သို႔ ၾကည္လင္၍၊ ဘုရားသခင္ႏွင့္ သိုးသငယ္၏ပလႅင္ေတာ္ထဲက ထြက္ေသာ၊ အသက္ေရစီးရာျမစ္ကို ေကာင္းကင္တမန္သည္ ငါ့အားျပေလ၏။ ၂ ၿမိဳ႔လမ္းမအလယ္၌၎၊ ထိုျမစ္ႏွစ္ဘက္၌၎၊ အသက္ပင္ရွိ၏။ ထိုအသက္ပင္သည္ အသီးတဆယ္ႏွစ္မ်ိဳးကို သီးတတ္၏။ မိမိအသီး ကိုလည္း လတိုင္းေပးတတ္၏။ အရြက္သည္လည္း လူအမ်ိဳးမ်ိဳးတို႔၏ အနာေရာဂါ ၿငိမ္းစရာဘို႔ျဖစ္၏။ ၃ ေနာက္တဖန္က်ိန္ျခင္းေဘး တစံုတခုမွ်မရွိ၊ ထိုၿမိဳ႔၌ ဘုရားသခင္ႏွင့္ သိုးသငယ္၏ပလႅင္ေတာ္ ရွိ၍၊ ဘုရားသခင္၏ကြၽန္တို႔သည္ ဘုရားဝတ္ကို ျပဳၾကလိမ့္မည္။ ၄ မ်က္ႏွာေတာ္ကိုျမင္ရ၍၊ သူတို႔နဖူး၌လည္း နာမ ေတာ္ေရးထားလ်က္ရွိလိမ့္မည္။ ၅ ထိုၿမိဳ႔၌ ညဥ့္မရွိရ၊ ဆီမီးကိုအလိုမရွိ။ ေန၏အေရာင္ကိုလည္း အလိုမရွိ။ အေၾကာင္း မူကား၊ ထာဝရအရွင္ဘုရားသခင္သည္ သူတို႔၌ေရာင္ျခည္ေတာ္ကို လႊတ္ေတာ္မူ၍ သူတို႔သည္ ကမၻာအဆက္ဆက္ စုိးစံရၾကလတံ့။ ၆ ေကာင္းကင္တမန္ကလည္း၊ ဤစကားသည္ သစၥာစကား၊ ဟုတ္မွန္ေသာစကားျဖစ္၏။ ပေရာဖက္ တို႔၏ ဝိညာဥ္ကို အစိုးရေသာ ထာဝရအရွင္ဘုရားသခင္သည္ ကာလမၾကာမျမင့္မီွ ျဖစ္ရမည္အမႈအရာမ်ား ကို မိမိကြၽန္တို႔အား ျပေစျခင္းငွါ၊ ေကာင္းကင္တမန္ေတာ္ကို ေစလႊတ္ေတာ္မူၿပီ။ ၇ ငါသည္ အလ်င္အျမန္လာ မည္၊ ဤစာေစာင္၏ အနာဂတၱိစကားကို ေစာင့္ေရွာက္ေသာသူသည္ မဂၤလာရွိ၏ဟုေျပာဆို၏။ ၈ ငါေယာဟန္သည္ ဤအရာမ်ားကို ၾကားျမင္၏။ ၾကားျမင္ၿပီးလွ်င္၊ ထိုအရာမ်ားကိုျပေသာ ေကာင္းကင္ တမန္၏ ေျခရင္း၌ ကိုးကြယ္အံ့ေသာငွါ ျပပ္ဝပ္၏။ ၉ သူကလည္း၊ မျပဳပါႏွင့္။ ငါကား၊ သင္၏လုပ္ေဘာ္ ေဆာင္ဘက္ျဖစ္၏။ သင္၏အစ္ကိုပေရာဖက္တို႔ႏွင့္ ဤစာေစာင္ ၏စကားကို ေစာင့္ေရွာက္ေသာသူတို႔၏ လုပ္ေဘာ္ေဆာင္ဘက္လည္းျဖစ္၏။ ဘုရားသခင္ကို ကိုးကြယ္ေလာ့ဟု ေျပာဆို၏။ ၁၀ တဖန္တံု၊ ငါ့အား မိန္႔ေတာ္မူသည္ကား၊ ဤစာေစာင္၏ အနာဂတၱိစကားကို တံဆိပ္မခတ္ႏွင့္။ အေၾကာင္းမူကား၊ ကာလအခ်ိန္ေရာက္လုနီးၿပီ။ ၁၁ မတရားေသာသူသည္ မတရားသျဖင့္ျပဳေစဦး။ ညစ္ညဴး ေသာသူသည္ ညစ္ညဴးေစဦး။ ေျဖာင့္မတ္ေသာသူသည္ ေျဖာင့္မတ္ေစဦး။ သန္႔ရွင္းေသာသူသည္ သန္႔ရွင္းေစဦး။ ၁၂ ငါသည္ အလ်င္အျမန္လာမည္။ ငါသည္ အက်ိဳးအျပစ္ကိုေဆာင္ခဲ့သည္ျဖစ္၍၊ လူအသီးသီး တို႔အား မိမိတို႔အက်င့္အတိုင္း ဆပ္ေပးမည္။ ၁၃ ငါသည္ အာလဖျဖစ္၏။ ၾသေမဃလည္းျဖစ္၏။ အဦးဆံုးေသာ သူ၊ ေနာက္ဆံုးေသာသူျဖစ္၏။ အစႏွင့္အဆံုးလည္းျဖစ္၏။ ၁၄ အသက္ပင္ႏွင့္ဆိုင္၍၊ ၿမိဳ႔တံခါးအတြင္းသို႔ ဝင္အံ့ေသာငွါ ပညတ္ေတာ္တို႔ကို က်င့္ေသာသူတို႔သည္ မဂၤလာရွိၾက၏။ ၁၅ ျပင္၌ကား၊ ေခြးျဖစ္ေသာသူ၊ ျပဳစားတတ္ေသာသူ၊ မတရားေသာေမထုန္၌ မွီဝဲေသာသူ၊ လူအသက္ကိုသတ္ေသာသူ၊ ရုပ္တုကိုကိုးကြယ္ ေသာသူ၊ သစၥာပ်က္ျခင္းကို ႏွစ္သက္၍ျပဳေသာသူ အေပါင္းတို႔သည္ ရွိၾက၏။ ၁၆ ငါေယရႈသည္၊ အသင္း ေတာ္တို႔အဘို႔ ဤအရာမ်ားကို သင္တို႔အား သက္ေသခံေစ ျခင္းငွါ၊ ငါ၏ေကာင္းကင္တမန္ကို ေစလႊတ္၏။ ငါသည္ကား၊ ဒါဝိဒ္၏အျမစ္ျဖစ္၏။ အႏႊယ္လည္းျဖစ္၏။ ထြန္းေတာက္ ေသာမိုဃ္းေသာက္ၾကယ္လည္းျဖစ္၏။ ၁၇ ိ၀ိညာဥ္ေတာ္ႏွင့္ မဂၤလာေဆာင္သတို႔သမီးက၊ လာခဲ့ပါဟုဆိုၾက၏။ ၾကားေသာသူကလည္း လာခဲ့ပါဟု ဆိုပါေစ၊ ေရငတ္ေသာသူသည္ လာပါေစ။ အလိုရွိေသာသူသည္ အဘိုးကိုမေပး ဘဲ အသက္ေရကိုယူပါေစ။ ၁၈ ဤစာေစာင္၏ အနာဂတၱိစကားကို ၾကားေသာသူအေပါင္းတို႔အား ငါသက္ေသခံသည္ကား၊ အၾကင္သူ သည္ ဤအရာတို႔၌ ထပ္၍အသစ္သြင္း၏၊ ဤစာေစာင္၌ ေရးထားေသာေဘးဒဏ္တို႔ကို ထိုသူအေပၚသို႔ ဘုရားသခင္သက္ေရာက္ေစေတာ္မူမည္။ ၁၉ အၾကင္သူသည္ ဤစာေစာင္၏ အနာဂတၱိစကား အခ်ိဳ႔ကို ႏႈတ္ပယ္၏။ ဤစာေစာင္၌ေရးထားေသာ အသက္ပင္ႏွင့္၎၊ သန္႔ရွင္းေသာၿမိဳ႔ေတာ္ႏွင့္၎၊ ထိုသူစပ္ဆိုင္ေသာအခြင့္ကို ဘုရားသခင္ ႏႈတ္ပယ္ေတာ္မူမည္။ !

November 16, 2014

ကယ္တင္ျခင္းသတင္းေကာင္း(၁၁)

သခင္ေယ႐ႈကၽြႏ္ုပ္တုိ႕အျပစ္အတြက္အေသမခံမွီ
လူေတြက မည္သို႕ကယ္တင္ ျခင္းရရွိခဲ့ၾကသနည္း။ 
လူေတြသည္ အျပစ္တရားလက္ေအာက္သို႕
က်ဆံုးသြားခဲ့ၿပီးေနာက္ ကယ္တင္ျခင္းရရွိႏုိင္ေသာ
အေျခခံအုတ္ျမစ္သည္ သခင္ေယ႐ႈခရစ္ေတာ္၏
အေသခံျခင္းျဖစ္သည္။ခရစ္ေတာ္အေသမခံမွီအခ်ိန္ႏွင့္
 ေသေနသည့္အခ်ိန္တြင္ ကမၻာ့သမုိင္းတေလွ်ာက္တြင္
 ကယ္တင္ျခင္းရရွိေသာ သူတစ္ဦးမွ်မရွိေသးခဲ့ေပ။
ခရစ္ေတာ္၏အေသခံျခင္းသည္ ဓမၼေဟာင္းက်မ္းထဲတြင္ရွိေသာ
 သန္႕ရွင္းသူမ်ားႏွင့္ ဓမၼသစ္က်မ္းထဲတြင္ ရွိမည့္
သန္႕ရွင္းသူအားလံုးတုိ႕၏အျပစ္မ်ားအတြက္
 ျပစ္ေၾကြးဆပ္ေပးခဲ့သည္။ကယ္တင္ျခင္းရရွိရန္အတြက္
 ေတာင္းဆုိမႈသည္ ယံုၾကည္ျခင္းျဖစ္သည္။
ကယ္တင္ျခင္းရရွိ ရန္အတြက္ လူတစ္ဦး၏
ယံုၾကည္ျခင္း၏အဓိကပုဂၢိဳလ္သည္ ဘုရားသခင္ပင္ျဖစ္သည္။
ဆာလံဆရာက“သားေတာ္ကို ကုိးစားေသာ
သူအေပါငး္တုိ႕သည္ မဂၤလာရွိၾက၏”(ဆာလံ ၂း၁၂)ဟု
ေဖာ္ျပထားပါသည္။ ကမၻာဦးက်မ္း ၁၅း၆ထဲတြင္
 အျဗဟံသည္ ဘုရားသခင္ကို ယံုၾကည္ခဲ့ေသာေၾကာင့္
သူ၏ယံုၾကည္ျခင္းေၾကာင့္ ဘုရားသခင္က သူ႕ကုိ
 ေျဖာင့္မတ္ေသာသူအျဖစ္ အသိအမွတ္ျပဳေပးရန္
လံုေလာက္မႈရွိခဲ့သည္။ (ေရာမ ၄း၃-၈ ကိုလည္း ၾကည့္ပါ)။
 ေဟၿဗဲ ၁၀း၁-၁၀ ထဲတြင္ ေဖာ္ျပထားသည့္အတုိင္း
ဓမၼေဟာင္းက်မ္းထဲတြင္ျပဳလုပ္ခဲ့ ေသာယဇ္ပူေဇာ္ျခင္းက
အျပစ္မ်ားကို ေဆးေၾကာႏုိင္ျခင္းမရွိခဲ့ေပ။
သို႕ေသာ္ ၄င္းသည္ဘုရားသခင္၏သားေတာ္ကို
အျပစ္သားမ်ားအတြက္ သူ၏ေသြးေတာ္ သြန္းေလာင္းျခင္း
ေန႕ရက္ကာလကို ၫႊန္ျပလိုျခင္းျဖစ္ သည္။
ကာလအပိုင္းအျခားတုိးတက္ေျပာင္းလဲမႈျဖစ္ေနေသာ
အရာသည္ ယံုၾကည္သူတစ္ဦး၏ယံုၾကည္ျခင္းျဖစ္သည္။
ဘုရားသခင္ေတာင္းဆုိေသာ ယံုၾကည္ရမည့္အရာသည္
ယခုခ်ိန္တြင္ ဘုရားသခင္ေပးထားေသာဗ်ာဒိတ္ေတာ္မ်ား
 အေပၚတြင္အေျခခံထားပါသည္။ ၄င္းသည္ ယံုၾကည္ျခင္း
အဆင့္ဆင့္ တုိးတက္ေျပာင္းလဲမႈဟုေခၚသည္။
အာျဗဟံသည္ ကမၻာဦးက်မ္း(၃း၁၅)ထဲတြင္
 ေဖာ္ျပထားေသာ မ်ိဳးမအမ်ိဳးအႏြယ္မွ ဘြားေသာ
မ်ိဳးေစ့က စာတန္ကိုအႏုိင္ယူလိမ့္မည္ ဟူေသာ
ဘုရားသခင္၏ကတိေတာ္ကို ယံုၾကည္ခဲ့သည္။
အာၿဗဟံက ဘုရားသခင္၏ ကတိေတာ္ကိုယံုၾကည္ခဲ့သည္။
၄ငး္ကို ဧ၀ဟုအမည္မွည့္ျခင္းအားျဖင့္(အခန္းငယ္ ၂၀)
ထင္ရွားေစခဲ့သည္။ ဘုရားသခင္က သူတုိ႕ကို
သိုးသားေရ လႊမ္းၿခံဳေစျခင္းအားျဖင့္ သူ၏ယံုၾကည္ျခငး္ကို
ခ်က္ခ်င္းလက္ခံေၾကာင္း(အခန္းငယ္၂၁) ထင္ရွားေစခဲ့သည္။
ဟာျဗဟံက ဘုရားသခင္၏အႀကံအစည္ေတာ္မ်ားကို
အကုန္အစင္ ႀကိဳတင္မသိခဲ့ေသာ္လည္း
သူက ဘုရားသခင္ကို ယံုၾကည္ခဲ့သည္။
 ကမၻာဦးက်မ္း ၁၂ႏွင့္ ၁၅ ထဲတြင္ ေဖာ္ျပထားသည့္အတုိငး္
အာျဗဟံသည္ ဘုရားသခင္ေပးထားေသာ
ဂတိေတာ္မ်ားႏွင့္ အသက္ေသာဗ်ာဒိတ္ေတာ္မ်ားအရ
သူက ဘုရားသခင္ကို ယံုၾကည္ခဲ့သည္။ ေမာေရွမတုိင္မွီ
သမၼာက်မ္းစာမရွိေသးခဲ့ေပ။ သို႕ေသာ္လူသားမ်ားသည္
ဘုရားသခင္ေဖာ္ျပေသာအရာမ်ားလုပ္ေဆာင္ရန္တာ၀န္ရွိသည္။
ဓမၼေဟာင္းက်မ္းထဲတြင္ ရွိေသာယံုၾကည္သူမ်ားသည္
ဘုရားသခင္က တေန႕ေန႕က်ရင္ သူတုိ႕၏အျပစ္မ်ားကို
ယူေဆာင္သြားလိမ့္မည္ဟု ယုံၾကည္ျခင္းရွိခဲ့ၾကေသာေၾကာင့္
ကယ္တင္ျခင္းရရွိခဲ့ၾက သည္။ ယေန႕ကၽြႏု္ပ္တုိ႕သည္
လက္၀ါးကပ္တုိင္ေတာ္ေပၚတြင္ သခင္ေယ႐ႈျပဳခဲ့ၿပီးေသာ
ကၽြနု္ပ္တို႕၏အျပစ္မ်ား ယူေဆာင္ခဲ့ျခင္းကိုယံုၾကည္ျခင္းအားျဖင့္
ကယ္တင္ျခင္းရရွိသည္။(ေယာဟန္ ၃း၁၆၊ ေဟၿဗဲ ၉း၂၈)။
ခရစ္ေတာ္ကားတုိင္းတင္သတ္ျခင္းမခံမွီႏွင့္ ရွင္ျပန္
ထေျမာက္ျခင္းမရွိမွခရစ္ေတာ္၏ေခတ္ကာလတြင္ရွိေသာ
သူမ်ားသည္ မည္သို႕ျဖစ္လိမ့္ မည္နည္း။သူတုိ႕က
ခရစ္ေတာ္သည္ သူတုိ႕အတြက္ လက္၀ါးကပ္တုိင္ေတာ္ေပၚတြင္
အေသခံလိမ့္မည္ဟု သိရွိသလား။ ခရစ္ေတာ္၏
သာသနာလုပ္ငန္းၿပီးဆံုးသြားခဲ့ၿပီးေနာက္ “ထုိမွတပါး
ကုိယ္ေတာ္သည္ ေယ႐ႈရွလင္ၿမိဳ႕သို႕သြားရမည္။
လူအႀကီးအကဲ၊ယဇ္ပေရာဟိတ္အႀကီး၊က်မ္းျပဳဆရာတုိ႕
လက္၌ မ်ားစြာခံရမည္။အေသသတ္ျခင္းကိုလည္းခံရမည္။
သံုးရက္ေျမာက္ေသာေန႕၌ ထေျမာက္လိမ့္မည္ဟူေသာ
 အေၾကာင္းမ်ားကို ထိုအခါမွစ၍တပည့္ေတာ္တုိ႕
အားျပေတာ္မူ၏။” (မႆာသဲ၆း ၂၁-၂၂)။
ထိုအခါ တပည့္ေတာ္မ်ားက ဤသို႕တံု႕ျပန္ခဲ့သည္။
“ထိုအခါေပတ႐ုသည္ ကုိယ္ေတာ္ကို မိမိႏွင့္အတူေခၚ၍၊
သခင္၊ ကုိယ္ေတ္၌ဤသို႕မျဖစ္ပါေစႏွင့္။
 ဤအမႈသည္ ကိုယ္ေတာ္၌ အေရာက္ရာဟု
အျပစ္တင္ေသာစကားကို ေလွ်ာက္၏။”ေပတ႐ုႏွင့္
အျခားေသာတပည့္ေတာ္မ်ားက ျပည့္စံုေသာ
သမၼာတရားမ်ားကို နားမလည္ခဲ့ၾကေပ။သို႕ေသာ္
သူတုိ႕သည္ မိမိအျပစ္မ်ားကို ဘုရားသခင္က
ယူေဆာင္သြားသည္ ဟုယံုၾကည္ခဲ့ၾကေသာေၾကာင့္
ကယ္တင္ျခင္းရရိွခဲ့ၾကသည္။ အာဒံ၊အျဗဟံ၊ေမာေရွႏွင့္
ဒါ၀ိဒ္မ်ားသိရွိသည့္ အတုိင္း သူတို႕သည္ ဘုရားသခင္က
 ကယ္တင္ျခင္းအမႈကို မည္သို႕ျပည့္စံုေစေတာ္မူသည္ကို
မသိခဲ့ၾက ေသာ္လည္း သူတို႕သည္ဘုရားသခင္ကို
 ယံုၾကည္ခဲ့ၾကသည္။ ယေန႕ ကၽြႏု္ပ္တို႕မွာ ခရစ္ေတာ္
ရွင္ျပန္ထေျမာက္ျခင္း မတုိင္မွီအသက္ရွင္ေသာသူမ်ားထက္
 ဗ်ာဒိတ္ေတာ္ပို၍သိရွိခဲ့ၾကသည္။ ကၽြႏု္ပ္တုိ႕သည္
ဘုရားသခင္၏ကယ္တင္ျခင္းကို ျပည့္စံုစြာ
 ျမင္ေတြ႕ႏုိင္ခဲ့ၾကသည္။ “ေရွး လြန္ေလၿပီးေသာအခါ
ပေရာဖက္မ်ားအားျဖင့္ ဘုိးေဘးတုိ႕အား
အထပ္ထပ္အနည္းနည္း ဗ်ာဒိတ္ေပးေတာ္မူေသာ
 ဘုရားသခင္သည္၊ ဤေနာက္ဆံုးေသာကာလအခါ
မိမိသားေတာ္အားျဖင့္ ငါတုိ႕အားဗ်ာဒိတ္ေပးေတာ္မူၿပီ။
ထိုသားေတာ္ကို အလံုးစံုတို႕၏ အေမြခံသခင္အရာ၌
ခန္႕ထားေတာ္မူ၏။သားေတာ္အားျဖင့္လည္း
 ေလာကဓာတ္ တုိ႕ကို တည္ေတာ္မူ၏”
(ေဟၿဗဲ ၁း၁-၂) ဟုေဖာ္ျပထားသည္။ ကၽြႏု္ပ္တုိ႕၏
ကယ္တင္ ျခင္းသည္ ခရစ္ေတာ္၏အေသခံျခင္းေပၚတြင္
အေျခခံထားသည္။ ကၽြႏု္ပ္တုိ႕၏ယံုၾကည္ျခင္းသည္
ကယ္တင္ျခင္းရရွိရန္အတြက္ ေတာင္းဆိုထားေသာ
အရာျဖစ္သည္။ ကၽြနု္ပ္တို႕၏ယံုၾကည္ျခင္းအေျခခံ
အုတ္ ျမစ္သည္လည္း ဘုရားသခင္ပင္ျဖစ္သည္။
ယေန႕ကၽြႏု္ပ္တုိ႕အတြက္ ယံုၾကည္ျခင္းသည္
သခင္ေယ႐ႈ ကၽြႏု္ပ္တုိ႕အတြက္အေသခံျခင္း၊
သၿဂိဳဟ္ျခင္းခံရျခင္း၊သံုးရက္ေျမာက္ေသာေန႕တြင္
 ရွင္ျပန္ထေျမာက္ျခင္း ျဖစ္သည္ (၁ေကာ ၁၅း၃-၄)။

No comments:

Post a Comment