ဗ်ာဒိတ္က်မ္း အခန္းၾကီး ၂၂ ၂၀-၂၁ ငါသည္ အလ်င္အျမန္လာမည္ မွန္ေပ၏ ဟု၊ ဤအရာမ်ားကို သက္ေသခံေသာသူ မိန္႔ေတာ္မူ၏။ အာမင္။ သခင္ေယရႈၾကြလာေတာ္မူပါ၊ ငါတို႔သခင္ ေယရႈခရစ္၏ေက်းဇူးေတာ္သည္ သန္႔ရွင္းသူ အေပါင္းတို႔၌ ရွိေစသတည္း။ ၁ တဖန္၊ ေက်ာက္သလင္းကဲ့သို႔ ၾကည္လင္၍၊ ဘုရားသခင္ႏွင့္ သိုးသငယ္၏ပလႅင္ေတာ္ထဲက ထြက္ေသာ၊ အသက္ေရစီးရာျမစ္ကို ေကာင္းကင္တမန္သည္ ငါ့အားျပေလ၏။ ၂ ၿမိဳ႔လမ္းမအလယ္၌၎၊ ထိုျမစ္ႏွစ္ဘက္၌၎၊ အသက္ပင္ရွိ၏။ ထိုအသက္ပင္သည္ အသီးတဆယ္ႏွစ္မ်ိဳးကို သီးတတ္၏။ မိမိအသီး ကိုလည္း လတိုင္းေပးတတ္၏။ အရြက္သည္လည္း လူအမ်ိဳးမ်ိဳးတို႔၏ အနာေရာဂါ ၿငိမ္းစရာဘို႔ျဖစ္၏။ ၃ ေနာက္တဖန္က်ိန္ျခင္းေဘး တစံုတခုမွ်မရွိ၊ ထိုၿမိဳ႔၌ ဘုရားသခင္ႏွင့္ သိုးသငယ္၏ပလႅင္ေတာ္ ရွိ၍၊ ဘုရားသခင္၏ကြၽန္တို႔သည္ ဘုရားဝတ္ကို ျပဳၾကလိမ့္မည္။ ၄ မ်က္ႏွာေတာ္ကိုျမင္ရ၍၊ သူတို႔နဖူး၌လည္း နာမ ေတာ္ေရးထားလ်က္ရွိလိမ့္မည္။ ၅ ထိုၿမိဳ႔၌ ညဥ့္မရွိရ၊ ဆီမီးကိုအလိုမရွိ။ ေန၏အေရာင္ကိုလည္း အလိုမရွိ။ အေၾကာင္း မူကား၊ ထာဝရအရွင္ဘုရားသခင္သည္ သူတို႔၌ေရာင္ျခည္ေတာ္ကို လႊတ္ေတာ္မူ၍ သူတို႔သည္ ကမၻာအဆက္ဆက္ စုိးစံရၾကလတံ့။ ၆ ေကာင္းကင္တမန္ကလည္း၊ ဤစကားသည္ သစၥာစကား၊ ဟုတ္မွန္ေသာစကားျဖစ္၏။ ပေရာဖက္ တို႔၏ ဝိညာဥ္ကို အစိုးရေသာ ထာဝရအရွင္ဘုရားသခင္သည္ ကာလမၾကာမျမင့္မီွ ျဖစ္ရမည္အမႈအရာမ်ား ကို မိမိကြၽန္တို႔အား ျပေစျခင္းငွါ၊ ေကာင္းကင္တမန္ေတာ္ကို ေစလႊတ္ေတာ္မူၿပီ။ ၇ ငါသည္ အလ်င္အျမန္လာ မည္၊ ဤစာေစာင္၏ အနာဂတၱိစကားကို ေစာင့္ေရွာက္ေသာသူသည္ မဂၤလာရွိ၏ဟုေျပာဆို၏။ ၈ ငါေယာဟန္သည္ ဤအရာမ်ားကို ၾကားျမင္၏။ ၾကားျမင္ၿပီးလွ်င္၊ ထိုအရာမ်ားကိုျပေသာ ေကာင္းကင္ တမန္၏ ေျခရင္း၌ ကိုးကြယ္အံ့ေသာငွါ ျပပ္ဝပ္၏။ ၉ သူကလည္း၊ မျပဳပါႏွင့္။ ငါကား၊ သင္၏လုပ္ေဘာ္ ေဆာင္ဘက္ျဖစ္၏။ သင္၏အစ္ကိုပေရာဖက္တို႔ႏွင့္ ဤစာေစာင္ ၏စကားကို ေစာင့္ေရွာက္ေသာသူတို႔၏ လုပ္ေဘာ္ေဆာင္ဘက္လည္းျဖစ္၏။ ဘုရားသခင္ကို ကိုးကြယ္ေလာ့ဟု ေျပာဆို၏။ ၁၀ တဖန္တံု၊ ငါ့အား မိန္႔ေတာ္မူသည္ကား၊ ဤစာေစာင္၏ အနာဂတၱိစကားကို တံဆိပ္မခတ္ႏွင့္။ အေၾကာင္းမူကား၊ ကာလအခ်ိန္ေရာက္လုနီးၿပီ။ ၁၁ မတရားေသာသူသည္ မတရားသျဖင့္ျပဳေစဦး။ ညစ္ညဴး ေသာသူသည္ ညစ္ညဴးေစဦး။ ေျဖာင့္မတ္ေသာသူသည္ ေျဖာင့္မတ္ေစဦး။ သန္႔ရွင္းေသာသူသည္ သန္႔ရွင္းေစဦး။ ၁၂ ငါသည္ အလ်င္အျမန္လာမည္။ ငါသည္ အက်ိဳးအျပစ္ကိုေဆာင္ခဲ့သည္ျဖစ္၍၊ လူအသီးသီး တို႔အား မိမိတို႔အက်င့္အတိုင္း ဆပ္ေပးမည္။ ၁၃ ငါသည္ အာလဖျဖစ္၏။ ၾသေမဃလည္းျဖစ္၏။ အဦးဆံုးေသာ သူ၊ ေနာက္ဆံုးေသာသူျဖစ္၏။ အစႏွင့္အဆံုးလည္းျဖစ္၏။ ၁၄ အသက္ပင္ႏွင့္ဆိုင္၍၊ ၿမိဳ႔တံခါးအတြင္းသို႔ ဝင္အံ့ေသာငွါ ပညတ္ေတာ္တို႔ကို က်င့္ေသာသူတို႔သည္ မဂၤလာရွိၾက၏။ ၁၅ ျပင္၌ကား၊ ေခြးျဖစ္ေသာသူ၊ ျပဳစားတတ္ေသာသူ၊ မတရားေသာေမထုန္၌ မွီဝဲေသာသူ၊ လူအသက္ကိုသတ္ေသာသူ၊ ရုပ္တုကိုကိုးကြယ္ ေသာသူ၊ သစၥာပ်က္ျခင္းကို ႏွစ္သက္၍ျပဳေသာသူ အေပါင္းတို႔သည္ ရွိၾက၏။ ၁၆ ငါေယရႈသည္၊ အသင္း ေတာ္တို႔အဘို႔ ဤအရာမ်ားကို သင္တို႔အား သက္ေသခံေစ ျခင္းငွါ၊ ငါ၏ေကာင္းကင္တမန္ကို ေစလႊတ္၏။ ငါသည္ကား၊ ဒါဝိဒ္၏အျမစ္ျဖစ္၏။ အႏႊယ္လည္းျဖစ္၏။ ထြန္းေတာက္ ေသာမိုဃ္းေသာက္ၾကယ္လည္းျဖစ္၏။ ၁၇ ိ၀ိညာဥ္ေတာ္ႏွင့္ မဂၤလာေဆာင္သတို႔သမီးက၊ လာခဲ့ပါဟုဆိုၾက၏။ ၾကားေသာသူကလည္း လာခဲ့ပါဟု ဆိုပါေစ၊ ေရငတ္ေသာသူသည္ လာပါေစ။ အလိုရွိေသာသူသည္ အဘိုးကိုမေပး ဘဲ အသက္ေရကိုယူပါေစ။ ၁၈ ဤစာေစာင္၏ အနာဂတၱိစကားကို ၾကားေသာသူအေပါင္းတို႔အား ငါသက္ေသခံသည္ကား၊ အၾကင္သူ သည္ ဤအရာတို႔၌ ထပ္၍အသစ္သြင္း၏၊ ဤစာေစာင္၌ ေရးထားေသာေဘးဒဏ္တို႔ကို ထိုသူအေပၚသို႔ ဘုရားသခင္သက္ေရာက္ေစေတာ္မူမည္။ ၁၉ အၾကင္သူသည္ ဤစာေစာင္၏ အနာဂတၱိစကား အခ်ိဳ႔ကို ႏႈတ္ပယ္၏။ ဤစာေစာင္၌ေရးထားေသာ အသက္ပင္ႏွင့္၎၊ သန္႔ရွင္းေသာၿမိဳ႔ေတာ္ႏွင့္၎၊ ထိုသူစပ္ဆိုင္ေသာအခြင့္ကို ဘုရားသခင္ ႏႈတ္ပယ္ေတာ္မူမည္။ !

November 18, 2014

ကယ္တင္ျခင္းသတင္းေကာင္း(၁၃)

အျပစ္ဟူသည္အဘယ္နည္း။ 
အျပစ္တရားသည္ဘုရားသခင္၏ ပညတ္ေတာ္
ခ်ိဳးေဖာက္ျခင္း (၁ေယာ ၃း၄) ႏွင့္ ဘုရားသခင္ကို
ပုန္ကန္ျခင္း(တရားေဟာ ၉း၇၊ ေယာရႈ ၁း၁၈)ျဖစ္သည္ဟု
သမၼာက်မ္း စာထဲတြင္ ေဖာ္ျပထားပါသည္။
အျပစ္တရားသည္ လူစီဖါအားျဖင့္စတင္ခဲ့သည္။
သူသည္ အလွပဆံုးႏွင့္တန္ခိုးမရွိဆံုးေသာေကာင္းကင္တမန္
တစ္ပါးျဖစ္သည္။သူသည္မိမိရာထူးအဆင့္အတန္းႏွင့္ေရာင့္ရဲမႈမရွိ။
သူသည္ဘုရားသခင္ထက္ပုိၿပီးျမင့္ေသာေနရာတြင္ေနလိုသည္။
ထိုေၾကာင့္ သူသည္ နိမ့္ခ်ျခင္းကိုခံခဲ့ရသည္။
အျပစ္တရား၏မူလအစျဖစ္လာ ခဲ့သည္ (ေဟရွာယ ၁၄း၁၂-၁၅)။
သူသည္ စာတန္ဟုနာမည္မွည့္ျခင္းကိုခံခဲ့ရသည္။
သူကဧဒင္ဥယ်ာဥ္ၿခံထဲရွိ လူသားမ်ားအေပၚအျပစ္တရားကို
ယူေဆာင္လာခဲ့သည္။သူကအာဒံႏွင့္ဧ၀တုိ႔အား
“သင္တုိ႔သည္ ဘုရားသခင္ႏွင့္တူလိမ့္မည္”ဟူေသာ
စိတ္လႈပ္ရွားမႈျဖင့္ ဧဒင္ဥယ်ာဥ္ၿခံထဲတြင္ အာဒံႏွင့္ဧ၀ကို
လွည့္ျဖားခဲ့သည္။ ကမၻာဦးက်မ္း အခန္းႀကီး ၃ ထဲ တြင္
အာဒံႏွင့္ဧ၀တုိ႔က ဘုရားသခင္ႏွင့္သူ၏ပညတ္ေတာ္မ်ားကို
ဆန္႔က်င္ခ်ိဳးေဖာက္ခဲ့သည္ ဟုေဖာ္ျပထားပါသည္။၄င္းမွတဆင့္ လူသားအားလံုးမ်ားဆီသို႔အျပစ္တရားကူးစက္လာခဲ့ျခင္းျဖစ္သည္။
ကၽြႏု္ပ္တုိ႔၊ အာဒံမွဆင္းသက္လာေသာသူမ်ားအားလံုးအေပၚ
အာဒံမွတဆင့္ အျပစ္တရားကူးဆက္လာျခင္းျဖစ္သည္။
( ေရာမ ၅း၁၂) ကအာဒံအားျဖင့္ဤေလာကသို႔
အျပစ္၀င္ေရာက္ လာခဲ့သည္။
 “အျပစ္၏အခကားေသျခင္း”(ေရာမ ၆း၂၃) ျဖစ္ေသာေၾကာင့္
လူသာားအားလံုးသည္ေသျခင္းအျပစ္ႏွင့္ရင္ဆုိင္ခဲ့ရသည္။
 *အာဒံအားျဖင့္ လူသားအားလံုးအေပၚ
အျပစ္တရား၀င္ ေရာက္လာခဲ့ေသာေၾကာင့္
လူသားအားလံုးသည္ အျပစ္သားမ်ား အလုိအေလ်ာက္
 ျဖစ္လာခဲ့ၾကျခင္း ျဖစ္သည္။ အာဒံသည္ အျပစ္ျပဳေသာ
အခါပုန္ကန္ျခင္းအျပစ္တရားက သူ၏အတြင္းႏွလံုးကို
အဆုိးသုိ႔ေျပာင္းလဲ ေပးခဲ့သည္။ သူေနာက္မွေမြးဖြါးလာမည့္
လူသားအားလံုး အေပၚသို႔ ၀ိညာဥ္ေသျခင္းႏွင့္
ပ်က္သုန္းျခင္းမ်ားျဖစ္ေစခဲ့သည္။ကၽြႏု္ပ္တုိ႔ျပဳေသာ
အျပစ္ေၾကာင့္ကၽြႏု္ပ္တုိ႔သည္အျပစ္သားမ်ားမဟုတ္ေပ။
ကၽြႏု္ပ္တုိ႔သည္ အျပစ္သားမ်ားျဖစ္ၾကေသာေၾကာင့္
အျပစ္ ျပဳလုပ္ျခင္း ျဖစ္သည္။ ဤသုိ႔ေသာပ်က္ဆီးျခင္းကို
အာဒံမွအေမြဆက္ခံလာေသာ အျပစ္ ဟု သိရွိရသည္။
ကၽြႏု္ပ္တုိ႔သည္ ကၽြႏု္ပ္တုိ႔၏မိဘမ်ားထံမွ ကုိယ္ကာယပိုင္းဆုိင္ရာ အက်င့္စရုိက္မ်ားအေမြဆက္ခံသည့္နည္းတူ၊
အျပစ္တရားကို အာဒံထံမွဆက္ခံလာခဲ့ၾကျခင္း ျဖစ္သည္။
လူသားအားပ်က္စီးျခင္းအေၾကာင္းကို ဆာလံ၅၁း၅ထဲတြင္
ဒါ၀ိဒ္မင္းႀကီးက သီခ်င္းအားျဖင့္သီကံုးစပ္ဆုိထားပါသည္။
 “အကၽြႏု္ပ္သည္ ေမြးစကပင္ အျပစ္ပါလ်က္ရွိ၏။
အမိ၀မ္းထဲမွာ ပဋိသေႏၶယူစဥ္ပင္ အျပစ္စြဲပါ၏။”
*အျခားေသာအျပစ္အမ်ိဳးအစားမွာ အျပစ္အတြက္
ကိုယ္စားျပဳဒဏ္ခံျခင္းျဖစ္သည္။ ႏွစ္ခုစလံုးတုိ႔သည္
 ေငြေၾကးႏွင့္ဥပေဒ ကိစၥမ်ားတြင္အသံုးျပဳထားသည္။ဂရိစကားလံုးကို “အျပစ္အတြက္ကိုယ္စားျပဳဒဏ္ခံျခင္း”ဟုဘာသာျပန္ထားသည္။ “လူတစ္ဦးတစ္ေယာက္၏ပိုင္ဆုိင္မႈကိုယူၿပီး
အျခားလူတစ္ေယာက္ထံ ေပးအပ္ျခင္းမ်ိဳး”အဓိပၸါယ္ဆုိလုိသည္။
လူေတြသည္ အျပစ္အတြက္ ကိုယ္စားျပဳဒဏ္ခံျခင္းေၾကာင့္ အျပစ္သားမ်ားျဖစ္ၾက ေသာ္လည္း ေမာေရွပညတ္ေတာ္မေပးမွီ
လူေတြေပၚမွာအျပစ္အတြက္ကိုယ္ စားျပဳဒဏ္ခံျခင္းမရွိေသးေပ။
ပညတ္ေတာ္ေပးခဲ့ၿပီးေသာအခါ အျပစ္ျပဳေသာသူမ်ားသည္
အျပစ္ဒဏ္ခံရမည္ကိုေတြ႔ရွိႏုိင္သည္ (ေရာမ ၅း၁၃)။
ဥပေဒခ်ိဳးေဖာက္ျခင္းျပစ္ဒဏ္ကို လူေတြထဲတြင္မေရာက္မွီ
အျပစ္တရား(ေသျခင္း)က ဆက္လက္အုပ္စိုးေနသည္ကို
ေတြ႕ရွိ ႏုိင္သည္ (ေရာမ ၅း၁၄)။ အာဒံမွေမာေရွေခတ္
အထိေနထုိင္ခဲ့ေသာသူမ်ားသည္ ေမာေရွပညတ္ေတာ္ကို
ဆန္႔က်င္ျခင္း(သူတုိ႔မပုိင္ဆိုင္ေသာပညတ္)
အျပစ္ေၾကာင့္မဟုတ္၊ အေမြဆက္ခံေသာ အျပစ္တရားေၾကာင့္
 သူတုိ႔သည္ ေသျခင္းအားျဖင့္ဒဏ္ခတ္ျခင္း ခံခဲ့ၾကသည္။
 ေမာေရွၿပီးေနာက္ လူေတြက အာဒံထံမွဆက္ခံေသာအျပစ္ႏွင့္ ဘုရားသခင္၏ပညတ္ေတာ္ခ်ိဳးေဖာက္ျခင္းအျပစ္ေၾကာင့္
 ေသျခင္းအားျဖင့္ဒဏ္ခတ္ျခင္းခံခဲ့ၾကသည္။
သခင္္ေယရႈခရစ္ေတာ္သည္ ကားတုိင္ေတာ္ေပၚတြင္ အျပစ္အတြက္ျပစ္ေၾကြးေပးဆပ္ရန္အေသခံေသာအခ်ိန္တြင္
သူ႔အေပၚတြင္ ယံုၾကည္သူမ်ားအျပစ္ကိုဘုရားသခင္ကတင္ခဲ့သည္။
၄င္းသည္လူသားမ်ားအက်ိဳးအတြက္ ကိုယ္စားျပဳျပစ္ေၾကြး
ခံေစျခင္းနိယာမကို ဘုရားသခင္ကအသံုးျပဳထားသည္။
ခရစ္ေတာ္သည္ အျပစ္သားမဟုတ္ေသာ္လည္း
ဘုရား သခင္က သူ႕ကို အျပစ္သားတစ္ဦးကဲ့သို႔ ဆက္ဆံခဲ့သည္။
သူသည္ ဤေလာကတစ္ခုလံုးအတြက္အေသခံခဲ့သည္(၁ေယာ၂း၂)။ ခရစ္ေတာ္အေပၚအျပစ္မ်ားတင္ျခင္းကိုနားလည္ျခင္းသည္
အလြန္အေရးႀကီးသည္။ သို႔ေသာ္သူသည္ အာဒံထံမွ
အျပစ္တရားကိုအေမြမခံခဲ့ေပ။ သို႔ေသာ္သူသည္
 အျပစ္အတြက္ ဒဏ္ခံခဲ့သည္။ သို႔ေသာ္သူသည္
အျပစ္သားတစ္ဦးမဟုတ္ေပ။ သူ၏ျဖဴစင္ၿပီးျပည့္စံုေသာ
ဘ၀ကိုအျပစ္တရားကမထိႏုိင္ေပ။ သူသည္လူသားအားလံုး
 ျပဳခဲ့ေသာအျပစ္သားကဲ့သို႔ ဆက္ဆံျခင္းခံရေသာ္လည္း
သူသည္ အျပစ္လံုး၀မျပဳခဲ့ေပ။ ဘုရားသခင္က ခရစ္ေတာ္၏
 ေျဖာင့္မတ္ျခင္းကိုယံုၾကည္သူမ်ားအေပၚတြင္ တင္ခဲ့သည္။
ခရစ္ေတာ္၏ေျဖာင့္မတ္ျခင္းတရားေၾကာင့္ ကၽြႏု္ပ္တုိ႔သည္
 ေျဖာင့္မတ္ေသာသူမ်ားအျဖစ္ အသိအမွတ္ျပဳျခင္းခံခဲ့ၾကသည္။
ကၽြႏု္ပ္တုိ႔၏အျပစ္မ်ားကို ခရစ္ေတာ္ထံသို႔တင္ေသာေၾကာင့္
 ခရစ္ေတာ္သည္ အျပစ္သားတစ္ဦးျဖစ္ေစသည္(၂ေကာ ၅း၁၁)
*တတိယအႀကိမ္အျပစ္အမ်ိဳးအစားသည္တစ္ဦးခ်င္းစီျပဳေသာ
အျပစ္ျဖစ္သည္။ ၄င္းသည္ လူေတြေန႔စဥ္ေန႔တုိင္းျပဳေသာ
အျပစ္တရားျဖစ္သည္။ကၽြႏု္ပ္တုိ႔သည္အာဒံထံမွအျပစ္တရားကို
အေမြခံေသာေၾကာင့္ ကၽြႏု္ပ္တုိ႔သည္အျပစ္ျပဳၾကသည္။
လူ႔အသက္ကိုေတာင္သတ္ ျဖတ္ျခင္းျဖစ္သည္။
သခင္ေယရႈခရစ္ေတာ္ကိုမယံုၾကည္ေသာသူမ်ားသည္
အေမြဆက္ခံေသာ အျပစ္ႏွင့္လက္ဆက္ကမ္းရရွိေသာ
သူတုိ႔ျပဳသည္ဤအျပစ္တရား ေၾကာင့္ အျပစ္စီရင္ျခင္း
ဒဏ္ခံရမည္ျဖစ္သည္။ သို႔ေသာ္ယံုၾကည္သူမ်ားသည္ အျပစ္တရားစီရင္ဒဏ္ခတ္ျခင္းမွလႊတ္ေျမာက္ခဲ့ၾကသည္။
 ငရဲႏွင့္ ၀ိညာဥ္ေရးရာေသျခင္းမွ လႊတ္ေျမာက္ခဲ့ၾကသည္။
သို႔ေသာ္ယခုတြင္ ကၽြႏု္ပ္တုိ႔မွာ အျပစ္တရားကို
ခုခံႏုိင္ေသာတန္ခိုးရွိသည္။ယခု ကၽြႏု္ပ္တုိ႔ထဲတြင္
က်ိန္း၀ပ္ေသာသန္႔ရွင္းေသာ၀ိညာဥ္ ေတာ္အားျဖင့္
အျပစ္တန္ခိုးကိုခုခံႏုိင္ရန္ ကၽြႏု္ပ္တုိ႔မွာတန္ခိုးရွိေသာေၾကာင့္
ကၽြႏု္တုိ႔သည္ အျပစ္ျပဳျခင္းကိုေရြးႏုိင္သည္။
အျပစ္ကိုလည္းေရွာင္ႏုိင္သည္။ သန္႔ရွင္းေသာ
 ၀ိညာဥ္ေတာ္ထံ ကၽြႏု္ပ္တုိ႔အျပစ္မ်ားကိုအပ္ႏွံေသာအခါ
သူက ကၽြႏု္ပ္တုိ႔အျပစ္မ်ားကို သန္႔ရွင္းစင္ၾကယ္ေစသည္။
နားလည္သိရွိေစသည္(ေရာမ ၈း၉-၁၁)။ ကၽြႏု္ပ္တုိ႔သည္
 ဘုရားသခင္ထံကၽြႏု္ပ္တုိ႔ အျပစ္အမ်ားအတြက္
 ေနာင္တရကာ ခြင့္လႊတ္ရန္ေတာင္းေလွ်ာက္ ေသာအခါ သူႏွင့္အတူျပန္လည္မိတ္သာဟာရဖြဲ႕ႏုိင္ၿပီးစည္းလံုးႏုိင္ၾကသည္။
 “ကိုယ့္အျပစ္ တုိ႔ကို ေဘာ္ျပေတာင္းပန္လွ်င္၊
ငါတုိ႔အျပစ္မ်ားကို လႊတ္၍ဒုစရုိက္ရွိသမွ်ႏွင့္ကင္းစင္ေစျခင္း ငွါ
 ဘုရားသခင္သည္ သစၥတရားႏွင့္၄င္း၊ ေျဖာင့္မတ္ျခင္း
တရားႏွင့္၄င္း၊ ျပည့္စံုေတာ္မူ၏။” (၁ေယာ ၁း၉)။ ယခုကၽြႏု္ပ္တုိ႔မွာအျပစ္တရားကိုခုခံႏုိင္ရန္တန္ခိုးရွိေသာေၾကာင့္ ကၽြႏု္ပ္တုိ႔သည္အ ျပစ္တရားကိုေရွာင္ႏုိင္သည္။
အျပစ္လည္းျပဳႏုိင္သည္။ ကၽြႏု္ပ္တုိ႔အားလံုးသည္
အျပစ္တရား သံုးခုျဖစ္ေသာ အေမြခံေသာအျပစ္၊
ကူးစက္ေသာအျပစ္၊ တစ္ဦးခ်င္းျပဳေသာ အျပစ္မ်ားေၾကာင့္
 ျပစ္ဒဏ္ခံၾကျခင္းျဖစ္သည္။ အျပစ္တရား၏ အခသည္
 ေသျခင္းျဖစ္သည္ (ေရာမ ၆း၂၃)။ခႏၶာကုိယ္ေသျခင္းမဟုတ္ဘဲ
ထာ၀ရေသျခင္းျဖစ္ေစသည္(ဗ်ာ၂၀း၁၁-၁၅)။အေမြခံေသာအျပစ္၊ ကူးစက္ေသာအျပစ္ႏွင့္တစ္ေယာက္ခ်င္းစီျပဳေသာအျပစ္မ်ားကို
ခရစ္ေတာ္၏လက္၀ါးကပ္တုိင္ေပၚတြင္အေသသတ္ျခင္း
ခံခဲ့ၿပီးျဖစ္သည္။ယခု ခရစ္ေတာ္ကို ကယ္တင္ရွင္အျဖစ္
ယံုၾကည္ျခင္းအားျဖင့္“ခပ္သိမ္းေသာသတိပညာေတာ္ႏွင့္ေလ်ာ္စြာ ငါတုိ႔၌အတုိင္းထက္အလြတ္မ်ားလွစြာေသာ ေက်းဇူးေတာ္သည္ ၾကြယ္၀ျပည့္စံုသည္ႏွင့္အညီ။ထုိသားေတာ္၏အေသြးအားျဖင့္
အျပစ္လႊတ္ေတာ္မူျခင္း တည္းဟူေသာေရြးႏႈတ္ေတာ္မူျခင္း
ေက်းဇူးကို ငါတုိ႔သည္ခံ ရၾက၏။(ဧဖက္ ၁း၇)

No comments:

Post a Comment