ဗ်ာဒိတ္က်မ္း အခန္းၾကီး ၂၂ ၂၀-၂၁ ငါသည္ အလ်င္အျမန္လာမည္ မွန္ေပ၏ ဟု၊ ဤအရာမ်ားကို သက္ေသခံေသာသူ မိန္႔ေတာ္မူ၏။ အာမင္။ သခင္ေယရႈၾကြလာေတာ္မူပါ၊ ငါတို႔သခင္ ေယရႈခရစ္၏ေက်းဇူးေတာ္သည္ သန္႔ရွင္းသူ အေပါင္းတို႔၌ ရွိေစသတည္း။ ၁ တဖန္၊ ေက်ာက္သလင္းကဲ့သို႔ ၾကည္လင္၍၊ ဘုရားသခင္ႏွင့္ သိုးသငယ္၏ပလႅင္ေတာ္ထဲက ထြက္ေသာ၊ အသက္ေရစီးရာျမစ္ကို ေကာင္းကင္တမန္သည္ ငါ့အားျပေလ၏။ ၂ ၿမိဳ႔လမ္းမအလယ္၌၎၊ ထိုျမစ္ႏွစ္ဘက္၌၎၊ အသက္ပင္ရွိ၏။ ထိုအသက္ပင္သည္ အသီးတဆယ္ႏွစ္မ်ိဳးကို သီးတတ္၏။ မိမိအသီး ကိုလည္း လတိုင္းေပးတတ္၏။ အရြက္သည္လည္း လူအမ်ိဳးမ်ိဳးတို႔၏ အနာေရာဂါ ၿငိမ္းစရာဘို႔ျဖစ္၏။ ၃ ေနာက္တဖန္က်ိန္ျခင္းေဘး တစံုတခုမွ်မရွိ၊ ထိုၿမိဳ႔၌ ဘုရားသခင္ႏွင့္ သိုးသငယ္၏ပလႅင္ေတာ္ ရွိ၍၊ ဘုရားသခင္၏ကြၽန္တို႔သည္ ဘုရားဝတ္ကို ျပဳၾကလိမ့္မည္။ ၄ မ်က္ႏွာေတာ္ကိုျမင္ရ၍၊ သူတို႔နဖူး၌လည္း နာမ ေတာ္ေရးထားလ်က္ရွိလိမ့္မည္။ ၅ ထိုၿမိဳ႔၌ ညဥ့္မရွိရ၊ ဆီမီးကိုအလိုမရွိ။ ေန၏အေရာင္ကိုလည္း အလိုမရွိ။ အေၾကာင္း မူကား၊ ထာဝရအရွင္ဘုရားသခင္သည္ သူတို႔၌ေရာင္ျခည္ေတာ္ကို လႊတ္ေတာ္မူ၍ သူတို႔သည္ ကမၻာအဆက္ဆက္ စုိးစံရၾကလတံ့။ ၆ ေကာင္းကင္တမန္ကလည္း၊ ဤစကားသည္ သစၥာစကား၊ ဟုတ္မွန္ေသာစကားျဖစ္၏။ ပေရာဖက္ တို႔၏ ဝိညာဥ္ကို အစိုးရေသာ ထာဝရအရွင္ဘုရားသခင္သည္ ကာလမၾကာမျမင့္မီွ ျဖစ္ရမည္အမႈအရာမ်ား ကို မိမိကြၽန္တို႔အား ျပေစျခင္းငွါ၊ ေကာင္းကင္တမန္ေတာ္ကို ေစလႊတ္ေတာ္မူၿပီ။ ၇ ငါသည္ အလ်င္အျမန္လာ မည္၊ ဤစာေစာင္၏ အနာဂတၱိစကားကို ေစာင့္ေရွာက္ေသာသူသည္ မဂၤလာရွိ၏ဟုေျပာဆို၏။ ၈ ငါေယာဟန္သည္ ဤအရာမ်ားကို ၾကားျမင္၏။ ၾကားျမင္ၿပီးလွ်င္၊ ထိုအရာမ်ားကိုျပေသာ ေကာင္းကင္ တမန္၏ ေျခရင္း၌ ကိုးကြယ္အံ့ေသာငွါ ျပပ္ဝပ္၏။ ၉ သူကလည္း၊ မျပဳပါႏွင့္။ ငါကား၊ သင္၏လုပ္ေဘာ္ ေဆာင္ဘက္ျဖစ္၏။ သင္၏အစ္ကိုပေရာဖက္တို႔ႏွင့္ ဤစာေစာင္ ၏စကားကို ေစာင့္ေရွာက္ေသာသူတို႔၏ လုပ္ေဘာ္ေဆာင္ဘက္လည္းျဖစ္၏။ ဘုရားသခင္ကို ကိုးကြယ္ေလာ့ဟု ေျပာဆို၏။ ၁၀ တဖန္တံု၊ ငါ့အား မိန္႔ေတာ္မူသည္ကား၊ ဤစာေစာင္၏ အနာဂတၱိစကားကို တံဆိပ္မခတ္ႏွင့္။ အေၾကာင္းမူကား၊ ကာလအခ်ိန္ေရာက္လုနီးၿပီ။ ၁၁ မတရားေသာသူသည္ မတရားသျဖင့္ျပဳေစဦး။ ညစ္ညဴး ေသာသူသည္ ညစ္ညဴးေစဦး။ ေျဖာင့္မတ္ေသာသူသည္ ေျဖာင့္မတ္ေစဦး။ သန္႔ရွင္းေသာသူသည္ သန္႔ရွင္းေစဦး။ ၁၂ ငါသည္ အလ်င္အျမန္လာမည္။ ငါသည္ အက်ိဳးအျပစ္ကိုေဆာင္ခဲ့သည္ျဖစ္၍၊ လူအသီးသီး တို႔အား မိမိတို႔အက်င့္အတိုင္း ဆပ္ေပးမည္။ ၁၃ ငါသည္ အာလဖျဖစ္၏။ ၾသေမဃလည္းျဖစ္၏။ အဦးဆံုးေသာ သူ၊ ေနာက္ဆံုးေသာသူျဖစ္၏။ အစႏွင့္အဆံုးလည္းျဖစ္၏။ ၁၄ အသက္ပင္ႏွင့္ဆိုင္၍၊ ၿမိဳ႔တံခါးအတြင္းသို႔ ဝင္အံ့ေသာငွါ ပညတ္ေတာ္တို႔ကို က်င့္ေသာသူတို႔သည္ မဂၤလာရွိၾက၏။ ၁၅ ျပင္၌ကား၊ ေခြးျဖစ္ေသာသူ၊ ျပဳစားတတ္ေသာသူ၊ မတရားေသာေမထုန္၌ မွီဝဲေသာသူ၊ လူအသက္ကိုသတ္ေသာသူ၊ ရုပ္တုကိုကိုးကြယ္ ေသာသူ၊ သစၥာပ်က္ျခင္းကို ႏွစ္သက္၍ျပဳေသာသူ အေပါင္းတို႔သည္ ရွိၾက၏။ ၁၆ ငါေယရႈသည္၊ အသင္း ေတာ္တို႔အဘို႔ ဤအရာမ်ားကို သင္တို႔အား သက္ေသခံေစ ျခင္းငွါ၊ ငါ၏ေကာင္းကင္တမန္ကို ေစလႊတ္၏။ ငါသည္ကား၊ ဒါဝိဒ္၏အျမစ္ျဖစ္၏။ အႏႊယ္လည္းျဖစ္၏။ ထြန္းေတာက္ ေသာမိုဃ္းေသာက္ၾကယ္လည္းျဖစ္၏။ ၁၇ ိ၀ိညာဥ္ေတာ္ႏွင့္ မဂၤလာေဆာင္သတို႔သမီးက၊ လာခဲ့ပါဟုဆိုၾက၏။ ၾကားေသာသူကလည္း လာခဲ့ပါဟု ဆိုပါေစ၊ ေရငတ္ေသာသူသည္ လာပါေစ။ အလိုရွိေသာသူသည္ အဘိုးကိုမေပး ဘဲ အသက္ေရကိုယူပါေစ။ ၁၈ ဤစာေစာင္၏ အနာဂတၱိစကားကို ၾကားေသာသူအေပါင္းတို႔အား ငါသက္ေသခံသည္ကား၊ အၾကင္သူ သည္ ဤအရာတို႔၌ ထပ္၍အသစ္သြင္း၏၊ ဤစာေစာင္၌ ေရးထားေသာေဘးဒဏ္တို႔ကို ထိုသူအေပၚသို႔ ဘုရားသခင္သက္ေရာက္ေစေတာ္မူမည္။ ၁၉ အၾကင္သူသည္ ဤစာေစာင္၏ အနာဂတၱိစကား အခ်ိဳ႔ကို ႏႈတ္ပယ္၏။ ဤစာေစာင္၌ေရးထားေသာ အသက္ပင္ႏွင့္၎၊ သန္႔ရွင္းေသာၿမိဳ႔ေတာ္ႏွင့္၎၊ ထိုသူစပ္ဆိုင္ေသာအခြင့္ကို ဘုရားသခင္ ႏႈတ္ပယ္ေတာ္မူမည္။ !

September 2, 2014

(ေရြးခ်ယ္မွဳ ..CHOICE!!)

                        ေ႐ြးခ်ယ္မႈ 
 သမၼာက်မ္းစာကေဖာ္ျပတဲ့လူ႔သမုိင္းဟာ
 ေ႐ြးခ်ယ္မႈသမိုင္းလို႔ ေျပာလို႔ရတယ္။ ဧဒင္ဥယ်ာဥ္ရဲ ့အလယ္မွာ ေကာင္းမေကာင္းသိကြၽမ္းရာအပင္နဲ႔ အသက္ပင္ဆုိၿပီး ေ႐ြးခ်ယ္စရာ နွစ္ခုရွိခဲ့တယ္။ 
ဒါေပမယ့္ လူက "စားေသာေန႔မွာ ဧကန္အမွန္ေသမယ္"ဆုိတဲ့ အဆိပ္ပင္ကိုပဲ ေ႐ြးခဲ့တယ္။အာဒံနဲ႔ ဧဝတုိ႔ရဲ.သားကာဣနကလည္း..

ဘုရားအသိအမွတ္မျပဳတဲ့ ယဇ္နဲ ့ပဲ ေက်နပ္မလား၊ ဘုရားျပင္ဆင္ေပးတဲ့ ယဇ္ေကာင္ကုိပဲ လက္ခံၿပီး ဘုရားကုိ ပူေဇာ္မလားဆုိၿပီး ေ႐ြးစရာနွစ္ခုရွိခဲ့တယ္။ ကာဣနက ဘုရားျပင္ဆင္ေပးတဲ့ယဇ္ေကာင္ကုိ ဂရုေတာင္မစုိက္ခဲ့ဘူး။ 

 ေနာဧရဲ ့လက္ထက္မွာ သေဘၤာထဲဝင္မလား၊ ဒါမွမဟုတ္ သေဘၤာထဲမဝင္ဘဲ ေရနစ္ခံမလားဆုိၿပီး ေ႐ြးစရာရွိခဲ့ျပန္တယ္။ ဒါေပမယ့္အသက္ကယ္မယ့္သေဘၤာထဲဝင္ဖို႔ ေမတၲာရပ္ခံေနတဲ့
ေနာဧကုိသူတုိ႔ျငင္းဆန္ခဲ့တယ္။ 

 ေလာတရဲ ့လက္ထက္မွာ ေသာဒုံနဲ ့ေဂါေမာရၿမိဳ႕ဟာ မၾကာခင္ မီးသင့္ျပီး ေလာင္ကြၽမ္းပ်က္ဆီးေတာ့မယ့္အေၾကာင္း
ေကာင္းကင္တမန္ေတြက သတိေပးစကားလာေျပာေပမယ့္
ေလာတရဲ ့သားမက္ေတြက က်ီစားတယ္ထင္ၿပီး ၿမိဳ႕ထဲမွာပဲေနခဲ့ဖို႔ ေ႐ြးခ်ယ္ခဲ့ၾကတယ္။ 

 ေမာေရွရဲ ့လက္ထက္မွာ ခါနန္ျပည္ကုိ ဝင္သိမ္းမလား၊ ကြၽန္ခံရာ အဲဂုတၲဳျပည္ကိုပဲျပန္မလားဆုိၿပီး ေ႐ြးစရာရွိခဲ့တယ္။ ဒါေပမယ့္ ဣသေရလလူေတြက ခါနန္ျပည္ထဲဝင္ဖုိ႔ အေၾကာက္လြန္ၿပီး ခါးခါးသီးသီး ျငင္းဆန္ခဲ့ၾကတယ္။ 

 ဧလိယလက္ထက္မွာ ဗာလဘုရားလား၊ထာဝရဘုရားလားဆုိၿပီး ကရေမလေတာင္ေပၚမွာ ဣသေရလလူေတြရဲ ့
ေ႐ြးခ်ယ္မႈျပတ္သားဖို႔ ဧလိယက စိန္ေခၚစကားဆုိခဲ့တယ္။
ဒါေပမယ့္ ပရိသတ္က ထာဝရဘုရားကို ေ႐ြးဖို႔ မျပတ္သားခဲ့ၾကဘူး။ 

ဒီေန႔ ... တမလြန္ကုိ ကုိယ့္ကုသုိလ္ကုိ အမီွျပဳၿပီး.ဝင္မွာလား၊ ဘုရားျပဳေပးတဲ့ကုသုိလ္ကုိ အမွီျပဳၿပီး ဝင္မလားဆုိၿပီး ကြၽန္ေတာ္တို႔ကုိ ေ႐ြးခ်ယ္စရာ ေပးေနတယ္။ 
ယုံၾကည္သူ ဘုရားသားသမီးေတြကုိလည္း အမဂၤလာျဖစ္ေစတဲ့ ကုိယ့္ရဲ ့ဇာတိစိတ္ကုိပဲ ေခါင္းမာမာနဲ႔ ဆက္အလိုလိုက္ေနဦးမွာလား၊ 

ဘုန္းတန္ခိုးနဲ႔ျပည့္စုံၿပီး မဂၤလာရွိတဲ့ဘဝအသက္တာကိုေပးမယ့္ ဘုရားအလိုေတာ္ကုိပဲ ဝန္ခံအသက္ရွင္မလားဆုိၿပီး
 ေ႐ြးခ်ယ္စရာ ေပးေနတယ္။ သတိထားပါ။

အာဒံနဲ ့ဧဝ အေ႐ြးမွားခဲ့တယ္ ကာဣန အေ႐ြးမွားခဲ့တယ္
ေနာဧလက္ထက္ကလူေတြအေ႐ြးမွားခဲ့တယ္
ေလာတရဲ ့သားမက္ေတြ အေ႐ြးမွားခဲ့တယ္။
ေမာေရွလက္ထက္က ဣသေရလလူေတြ အေ႐ြးမွားခဲ့တယ္။ ဧလိယလက္ထက္က ဣသေရလလူေတြလည္း အေ႐ြးမွားခဲ့တယ္
 ကဲ ... အခု ... သင္ ဘာကုိ ေ႐ြးခ်ယ္မလဲ ? 
လူ႔အထင္မွာေတာ့ မွန္သလုိလုိရွိေပမယ့္ အဆုံးမွာ ေသျခင္းကိုပို႔မယ့္လမ္းေတြ
 ေ႐ြးမိႏုိင္လို႔ အေ႐ြးမမွားဖို႔ သတိေပးပါရေစ။ "တံလ်ပ္ကုိေရထင္ ေ႐ႊသမင္ အလုိက္မွား" "ေတာင္ယာခုတ္မွားေတာ့ တစ္နွစ္" 
"အိမ္ေထာင္ျပဳမွားေတာ့ တစ္သက္" 
ဘုရားေရြးရင္ ထာဝရ ဆုိတဲ့စကားပုံေတြက 
ကုိယ့္ရဲ ့ေ႐ြးခ်ယ္မႈဟာ ဘယ္ေလာက္အေရးႀကီးေၾကာင္း သတိေပးေနတဲ့စကားပုံေတြပါ။ 
သင့္ရဲ ့ေ႐ြးခ်ယ္မႈေၾကာင့္ သင့္ရဲ ့ယခုဘဝ၊
ေနာင္ဘဝ သုခေတြ စံစားရနိုင္သလို၊ ဒုကၡေတြလည္း ခံသြားရနိုင္တယ္။သင့္ရဲ ့ဘဝဟာ သင့္ရဲ ့ေ႐ြးခ်ယ္မႈအေပၚမွာပဲ အျပည့္အဝ မူတည္ပါတယ္။ "အသက္ရွင္ျခင္း၊ ေသျခင္း၊ ေကာင္းႀကီးေပးျခင္း၊ က်ိန္ျခင္းတို ႔ကို သင့္ေရွ ႔၌ ငါထားသည္ဟု သင့္တဘက္၌ ေကာင္းကင္ေျမႀကီးကို ငါတိုင္တည္၏" (တရားေဟာရာက်မ္း ၃၀း ၁၉)

No comments:

Post a Comment