ဗ်ာဒိတ္က်မ္း အခန္းၾကီး ၂၂ ၂၀-၂၁ ငါသည္ အလ်င္အျမန္လာမည္ မွန္ေပ၏ ဟု၊ ဤအရာမ်ားကို သက္ေသခံေသာသူ မိန္႔ေတာ္မူ၏။ အာမင္။ သခင္ေယရႈၾကြလာေတာ္မူပါ၊ ငါတို႔သခင္ ေယရႈခရစ္၏ေက်းဇူးေတာ္သည္ သန္႔ရွင္းသူ အေပါင္းတို႔၌ ရွိေစသတည္း။ ၁ တဖန္၊ ေက်ာက္သလင္းကဲ့သို႔ ၾကည္လင္၍၊ ဘုရားသခင္ႏွင့္ သိုးသငယ္၏ပလႅင္ေတာ္ထဲက ထြက္ေသာ၊ အသက္ေရစီးရာျမစ္ကို ေကာင္းကင္တမန္သည္ ငါ့အားျပေလ၏။ ၂ ၿမိဳ႔လမ္းမအလယ္၌၎၊ ထိုျမစ္ႏွစ္ဘက္၌၎၊ အသက္ပင္ရွိ၏။ ထိုအသက္ပင္သည္ အသီးတဆယ္ႏွစ္မ်ိဳးကို သီးတတ္၏။ မိမိအသီး ကိုလည္း လတိုင္းေပးတတ္၏။ အရြက္သည္လည္း လူအမ်ိဳးမ်ိဳးတို႔၏ အနာေရာဂါ ၿငိမ္းစရာဘို႔ျဖစ္၏။ ၃ ေနာက္တဖန္က်ိန္ျခင္းေဘး တစံုတခုမွ်မရွိ၊ ထိုၿမိဳ႔၌ ဘုရားသခင္ႏွင့္ သိုးသငယ္၏ပလႅင္ေတာ္ ရွိ၍၊ ဘုရားသခင္၏ကြၽန္တို႔သည္ ဘုရားဝတ္ကို ျပဳၾကလိမ့္မည္။ ၄ မ်က္ႏွာေတာ္ကိုျမင္ရ၍၊ သူတို႔နဖူး၌လည္း နာမ ေတာ္ေရးထားလ်က္ရွိလိမ့္မည္။ ၅ ထိုၿမိဳ႔၌ ညဥ့္မရွိရ၊ ဆီမီးကိုအလိုမရွိ။ ေန၏အေရာင္ကိုလည္း အလိုမရွိ။ အေၾကာင္း မူကား၊ ထာဝရအရွင္ဘုရားသခင္သည္ သူတို႔၌ေရာင္ျခည္ေတာ္ကို လႊတ္ေတာ္မူ၍ သူတို႔သည္ ကမၻာအဆက္ဆက္ စုိးစံရၾကလတံ့။ ၆ ေကာင္းကင္တမန္ကလည္း၊ ဤစကားသည္ သစၥာစကား၊ ဟုတ္မွန္ေသာစကားျဖစ္၏။ ပေရာဖက္ တို႔၏ ဝိညာဥ္ကို အစိုးရေသာ ထာဝရအရွင္ဘုရားသခင္သည္ ကာလမၾကာမျမင့္မီွ ျဖစ္ရမည္အမႈအရာမ်ား ကို မိမိကြၽန္တို႔အား ျပေစျခင္းငွါ၊ ေကာင္းကင္တမန္ေတာ္ကို ေစလႊတ္ေတာ္မူၿပီ။ ၇ ငါသည္ အလ်င္အျမန္လာ မည္၊ ဤစာေစာင္၏ အနာဂတၱိစကားကို ေစာင့္ေရွာက္ေသာသူသည္ မဂၤလာရွိ၏ဟုေျပာဆို၏။ ၈ ငါေယာဟန္သည္ ဤအရာမ်ားကို ၾကားျမင္၏။ ၾကားျမင္ၿပီးလွ်င္၊ ထိုအရာမ်ားကိုျပေသာ ေကာင္းကင္ တမန္၏ ေျခရင္း၌ ကိုးကြယ္အံ့ေသာငွါ ျပပ္ဝပ္၏။ ၉ သူကလည္း၊ မျပဳပါႏွင့္။ ငါကား၊ သင္၏လုပ္ေဘာ္ ေဆာင္ဘက္ျဖစ္၏။ သင္၏အစ္ကိုပေရာဖက္တို႔ႏွင့္ ဤစာေစာင္ ၏စကားကို ေစာင့္ေရွာက္ေသာသူတို႔၏ လုပ္ေဘာ္ေဆာင္ဘက္လည္းျဖစ္၏။ ဘုရားသခင္ကို ကိုးကြယ္ေလာ့ဟု ေျပာဆို၏။ ၁၀ တဖန္တံု၊ ငါ့အား မိန္႔ေတာ္မူသည္ကား၊ ဤစာေစာင္၏ အနာဂတၱိစကားကို တံဆိပ္မခတ္ႏွင့္။ အေၾကာင္းမူကား၊ ကာလအခ်ိန္ေရာက္လုနီးၿပီ။ ၁၁ မတရားေသာသူသည္ မတရားသျဖင့္ျပဳေစဦး။ ညစ္ညဴး ေသာသူသည္ ညစ္ညဴးေစဦး။ ေျဖာင့္မတ္ေသာသူသည္ ေျဖာင့္မတ္ေစဦး။ သန္႔ရွင္းေသာသူသည္ သန္႔ရွင္းေစဦး။ ၁၂ ငါသည္ အလ်င္အျမန္လာမည္။ ငါသည္ အက်ိဳးအျပစ္ကိုေဆာင္ခဲ့သည္ျဖစ္၍၊ လူအသီးသီး တို႔အား မိမိတို႔အက်င့္အတိုင္း ဆပ္ေပးမည္။ ၁၃ ငါသည္ အာလဖျဖစ္၏။ ၾသေမဃလည္းျဖစ္၏။ အဦးဆံုးေသာ သူ၊ ေနာက္ဆံုးေသာသူျဖစ္၏။ အစႏွင့္အဆံုးလည္းျဖစ္၏။ ၁၄ အသက္ပင္ႏွင့္ဆိုင္၍၊ ၿမိဳ႔တံခါးအတြင္းသို႔ ဝင္အံ့ေသာငွါ ပညတ္ေတာ္တို႔ကို က်င့္ေသာသူတို႔သည္ မဂၤလာရွိၾက၏။ ၁၅ ျပင္၌ကား၊ ေခြးျဖစ္ေသာသူ၊ ျပဳစားတတ္ေသာသူ၊ မတရားေသာေမထုန္၌ မွီဝဲေသာသူ၊ လူအသက္ကိုသတ္ေသာသူ၊ ရုပ္တုကိုကိုးကြယ္ ေသာသူ၊ သစၥာပ်က္ျခင္းကို ႏွစ္သက္၍ျပဳေသာသူ အေပါင္းတို႔သည္ ရွိၾက၏။ ၁၆ ငါေယရႈသည္၊ အသင္း ေတာ္တို႔အဘို႔ ဤအရာမ်ားကို သင္တို႔အား သက္ေသခံေစ ျခင္းငွါ၊ ငါ၏ေကာင္းကင္တမန္ကို ေစလႊတ္၏။ ငါသည္ကား၊ ဒါဝိဒ္၏အျမစ္ျဖစ္၏။ အႏႊယ္လည္းျဖစ္၏။ ထြန္းေတာက္ ေသာမိုဃ္းေသာက္ၾကယ္လည္းျဖစ္၏။ ၁၇ ိ၀ိညာဥ္ေတာ္ႏွင့္ မဂၤလာေဆာင္သတို႔သမီးက၊ လာခဲ့ပါဟုဆိုၾက၏။ ၾကားေသာသူကလည္း လာခဲ့ပါဟု ဆိုပါေစ၊ ေရငတ္ေသာသူသည္ လာပါေစ။ အလိုရွိေသာသူသည္ အဘိုးကိုမေပး ဘဲ အသက္ေရကိုယူပါေစ။ ၁၈ ဤစာေစာင္၏ အနာဂတၱိစကားကို ၾကားေသာသူအေပါင္းတို႔အား ငါသက္ေသခံသည္ကား၊ အၾကင္သူ သည္ ဤအရာတို႔၌ ထပ္၍အသစ္သြင္း၏၊ ဤစာေစာင္၌ ေရးထားေသာေဘးဒဏ္တို႔ကို ထိုသူအေပၚသို႔ ဘုရားသခင္သက္ေရာက္ေစေတာ္မူမည္။ ၁၉ အၾကင္သူသည္ ဤစာေစာင္၏ အနာဂတၱိစကား အခ်ိဳ႔ကို ႏႈတ္ပယ္၏။ ဤစာေစာင္၌ေရးထားေသာ အသက္ပင္ႏွင့္၎၊ သန္႔ရွင္းေသာၿမိဳ႔ေတာ္ႏွင့္၎၊ ထိုသူစပ္ဆိုင္ေသာအခြင့္ကို ဘုရားသခင္ ႏႈတ္ပယ္ေတာ္မူမည္။ !

July 18, 2019

Angelica ၏ ငရဲျပည္ ဧကန္အမွန္ရိွေနေၾကာင္း သက္ေသခံခ်က္(၁)

ေတာင္အေမရိကတုိက္ရိွ၊ အီေကြေဒါႏိုင္ငံမွ အိန္ဂ်ယ္လီကာဆိုသူ 
မိန္းမငယ္ေလး တစ္ဦးသည္ ခရစ္ေတာ္ ျပန္ၾကြလာေတာ့မည့္အေၾကာင္း ေကာင္းကင္ဘုံနွင့္ ငရဲဘုံအေၾကာင္းကို (၂၃) နာရီအၾကာ ခရစ္ေတာ္ဘုရား၏ ဖြင့္ျပျခင္းကို ေတြ႕ျမင္ခဲ့ရ ပါသည္။ 

အိန္ဂ်ယ္လီကာအား ခရစ္ေတာ္ ေဖာ္ျပျခင္းႏွင့္ပတ္သက္၍ ေျမာက္မ်ားလွစြာ ေသာ ေပ်ာက္ဆံုး၀ိညာဥ္မ်ားေၾကာင့္ ခရစ္ေတာ္ဘုရား မ်က္ရည္က်ျခင္း၊ ကမာၻေလာ ကလူသားမ်ားက ခရစ္ေတာ္ဘုရားကို ျငင္းပယ္ခဲ့ျခင္း၊ အသင္းေတာ္မ်ားသည္ ခရစ္ ေတာ္ဘုရား ဒုတိယအႀကိမ္ ၾကြလာျခင္းအတြက္ ႀကိဳတင္ျပင္ဆင္မႈမရိွျခင္း၊ ေပ်ာက္ဆုံး ၀ိညာဥ္မ်ားထံ သက္ေသခံျခင္းကို ရပ္တန္႔ျခင္း၊ အေပ်ာ္အပါး လိုက္စားျခင္းအားျဖင့္ ကေလးသူငယ္မ်ားသည္ စာတန္မာရ္နတ္၏ အျပစ္သို႔ျဖားေယာင္း ေသြးေဆာင္ခံရ ျခင္း၊ အေၾကာင္းမ်ားကို ျမင္ခဲ့ရပါသည္။ 

ထို႔အျပင္လူသားမ်ားက အထင္ႀကီးေလးစား ၾကေသာ နာမည္ေက်ာ္ၾကားသည့္ အဆိုေတာ္မ်ား ေဖ်ာ္ေျဖေရးသမားမ်ားႏွင့္ 
ရဟန္း မင္းႀကီးတစ္ပါးသည္လည္း ငရဲဘုံတြင္းသို႔ က်ေရာက္ေနသည္ကို ျမင္ေတြ႕ခဲ့ရပါသည္။ ေကာင္းကင္ႏိုင္ငံေတာ္သည္ ခမ္းနား ထည္၀ါလွသည့္ေနရာ ျဖစ္သည္သာမက ၀ိညာဥ္ ဆိုးမ်ားႏွင့္ ညစ္ညဴးေသာရာမ်ား မရိွသည့္ေနရာျဖစ္သည္ကို 
အိန္ဂ်ယ္လီကာအား ဘုရားသခင္က ျပသခဲ့ပါသည္။ 

ေယရႈခရစ္ေတာ္ဘုရားတစ္ဖန္ၾကြလာျခင္းသည္ သန္႔ ရွင္းေသာ ယုံၾကည္သူမ်ားကိုသာ ေခၚေဆာင္ဖို႔ရန္ျဖစ္ၿပီး ထိုေန႔ရက္၌ 
အဆင္သင့္ မရိွ သည့္ ယံုၾကည္သူမ်ားသည္၊ ဤေလာက၌ 
က်န္ရစ္ခဲ့မည္ျဖစ္ေၾကာင္းကို ေဖာ္ျပခဲ့ပါ သည္။ 

မက္ဇီမာ(အိန္ဂ်ယ္လီကာ၏မိခင္) 
 ကၽြန္မနာမည္ မက္ဇီမာဇမ္ဘရာႏိုမိုရာ ျဖစ္ပါသည္။ 
EIEmpalme မွာရိွသည့္ Casade Orcion အသင္း ေတာ္မွျဖစ္ပါသည္။ ကၽြန္မတို႔ အစာေရွာင္ဆုေတာင္း ျခင္းကို (၁၅)ရက္ၾကာ ျပဳလုပ္ၿပီး သမီးအိန္ဂ်ယ္လီကာ လည္းပါ၀င္ခဲ့ပါသည္။ကၽြန္မတို႔အနားယူသည့္ ေနရာ၌ သာမက အိမ္ျပန္ေရာက္သည္အထိ ဘုရားသခင္၏ စကားေတာ္ကိုၾကားရန္ ဆက္ၿပီး ဆု ေတာင္းေနၾကပါသည္။ (၁၅)ရက္အၾကာ အစာေရွာင္ ဆုေတာင္းေနသည့္အခ်ိန္မွာ ကၽြန္မတစ္ခါမွ မႀကံဳဘူးေသာ သဘာ၀လြန္ကဲသည့္ အေျခအေနတစ္ခုကို ႀကံဳေတြ႕ခဲ့ ရပါသည္။ 

ကၽြန္မတို႔သည္ ဘုရားသခင္ထံမွ အသစ္ေသာခြန္အားမ်ားကို ရရိွခဲ့ပါသည္။ ကၽြန္မတို႔ ႀကံဳေတြ႕ေနရေသာဒုကၡျပႆနာ အမ်ဳိးမ်ဳိးေၾကာင့္ မၾကာမၾကာ စိတ္ဓါတ္က် ေနရေသာ္လည္း ကၽြန္မတို႔ကို ကူညီမစရန္ ဘုရားသခင္က ကၽြန္မတို႔ႏွင့္အတူ ရိွေန သည္ျဖစ္ေၾကာင္းကို သိရိွခဲ့ရပါသည္။ ထိုအခ်ိန္မွာ ဘုရားသခင္က (ေယရမိ - ၃၃း၃) က်မ္းပိုဒ္အားျဖင့္ ခြန္အားေပးခဲ့ပါသည္။ “ ငါ့ကိုေခၚေလာ့ ငါထူးမည္ ႀကီးေသာအရာ သင္မသိႏိုင္ေအာင္ နက္နဲေသာအရာတို႔ကိုငါျပမည္။ ” ထိုအစာ ေရွာင္ဆု ေတာင္းေန 
ခ်ိန္၌ သမီးအိန္ဂ်ယ္လီကာသည္ ဘုရားသခင္ထံမွ အေလး
အနက္ထား ေတာင္းဆိုခဲ့ သည့္ အရာကို ကၽြန္မ မသိခဲ့မိပါ။ 

အိန္ဂ်ယ္လီကာ (သမီး)  
ကၽြန္မနာမည္ အျပည့္အစံုမွာ အိန္ဂ်ယ္လီကာအယ္လိဇဘက္ ဇမ္ဘရာႏို မိုရာ (Angelica Elizabeth Zambrano Mora ) လို႔ေခၚပါသည္။ ကၽြန္မ အသက္ (၁၈) ႏွစ္ျဖစ္ၿပီး Colegio Jose Maria Velazco Ibrra El Empalme Euador မွာပညာဆည္းပူး ေနပါသည္။ အသက္(၁၂) ႏွစ္ အရြယ္မွာ ေယရႈခရစ္ေတာ္ဘုရားကို လက္ခံခဲ့ေသာ္လည္း မယုံၾကည္သူ သူငယ္ ခ်င္းမ်ား အၾကားမွာ ကိုယ့္ကိုကိုယ္ျပန္လည္ စဥ္းစား ဆင္ျခင္မိသည့္အခါ သူတို႔ႏွင့္မတူလို႔ တမူထူးျခားစြာ ခံစားေနရၿပီး ေနာက္ဆံုး မွာ ကၽြန္မကိုယ္တိုင္လည္း ဘုရားသခင္နွင့္ တျဖည္းျဖည္းေ၀းကြာၿပီး ဆိုးရြားသည့္ဘ၀ အသက္တာထဲမွာ က်င္လည္ခဲ့ပါသည္္။ ဘုရားသခင္က ကၽြန္မကို ထိုဘ၀မ်ဳိးထဲမွ 
ကယ္ႏႈတ္ၿပီး ကၽြန္မ၏ (၁၅)ႏွစ္ေျမာက္ေမြးေန႔မွာ ဘုရားရွင္ထံ ျပန္လည္တိုး၀င္ ဆက္ ကပ္ ေစခဲ့ပါသည္။ 

ဆုေတာင္းဆက္ကပ္ ေနပါေသာ္လည္း ကၽြန္မသည္ စိတ္ႏွစ္ခြျဖင့္ အသက္ရွင္ေနပါသည္။ က်မ္းစာကေျပာသည္မွာ “စိတ္ႏွစ္ခြရိွေသာသူသည္ ျပဳေလ သမွ်တို႔၌ မတည္ၾကည္ေသာသူျဖစ္၍ ထာ၀ရဘုရား၏လက္ေတာ္မွ တစ္စံုတစ္ခုကိုရ မည္ဟု မထင္မမွတ္ေစႏွင့္ ” (ယာကုပ္-၁း၈)။ 

ကၽြန္မသည္လဲ ထိုလူအမ်ဳိးအစားထဲက တစ္ေယာက္အပါအ၀င္ ျဖစ္ခဲ့ ပါသည္။ ကၽြန္မအေဖက “မင္းရဲ႕မွားယြင္းတဲ့ စိတ္ဓါတ္ အက်င့္စရိုက္ႏွင့္ အျပဳအမူမ်ားက ေၾကာက္စရာေကာင္းတယ္” လို႔ သတိေပးဆံုးမခဲ့ ေတာ္လည္း ကၽြန္မက “ငါ့သေဘာ ငါ့ဆႏၵဘဲ၊ ဘယ္သူကမွ ငါ့ကို သတိေပးစရာမလိုဘူး ” ဆိုၿပီး အေဖ့ကိုျပန္ေအာ္ေျပာလိုက္ပါသည္။ အေဖက ကၽြန္မကို သြန္သင္ဆံုးမ ၍မရ ေတာ့သည့္အဆံုးမွာ “ဘုရားသခင္က မင္းရဲ႕ႏွလံုးသားကို ေျပာင္းလဲပစ္ဖို႔ စီရင္ပါ လိမ့္ မယ္” လို႔အေဖက ေျပာခဲ့ပါသည္။ ကၽြန္မအသက္ (၁၇)ႏွစ္ျပည့္ ေမြးေန႔ေရာက္ သည့္ေန႔မွာ ကၽြန္မ၏ စိတ္၀ိညာဥ္သည္လည္း ဘုရားသခင္ႏွင့္ သာ၍နီးကပ္လာသည္ကို ခံစားမိပါ သည္။ 

ဧၿပီလ (၂၈) ရက္ေန႔မွာ ဘုရားသခင္ထံ၌ ကၽြန္မက “သခင္ ! ကၽြန္မဟာ အျပစ္သားတစ္ ေယာက္ ျဖစ္ပါတယ္၊ ျပဳခဲ့မိတဲ့ မေကာင္းမႈေတြ ေၾကာင့္ ၀မ္းနည္းမိပါတယ္၊ ကၽြန္မကိုခြင့္လႊတ္ ေတာ္မူပါ၊ သခင့္ရဲ႕သမီးအျဖစ္ လက္ခံၿပီး အသက္ စာေစာင္ စာရင္းထဲမွာ ကၽြန္မနာမည္ကို ေရးထည့္ ေပးေတာ္မူပါ၊ ကိုယ္ေတာ္ ! ကၽြန္မရဲ႕အသက္တာရွိ မေကာင္းေသာ အက်င့္စရိုက္မ်ားကို ေျပာင္းလဲေပး ေတာ္မူပါ၊ ကၽြန္မေနာင္တရပါၿပီ သခင္” ဟု စိတ္ႏွလံုးအၾကြင္းမဲ့ျဖင့္ ငိုေၾကြးကာ ဘုရား သခင္ထံ၌ ကၽြန္မ တိုး၀င္ခ်ဥ္းကပ္ခဲ့ပါသည္။ ကၽြန္မအသက္တာ ေျပာင္းလဲျခင္း၏ 
ထူး ျခားမႈတစ္ခုက ဘုရားသခင္အတြက္ အခ်ိန္ေပးလိုျခင္းပင္ျဖစ္ပါသည္။ 

ကၽြန္မေန႔တိုင္း က်မ္းစာဖတ္ ဆုေတာင္းၿပီး ဘုရားေက်ာင္းလည္း ပံုမွန္တက္ခဲ့ပါသည္။ ၾသဂုတ္လ (၁၅)ရက္ အစာေရွာင္ဆုေတာင္းရန္ ဖိတ္ေခၚၾကသျဖင့္ ကၽြန္မ လည္း ပါ၀င္ခဲ့ပါသည္။ ဆုေတာင္းေနစဥ္ အားလံုးနီးပါးကို ဘုရားသခင္က စကားေျပာ ျခင္း၊ ပေရာဖက္ျပဳျခင္းတု႔ိျဖင့္ အလိုေတာ္ကို ေဖာ္ျပေပးခဲ့ပါသည္။ ကၽြန္မအတြက္ ဘာ မွေဖာ္ျပျခင္းမရိွ၍ နိမိတ္လကၡဏာအားျဖင့္ ေဖာ္ျပေပးပါရန္ ဘုရားသခင္ထံ ေတာင္းေလွ်ာက္ခဲ့ပါ သည္။ “ဘုရားက ငါ့ကိုေခၚေလာ့ ငါထူးမည္ ႀကီးေသာအရာ သင္မသိႏိုင္ေအာင္ နက္နဲေသာအရာကို ငါျပမည္။ ” (ေယရမိ-၃၃း၃) က်မ္းပိုဒ္အားျဖင့္ ရူပါရုံျပ ၍ စကားအသံႏွင့္ ေဖာ္ျပေပးခဲ့ပါသည္။ “ကိုယ္ေတာ္ ဒီက်မ္းပိုဒ္က ကၽြန္မ အတြက္ ျဖစ္ပါသလား” ဟု ဘုရားသခင္ကိုေမးခဲ့မိပါသည္။ 

“ငါ့ကို ေခၚေလာ့” ဆိုသည့္ အဓိပၸာယ္က “ဆုေတာင္းရန္” ျဖစ္သည္ဟု သေဘာေပါက္ေစပါသည္။ “ၾကီးေသာအရာ နက္နဲေသာအရာက” ေကာင္းကင္ႏိုင္ငံေတာ္ႏွင့္ ငရဲကိုဆို လိုျခင္းျဖစ္လိမ့္မည္။ “ဘုရားသခင္ ကၽြန္မကို ေကာင္းကင္ဘုံကို ျပေတာ္မူပါ၊ သို႔ေသာ္လည္း ငရဲဆိုတာ အလြန္ေၾကာက္ စရာေကာင္းတဲ့ ေနရာျဖစ္ ေၾကာင္း ကၽြန္မၾကားဖူးလို႔ ဘုရားသခင္ မေဖာ္ျပပါေစနဲ႔လို႔” ကၽြန္မဆုေတာင္းခဲ့ပါသည္။ ထိုအခ်ိန္ကစၿပီး ဘုရားသခင္၏ အသံ ေတာ္ကိုၾကားရန္ႏွင့္ 
ဘုရားသခင္၏ အေၾကာင္းကိုလည္း ေကာင္းစြာနားလည္ရန္ ပိုမို စိတ္၀င္စားလာပါသည္။ ထို႔ေၾကာင့္ ကၽြန္မသိခ်င္ေသာ အေၾကာင္းရာအားလံုးကို ဘုရားသခင္ အား စတင္ ေမးျမန္းေျပာဆို ပါေတာ့သည္။ ကၽြန္မ၏ ဆုေတာင္းခ်က္မ်ားကို ဒီႏွစ္ၾသဂုတ္လမွ ႏို၀င္ဘာလ တစ္ေလွ်ာက္ လံုး ေတာင္းေလွ်ာက္ခဲ့ပါသည္။ 

တစ္ေန႔၌ ဘုရားသခင္၏ အေစခံ တစ္ပါးက ကၽြန္မတို႔ အိမ္သို႔ေရာက္လာၿပီး “ဘုရားသခင္က သင့္ကိုေကာင္းႀကီးေပးပါေစ” ဟု ကၽြန္မကို ႏႈတ္ ဆက္ကာ “အာမင္” ဟု ျပန္ၿပီး၀န္ခံလိုက္ပါ သည္။ ထိုအေစခံက “ငါဟာ ဘုရားသခင္ရဲ႕ သတင္းစကားကိုသင့္ဆီသို႔ ယူေဆာင္လာတာျဖစ္တယ္။
သင္အဆင္သင့္ ျပင္ဆင္ ထားပါ (ေယရမိ-၃၃း၃) က်မ္းပိုဒ္နဲ႔
ပတ္သက္ၿပီး သင္ေတာင္းေလွ်ာက္ခဲ့သည့္အတိုင္း နက္နဲေသာအရာျဖစ္သည့္ ေကာင္းကင္ဘုံႏွင့္ငရဲဘုံကို မၾကာမီသင့္အား ျပသမွာ ျဖစ္ ပါတယ္” ဆိုၿပီး ကၽြန္မကိုအသိေပး ညႊန္ၾကားခဲ့ပါသည္။ 

ကၽြန္မလည္း “ဟုတ္တယ္ ကၽြန္မဆုေတာင္းထားတာကို သင္ဘယ္လို
လုပ္ၿပီး သိတာလဲ ကၽြန္မဘယ္သူ႕ကိုမွ မေျပာျပ ခဲ့ဖူးဘူး၊” ဟု ျပန္ေမးလိုက္သည့္အခ်ိန္တြင္ သူက “ကၽြႏ္ုပ္တို႔ကိုးကြယ္ေသာ ဘုရားသခင္က အရာအားလံုးကို ကၽြႏ္ုပ္အား ေျပာျပခဲ့ပါတယ္ ” ဟု 
ကၽြန္မကို ျပန္ေျပာ ျပပါသည္။ မၾကာမီမွာပင္ ကၽြန္မတို႔ မိသားစုႏွင့္အတူ အသင္းေတာ္မွ အခ်ိဳ႕ေသာ ညီအစ္မ တို႔က စတင္ဆုေတာင္းၾကပါသည္။ ဆုေတာင္းျခင္းစသည္ႏွင့္ တမဟုတ္ခ်င္းပင္ ေကာင္းကင္ ဖြင့္လွစ္လာၿပီး ေကာင္းကင္တမန္ႏွစ္ပါး ဆင္းသက္ၾကြလာသည္ကို၊ ကၽြန္မေတြ႕ျမင္ရပါသည္။ သူတို႔အရပ္ကျမင့္ၿပီး အေတာင္ပံမ်ားကလည္း ေရႊေရာင္ကဲ့ သို႔လွပၿပီး လင္းလက္ေတာက္ပေနပါသည္။ သူတို႔မွာ ၾကည္လင္ေတာက္ပေသာ ဖိနပ္ မ်ားႏွင့္ ၀တ္လုံျဖဴမ်ားကိုလည္း ၀တ္ဆင္ထားၾကပါသည္။ ကၽြန္မက ေကာင္းကင္တမန္ မ်ားအား ဘာေၾကာင့္ဒီကို ေရာက္ေနၾကသည္ကို ေမးျမန္းလိုက္ပါသည္။ 

သူတို႔က “ေကာင္း ကင္ဘံုအရပ္ႏွင့္ ငရဲဘုံအရပ္သို႔ မင္းသြားေရာက္ လည္ပတ္ရမွာျဖစ္တယ္ ဒီအေၾကာင္းအရာ ျဖစ္မလာမျခင္းငါတို႔ ထြက္ခြါသြားမွာမဟုတ္ဘူး ” ဟုၿပံဳးၿပီး အသိေပး ေျပာဆိုၾကပါသည္။ “ေကာင္းတယ္ ဒါေပမယ့္ ကၽြန္မကေကာင္းကင္ဘုံကိုဘဲ ျမင္ခ်င္ တယ္၊ ငရဲဘုံကိုေတာ့ မျမင္ခ်င္ဘူး ” ဟု ျပန္ေျပာလိုက္ပါသည္။ ကၽြန္မတို႔ ဆုေတာင္း ျခင္း အစီအစဥ္ ၿပီးဆံုးသြားခဲ့ေသာ္လည္း ေကာင္းကင္ တမန္မ်ားက ဆက္လက္၍တည္ ရိွေနၾကသည္ကို ကၽြန္မျမင္ေတြ႕ရပါသည္။

 ထို႕အျပင္ ေကာင္းကင္တမန္မ်ားထက္ လွပျဖဴစင္ၿပီး ခ်စ္ျခင္းေမတၱာ နဲ႔ျပည့္စံုသည့္ သန္႔ရွင္းေသာ၀ိညာဥ္ေတာ္ဘုရားကိုလည္း ကၽြန္မ ျမင္ေတြ႕ရပါ သည္။ “ငါသည္ မင္းနဲ႔အတူရွိေနတယ္”ဟူေသာ 
သန္႔ရွင္းေသာ ၀ိညာဥ္ေတာ္၏ ခ်ိဳသာေသာ စကားသံေၾကာင့္ ကၽြန္မ၏ အနာဂတ္ဘ၀မွာ ဘယ္လို အခက္အခဲမ်ိဳး နဲ႔ႀကံဳေတြ႕ေနရပါေစ ဘုရားသခင္ႏွင့္အတူ ရုန္းကန္လႈပ္ရွားဖို႔ စိတ္ဆံုး ျဖတ္ ထား လိုက္ပါေတာ့သည္။ ကၽြန္မတို႔ခက္ခဲမႈေတြ ႀကံဳေတြ႕ေနသည့္ အခ်ိန္
မွာလည္း ထိုခက္ခဲမႈ၏ ေနာက္ကြယ္မွာ ေအာင္ျမင္ျခင္းဆိုသည့္ အရာတစ္ခုက ကၽြႏု္ပ္တို႕အား ေစာင့္ႀကိဳေနသည္ကို 
သိနားလည္ရပါသည္။

 “ကိုယ္ေတာ္ ! ကိုယ္ေတာ္ရဲ႕ အလိုေတာ္ အတိုင္း ျဖစ္ေစေတာ္မူပါ” ဟု ကၽြန္မဆုေတာင္းခဲ႔ပါသည္။ ကၽြန္မတို႔ ေက်ာင္းစာသင္ ခန္းမွာလည္း ထိုေကာင္းကင္တမန္မ်ား ရွိေနသည္ကို ကၽြန္မသတိ ထားမိပါသည္။ ေကာင္းကင္တမန္မ်ားကို တကယ္ျမင္ေတြ႕ရသည္ျဖစ္၍ ကၽြန္မအင္မတန္ ၀မ္းေျမာက္ ေနမိပါသည္။ ကၽြန္မတို႔အိမ္ကို ေရာက္လာသည့္ ဘုရားသခင္၏ အေစခံက ကၽြန္မကို “မၾကာခင္ မင္းေသရေတာ့မယ္၊ ေကာင္းကင္ဘံုႏွင့္ ငရဲဘံုအရပ္ကို မင္းျမင္ေတြ႕ရ ေတာ့မယ္၊ မင္းအဆင္သင့္ျပင္ထားပါ” ဟု ေျပာျပပါသည္။ဤအေၾကာင္းအရာကို ကၽြန္မလံုး၀ မစဥ္းစားႏိုင္ခဲ့ပါ။ 
“ကၽြန္မ အသက္ငယ္ေသးတယ္ ဘယ္လိုလုပ္ၿပီး ေသရ မွာလဲ” ဟု 
ကၽြန္မ ျပန္ေမးလိုက္ပါသည္။ ဘုရားသခင္၏ အေစခံက “ဤအရာနဲ႔
ပတ္ သက္လို႔ စိတ္မပူပါနဲ႔၊သင့္ရဲ႕ အသက္ကို ဤေလာကထဲသို႔ ဘုရားသခင္ျပန္လည္ ပို႔ ေဆာင္ေပးမွာျဖစ္တယ္၊ ဘုရားသခင္က အရာခပ္သိမ္းကို တတ္ႏိုင္ေသာဘုရားျဖစ္ပါ တယ္။ 

သင့္ကိုသိေစျမင္ ေစျခင္တဲ႔ ေကာင္းကင္နဲ႔ငရဲ အေၾကာင္းကို လူသားေတြအား ျပန္လည္ၿပီး သက္ေသခံႏိုင္ရန္ျဖစ္ပါတယ္။” ဟု 
ကၽြန္မကို အားေပးႏိႈးေဆာ္ခဲ႔ရာ ကၽြန္မ လည္း “အာမင္” ဟု ၀န္ခံခဲ့ၿပီး “ဒါဆို ကၽြန္မ ဘယ္လိုနည္းနဲ႔ ေသရမွာလဲ ကားတိုက္ခံၿပီး ေသရမွာလား” ဟု စိတ္တုန္လႈပ္ပူပန္စြာျဖင့္ ျပန္ေမးလိုက္ပါသည္။ ဘုရားသခင္က 
“စိတ္မ ပူပါနဲ႔ အရာအားလံုးငါပိုင္တယ္”ဟု မိန္႔ေတာ္မူခဲ႔ရာ ကၽြန္မလည္း “ေက်းဇူးတင္ ပါတယ္ သခင္” ဟု ၀န္ခံဆက္ကပ္လိုက္ပါေတာ့သည္။

No comments:

Post a Comment