ဗ်ာဒိတ္က်မ္း အခန္းၾကီး ၂၂ ၂၀-၂၁ ငါသည္ အလ်င္အျမန္လာမည္ မွန္ေပ၏ ဟု၊ ဤအရာမ်ားကို သက္ေသခံေသာသူ မိန္႔ေတာ္မူ၏။ အာမင္။ သခင္ေယရႈၾကြလာေတာ္မူပါ၊ ငါတို႔သခင္ ေယရႈခရစ္၏ေက်းဇူးေတာ္သည္ သန္႔ရွင္းသူ အေပါင္းတို႔၌ ရွိေစသတည္း။ ၁ တဖန္၊ ေက်ာက္သလင္းကဲ့သို႔ ၾကည္လင္၍၊ ဘုရားသခင္ႏွင့္ သိုးသငယ္၏ပလႅင္ေတာ္ထဲက ထြက္ေသာ၊ အသက္ေရစီးရာျမစ္ကို ေကာင္းကင္တမန္သည္ ငါ့အားျပေလ၏။ ၂ ၿမိဳ႔လမ္းမအလယ္၌၎၊ ထိုျမစ္ႏွစ္ဘက္၌၎၊ အသက္ပင္ရွိ၏။ ထိုအသက္ပင္သည္ အသီးတဆယ္ႏွစ္မ်ိဳးကို သီးတတ္၏။ မိမိအသီး ကိုလည္း လတိုင္းေပးတတ္၏။ အရြက္သည္လည္း လူအမ်ိဳးမ်ိဳးတို႔၏ အနာေရာဂါ ၿငိမ္းစရာဘို႔ျဖစ္၏။ ၃ ေနာက္တဖန္က်ိန္ျခင္းေဘး တစံုတခုမွ်မရွိ၊ ထိုၿမိဳ႔၌ ဘုရားသခင္ႏွင့္ သိုးသငယ္၏ပလႅင္ေတာ္ ရွိ၍၊ ဘုရားသခင္၏ကြၽန္တို႔သည္ ဘုရားဝတ္ကို ျပဳၾကလိမ့္မည္။ ၄ မ်က္ႏွာေတာ္ကိုျမင္ရ၍၊ သူတို႔နဖူး၌လည္း နာမ ေတာ္ေရးထားလ်က္ရွိလိမ့္မည္။ ၅ ထိုၿမိဳ႔၌ ညဥ့္မရွိရ၊ ဆီမီးကိုအလိုမရွိ။ ေန၏အေရာင္ကိုလည္း အလိုမရွိ။ အေၾကာင္း မူကား၊ ထာဝရအရွင္ဘုရားသခင္သည္ သူတို႔၌ေရာင္ျခည္ေတာ္ကို လႊတ္ေတာ္မူ၍ သူတို႔သည္ ကမၻာအဆက္ဆက္ စုိးစံရၾကလတံ့။ ၆ ေကာင္းကင္တမန္ကလည္း၊ ဤစကားသည္ သစၥာစကား၊ ဟုတ္မွန္ေသာစကားျဖစ္၏။ ပေရာဖက္ တို႔၏ ဝိညာဥ္ကို အစိုးရေသာ ထာဝရအရွင္ဘုရားသခင္သည္ ကာလမၾကာမျမင့္မီွ ျဖစ္ရမည္အမႈအရာမ်ား ကို မိမိကြၽန္တို႔အား ျပေစျခင္းငွါ၊ ေကာင္းကင္တမန္ေတာ္ကို ေစလႊတ္ေတာ္မူၿပီ။ ၇ ငါသည္ အလ်င္အျမန္လာ မည္၊ ဤစာေစာင္၏ အနာဂတၱိစကားကို ေစာင့္ေရွာက္ေသာသူသည္ မဂၤလာရွိ၏ဟုေျပာဆို၏။ ၈ ငါေယာဟန္သည္ ဤအရာမ်ားကို ၾကားျမင္၏။ ၾကားျမင္ၿပီးလွ်င္၊ ထိုအရာမ်ားကိုျပေသာ ေကာင္းကင္ တမန္၏ ေျခရင္း၌ ကိုးကြယ္အံ့ေသာငွါ ျပပ္ဝပ္၏။ ၉ သူကလည္း၊ မျပဳပါႏွင့္။ ငါကား၊ သင္၏လုပ္ေဘာ္ ေဆာင္ဘက္ျဖစ္၏။ သင္၏အစ္ကိုပေရာဖက္တို႔ႏွင့္ ဤစာေစာင္ ၏စကားကို ေစာင့္ေရွာက္ေသာသူတို႔၏ လုပ္ေဘာ္ေဆာင္ဘက္လည္းျဖစ္၏။ ဘုရားသခင္ကို ကိုးကြယ္ေလာ့ဟု ေျပာဆို၏။ ၁၀ တဖန္တံု၊ ငါ့အား မိန္႔ေတာ္မူသည္ကား၊ ဤစာေစာင္၏ အနာဂတၱိစကားကို တံဆိပ္မခတ္ႏွင့္။ အေၾကာင္းမူကား၊ ကာလအခ်ိန္ေရာက္လုနီးၿပီ။ ၁၁ မတရားေသာသူသည္ မတရားသျဖင့္ျပဳေစဦး။ ညစ္ညဴး ေသာသူသည္ ညစ္ညဴးေစဦး။ ေျဖာင့္မတ္ေသာသူသည္ ေျဖာင့္မတ္ေစဦး။ သန္႔ရွင္းေသာသူသည္ သန္႔ရွင္းေစဦး။ ၁၂ ငါသည္ အလ်င္အျမန္လာမည္။ ငါသည္ အက်ိဳးအျပစ္ကိုေဆာင္ခဲ့သည္ျဖစ္၍၊ လူအသီးသီး တို႔အား မိမိတို႔အက်င့္အတိုင္း ဆပ္ေပးမည္။ ၁၃ ငါသည္ အာလဖျဖစ္၏။ ၾသေမဃလည္းျဖစ္၏။ အဦးဆံုးေသာ သူ၊ ေနာက္ဆံုးေသာသူျဖစ္၏။ အစႏွင့္အဆံုးလည္းျဖစ္၏။ ၁၄ အသက္ပင္ႏွင့္ဆိုင္၍၊ ၿမိဳ႔တံခါးအတြင္းသို႔ ဝင္အံ့ေသာငွါ ပညတ္ေတာ္တို႔ကို က်င့္ေသာသူတို႔သည္ မဂၤလာရွိၾက၏။ ၁၅ ျပင္၌ကား၊ ေခြးျဖစ္ေသာသူ၊ ျပဳစားတတ္ေသာသူ၊ မတရားေသာေမထုန္၌ မွီဝဲေသာသူ၊ လူအသက္ကိုသတ္ေသာသူ၊ ရုပ္တုကိုကိုးကြယ္ ေသာသူ၊ သစၥာပ်က္ျခင္းကို ႏွစ္သက္၍ျပဳေသာသူ အေပါင္းတို႔သည္ ရွိၾက၏။ ၁၆ ငါေယရႈသည္၊ အသင္း ေတာ္တို႔အဘို႔ ဤအရာမ်ားကို သင္တို႔အား သက္ေသခံေစ ျခင္းငွါ၊ ငါ၏ေကာင္းကင္တမန္ကို ေစလႊတ္၏။ ငါသည္ကား၊ ဒါဝိဒ္၏အျမစ္ျဖစ္၏။ အႏႊယ္လည္းျဖစ္၏။ ထြန္းေတာက္ ေသာမိုဃ္းေသာက္ၾကယ္လည္းျဖစ္၏။ ၁၇ ိ၀ိညာဥ္ေတာ္ႏွင့္ မဂၤလာေဆာင္သတို႔သမီးက၊ လာခဲ့ပါဟုဆိုၾက၏။ ၾကားေသာသူကလည္း လာခဲ့ပါဟု ဆိုပါေစ၊ ေရငတ္ေသာသူသည္ လာပါေစ။ အလိုရွိေသာသူသည္ အဘိုးကိုမေပး ဘဲ အသက္ေရကိုယူပါေစ။ ၁၈ ဤစာေစာင္၏ အနာဂတၱိစကားကို ၾကားေသာသူအေပါင္းတို႔အား ငါသက္ေသခံသည္ကား၊ အၾကင္သူ သည္ ဤအရာတို႔၌ ထပ္၍အသစ္သြင္း၏၊ ဤစာေစာင္၌ ေရးထားေသာေဘးဒဏ္တို႔ကို ထိုသူအေပၚသို႔ ဘုရားသခင္သက္ေရာက္ေစေတာ္မူမည္။ ၁၉ အၾကင္သူသည္ ဤစာေစာင္၏ အနာဂတၱိစကား အခ်ိဳ႔ကို ႏႈတ္ပယ္၏။ ဤစာေစာင္၌ေရးထားေသာ အသက္ပင္ႏွင့္၎၊ သန္႔ရွင္းေသာၿမိဳ႔ေတာ္ႏွင့္၎၊ ထိုသူစပ္ဆိုင္ေသာအခြင့္ကို ဘုရားသခင္ ႏႈတ္ပယ္ေတာ္မူမည္။ !

November 19, 2014

ကယ္တင္ျခင္းသတင္းေကာင္း(၁၅)

အျပစ္အားလံုးသည္ ဘုရားသခင္အျမင္၌တူညီသလား။??
 မႆသဲ -၁၂း၁-၈ ထဲတြင္ မိတ္ေဆြႏွလံုးသားထဲတြင္ 
တပ္မက္ျခင္းရွိလွ်င္ထိုသူႏွင့္ျပစ္မွားၿပီး၊မိတ္ေဆြ၏
 နွလံုးသားထဲတြင္ မုန္းတီးသည့္စိတ္ရွိလွ်င္လူ႕အသက္ကို 
သတ္ခဲ့ၿပီဟု သခင္ေယရႈက ေဖာ္ျပထားပါသည္။သို႔ေသာ္ 
အျပစ္အားလံုးသည္တူညီသည္ကိုေဖာ္ျပလုိျခင္းမဟုတ္ေပ။ 
ဖါရိရွဲမ်ားထံ သခင္ေယရႈေဖာ္ျပလိုေသာအရာသည္ လက္ေတြ႕ လုပ္ေဆာင္ျခင္းမရွိေသာ္လည္း ျပဳလုပ္ခ်င္သည့္ဆႏၵရွိလွ်င္ ၄င္းသည္အျပစ္ျဖစ္သည္ဟုေဖာ္ျပလုိျခင္းသာျဖစ္သည္။ 
ကၽြႏု္ပ္တုိ႔သည္ လက္ေတြ႕လုပ္ေဆာင္ျခင္းမျပဳေသာဆႏၵမ်ား အားးလံုးသည္လက္ေတြ႕မျပဳမခ်င္းအျပစ္မဟုတ္ေၾကာင္းကို 
သခင္ေယရႈေခတ္ကာ လတြင္ရွိေသာဘာသာေရး
ေခါင္းေဆာင္မ်ားက သြန္သင္ခဲ့သည္။ ဘုရားသခင္သည္ လူတစ္ေယာက္၏အေတြးအေခၚႏွင့္လုပ္ေဆာင္ခ်က္မ်ားကို
တရားစီရင္ေၾကာင္း သခင္ေယရႈ ကေဖာ္ျပလုိျခင္းျဖစ္သည္။ 
ကၽြႏု္ပ္တုိ႔လုပ္ေဆာင္ခ်က္မ်ားသည္ကၽြႏု္ပ္တုိ႔စိတ္ႏွလံုးသား 
ထဲတြင္ရွိေသာအရာမ်ားျဖစ္သည္ဟုသခင္ေယရႈက
 ေၾကြးေၾကာ္ထားပါသည္ (မႆဲ ၁၂း၃၄)။တပ္မက္ျခင္းႏွင့္ 
မိန္းမႏွင့္ျပစ္မွားျခင္းတုိ႔သည္အျပစ္မ်ားျဖစ္ၾကသည္ဟု 
သခင္ေယရႈက ေျပာခဲ့သည္။ သို႔ေသာ္ ၄င္းတုိ႔သည္
တူညီေသာအျပစ္ျဖစ္သည္ဟု မဆိုလိုေပ။ 
လူ႔အသက္သတ္ျခင္းနွင့္မုန္းတီးျခင္းတုိ႔သည္ 
ဘုရားသခင္ေရွ႕ေမွာက္တြင္အျပစ္မ်ားျဖစ္ၾကေသာ္လည္း 
မုန္းတီးျခင္းသည္ လူ႔အသက္သတ္ျခင္းထက္ပို၍
မွားယြင္းမႈရွိသည္။အျပစ္အဆင့္အမ်ိဳးမ်ိဳးရွိသည္။ 
အခ်ိဳ႕ေသာအျပစ္မ်ားသည္ အျခားေသာအျပစ္မ်ားထက္
ပိုဆုိးသည္။ကယ္တင္ျခင္းႏွင့္ အျပစ္တရား၏
မကုန္ဆံုးႏုိင္ေသာကြင္းဆက္မ်ားကိုၾကည့္လ်ွင္ 
အျပစ္အားလံုးသည္အတူတူ ျဖစ္သည္။အျပစ္ဟူသမွ်တုိ႔သည္
ေသျခင္းကိုျဖစ္ေစသည္ (ေရာမ ၆း၂၃)။အျပစ္တရားသည္ 
မည္မွ်ပင္ “ေသး”ေစကာမူ ထာ၀ရဘုရားသခင္ကို
ဆန္႔က်င္သည္။ထိုေၾကာင့္ အျပစ္တရားအားလံုးသည္ 
ထာ၀ရျပစ္ဒဏ္ႏွင့္ထုိက္တန္သည္။ ထို႔ျပင္ဘုရားသခင္
ခြင့္လႊတ္ ျခင္းမရွိေသာ အျပစ္တရားတစ္ခုမွ်မရွိေပ။ 
ခရစ္ေတာ္သည္အျပစ္အားလံုးေပးဆပ္ေက်ေအးေစရန္အတြက္ 
အေသခံခဲ့ၿပီးျဖစ္သည္ (၁ေယာဟန္ ၂း၂)။ သခင္ေယရႈသည္ 
ကၽြႏု္ပ္တုိ႔အျပစ္အားလံုးအတြက္အေသခံခဲ့
ၿပီးျဖစ္သည္ (၂ ေကာ ၅း၂၁)။ အျပစ္အားလံုးသည္ 
ဘုရားသခင္ အတြက္တူညီသလား။ တူညီသည္။ 
မတူညီေပ။ ျပင္းထန္သလား။ မျပင္းထန္ေပ။
 ျပစ္ဒဏ္ခံ ထုိက္သလား။ ခံထုိက္ပါသည္။ 
ခြင့္လႊတ္ႏုိင္မည္လား။ ခြင့္လႊတ္ႏုိင္ပါသည္။

No comments:

Post a Comment