ဗ်ာဒိတ္က်မ္း အခန္းၾကီး ၂၂ ၂၀-၂၁ ငါသည္ အလ်င္အျမန္လာမည္ မွန္ေပ၏ ဟု၊ ဤအရာမ်ားကို သက္ေသခံေသာသူ မိန္႔ေတာ္မူ၏။ အာမင္။ သခင္ေယရႈၾကြလာေတာ္မူပါ၊ ငါတို႔သခင္ ေယရႈခရစ္၏ေက်းဇူးေတာ္သည္ သန္႔ရွင္းသူ အေပါင္းတို႔၌ ရွိေစသတည္း။ ၁ တဖန္၊ ေက်ာက္သလင္းကဲ့သို႔ ၾကည္လင္၍၊ ဘုရားသခင္ႏွင့္ သိုးသငယ္၏ပလႅင္ေတာ္ထဲက ထြက္ေသာ၊ အသက္ေရစီးရာျမစ္ကို ေကာင္းကင္တမန္သည္ ငါ့အားျပေလ၏။ ၂ ၿမိဳ႔လမ္းမအလယ္၌၎၊ ထိုျမစ္ႏွစ္ဘက္၌၎၊ အသက္ပင္ရွိ၏။ ထိုအသက္ပင္သည္ အသီးတဆယ္ႏွစ္မ်ိဳးကို သီးတတ္၏။ မိမိအသီး ကိုလည္း လတိုင္းေပးတတ္၏။ အရြက္သည္လည္း လူအမ်ိဳးမ်ိဳးတို႔၏ အနာေရာဂါ ၿငိမ္းစရာဘို႔ျဖစ္၏။ ၃ ေနာက္တဖန္က်ိန္ျခင္းေဘး တစံုတခုမွ်မရွိ၊ ထိုၿမိဳ႔၌ ဘုရားသခင္ႏွင့္ သိုးသငယ္၏ပလႅင္ေတာ္ ရွိ၍၊ ဘုရားသခင္၏ကြၽန္တို႔သည္ ဘုရားဝတ္ကို ျပဳၾကလိမ့္မည္။ ၄ မ်က္ႏွာေတာ္ကိုျမင္ရ၍၊ သူတို႔နဖူး၌လည္း နာမ ေတာ္ေရးထားလ်က္ရွိလိမ့္မည္။ ၅ ထိုၿမိဳ႔၌ ညဥ့္မရွိရ၊ ဆီမီးကိုအလိုမရွိ။ ေန၏အေရာင္ကိုလည္း အလိုမရွိ။ အေၾကာင္း မူကား၊ ထာဝရအရွင္ဘုရားသခင္သည္ သူတို႔၌ေရာင္ျခည္ေတာ္ကို လႊတ္ေတာ္မူ၍ သူတို႔သည္ ကမၻာအဆက္ဆက္ စုိးစံရၾကလတံ့။ ၆ ေကာင္းကင္တမန္ကလည္း၊ ဤစကားသည္ သစၥာစကား၊ ဟုတ္မွန္ေသာစကားျဖစ္၏။ ပေရာဖက္ တို႔၏ ဝိညာဥ္ကို အစိုးရေသာ ထာဝရအရွင္ဘုရားသခင္သည္ ကာလမၾကာမျမင့္မီွ ျဖစ္ရမည္အမႈအရာမ်ား ကို မိမိကြၽန္တို႔အား ျပေစျခင္းငွါ၊ ေကာင္းကင္တမန္ေတာ္ကို ေစလႊတ္ေတာ္မူၿပီ။ ၇ ငါသည္ အလ်င္အျမန္လာ မည္၊ ဤစာေစာင္၏ အနာဂတၱိစကားကို ေစာင့္ေရွာက္ေသာသူသည္ မဂၤလာရွိ၏ဟုေျပာဆို၏။ ၈ ငါေယာဟန္သည္ ဤအရာမ်ားကို ၾကားျမင္၏။ ၾကားျမင္ၿပီးလွ်င္၊ ထိုအရာမ်ားကိုျပေသာ ေကာင္းကင္ တမန္၏ ေျခရင္း၌ ကိုးကြယ္အံ့ေသာငွါ ျပပ္ဝပ္၏။ ၉ သူကလည္း၊ မျပဳပါႏွင့္။ ငါကား၊ သင္၏လုပ္ေဘာ္ ေဆာင္ဘက္ျဖစ္၏။ သင္၏အစ္ကိုပေရာဖက္တို႔ႏွင့္ ဤစာေစာင္ ၏စကားကို ေစာင့္ေရွာက္ေသာသူတို႔၏ လုပ္ေဘာ္ေဆာင္ဘက္လည္းျဖစ္၏။ ဘုရားသခင္ကို ကိုးကြယ္ေလာ့ဟု ေျပာဆို၏။ ၁၀ တဖန္တံု၊ ငါ့အား မိန္႔ေတာ္မူသည္ကား၊ ဤစာေစာင္၏ အနာဂတၱိစကားကို တံဆိပ္မခတ္ႏွင့္။ အေၾကာင္းမူကား၊ ကာလအခ်ိန္ေရာက္လုနီးၿပီ။ ၁၁ မတရားေသာသူသည္ မတရားသျဖင့္ျပဳေစဦး။ ညစ္ညဴး ေသာသူသည္ ညစ္ညဴးေစဦး။ ေျဖာင့္မတ္ေသာသူသည္ ေျဖာင့္မတ္ေစဦး။ သန္႔ရွင္းေသာသူသည္ သန္႔ရွင္းေစဦး။ ၁၂ ငါသည္ အလ်င္အျမန္လာမည္။ ငါသည္ အက်ိဳးအျပစ္ကိုေဆာင္ခဲ့သည္ျဖစ္၍၊ လူအသီးသီး တို႔အား မိမိတို႔အက်င့္အတိုင္း ဆပ္ေပးမည္။ ၁၃ ငါသည္ အာလဖျဖစ္၏။ ၾသေမဃလည္းျဖစ္၏။ အဦးဆံုးေသာ သူ၊ ေနာက္ဆံုးေသာသူျဖစ္၏။ အစႏွင့္အဆံုးလည္းျဖစ္၏။ ၁၄ အသက္ပင္ႏွင့္ဆိုင္၍၊ ၿမိဳ႔တံခါးအတြင္းသို႔ ဝင္အံ့ေသာငွါ ပညတ္ေတာ္တို႔ကို က်င့္ေသာသူတို႔သည္ မဂၤလာရွိၾက၏။ ၁၅ ျပင္၌ကား၊ ေခြးျဖစ္ေသာသူ၊ ျပဳစားတတ္ေသာသူ၊ မတရားေသာေမထုန္၌ မွီဝဲေသာသူ၊ လူအသက္ကိုသတ္ေသာသူ၊ ရုပ္တုကိုကိုးကြယ္ ေသာသူ၊ သစၥာပ်က္ျခင္းကို ႏွစ္သက္၍ျပဳေသာသူ အေပါင္းတို႔သည္ ရွိၾက၏။ ၁၆ ငါေယရႈသည္၊ အသင္း ေတာ္တို႔အဘို႔ ဤအရာမ်ားကို သင္တို႔အား သက္ေသခံေစ ျခင္းငွါ၊ ငါ၏ေကာင္းကင္တမန္ကို ေစလႊတ္၏။ ငါသည္ကား၊ ဒါဝိဒ္၏အျမစ္ျဖစ္၏။ အႏႊယ္လည္းျဖစ္၏။ ထြန္းေတာက္ ေသာမိုဃ္းေသာက္ၾကယ္လည္းျဖစ္၏။ ၁၇ ိ၀ိညာဥ္ေတာ္ႏွင့္ မဂၤလာေဆာင္သတို႔သမီးက၊ လာခဲ့ပါဟုဆိုၾက၏။ ၾကားေသာသူကလည္း လာခဲ့ပါဟု ဆိုပါေစ၊ ေရငတ္ေသာသူသည္ လာပါေစ။ အလိုရွိေသာသူသည္ အဘိုးကိုမေပး ဘဲ အသက္ေရကိုယူပါေစ။ ၁၈ ဤစာေစာင္၏ အနာဂတၱိစကားကို ၾကားေသာသူအေပါင္းတို႔အား ငါသက္ေသခံသည္ကား၊ အၾကင္သူ သည္ ဤအရာတို႔၌ ထပ္၍အသစ္သြင္း၏၊ ဤစာေစာင္၌ ေရးထားေသာေဘးဒဏ္တို႔ကို ထိုသူအေပၚသို႔ ဘုရားသခင္သက္ေရာက္ေစေတာ္မူမည္။ ၁၉ အၾကင္သူသည္ ဤစာေစာင္၏ အနာဂတၱိစကား အခ်ိဳ႔ကို ႏႈတ္ပယ္၏။ ဤစာေစာင္၌ေရးထားေသာ အသက္ပင္ႏွင့္၎၊ သန္႔ရွင္းေသာၿမိဳ႔ေတာ္ႏွင့္၎၊ ထိုသူစပ္ဆိုင္ေသာအခြင့္ကို ဘုရားသခင္ ႏႈတ္ပယ္ေတာ္မူမည္။ !

November 25, 2014

(အႏွစ္တစ္ေထာင္အုပ္စိုးျခင္း)

 အႏွစ္တစ္ေထာင္အုပ္စိုးျခင္းသည္ ခရစ္ေတာ္က ဤေလာကတြင္ အႏွစ္တစ္ေထာင္အုပ္ စိုးျခင္းကို ေဖာ္ျပလုိျခင္းျဖစ္သည္။ အခ်ိဳ႕ေသာသူမ်ားက အႏွစ္တစ္ေထာင္ကို ပံုဥပမာအျဖစ္ ဘာသာျပန္ဆိုၾကသည္။ အခ်ိဳ႕ေသာသူမ်ားက အႏွစ္တစ္ေထာင္ကို “ရွည္လ်ားေသာကာလတစ္ခု” ေဖာ္ျပလုိျခင္းျဖစ္သည္ဟု ယံုၾကည္ၾကသည္။ ထိုကာသည္ ခရစ္ေတာ္အုပ္စုိးေသာကာလျဖစ္ကာ အႏွစ္တစ္ေထာင္သည္ တကယ့္အႏွစ္တစ္ေထာင္မဟုတ္ေပဟု ယံုၾကည္ၾကသည္။ သို႕ေသာ္ ဗ်ာဒိတ္ ၂၀း၂-၇ ထဲတြင္ အႏွစ္တစ္ေထာင္အုပ္စိုးျခင္းသည္ အႏွစ္တစ္ေထာင္ျဖစ္ေၾကာင္းကို တိတိ က်က် ေဖာ္ျပထားပါသည္။ ဘုရားသခင္က “ရွည္လ်ားေသာကာလ” ကုိေဖာ္ျပလုိလွ်င္ သူက အခ်ိန္ကို တိတိက်က် ေဖာ္ျပလိမ့္မည္မဟုတ္ေပ။ ခရစ္ေတာ္တဖန္ျပန္ႂကြလာေသာအခါ သူသည္ သူကိုယ္တုိင္ ရွင္ဘုရင္အျဖစ္ ေယ႐ုရွလင္ၿမိဳ႕ရွိ ဒါ၀ိဒ္၏ပလႅင္ေတာ္ေပၚတြင္ ထုိင္ရလိမ့္မည္ ဟု သမၼာက်မ္းစာထဲတြင္ ေဖာ္ျပထားပါသည္ (လုကာ ၁း၃၂-၃၃)။ အေျခအေနေပၚတြင္ မမူတည္ေသာ ပဋိညာဥ္က ခရစ္ေတာ္သည္ ဤေလာကသို႕တ ဖန္ႂကြလာ၍ အႏွစ္တစ္ေထာင္အုပ္စိုးမည္ ဟု ေဖာျပထားပါသည္။ အာျဗဟံႏွင့္ခ်ဳဳဴပ္ဆုိေသာ ပဋိညာဥ္စာခဳဳ်ဳဴပ္ထဲတြင္ ဣသေရလလူမ်ိဳးမ်ားအတြက္ နယ္ေျမ၊ ပစၥည္းဥစၥာဓန၊ ႏွင့္ အုပ္ခ်ဳပ္သူ၊ ၀ိ ညာဥ္ပိုင္းဆုိင္ရာေကာင္းႀကီးမဂၤလာ (ကမၻာ ၁၂း၁-၃) မ်ားကို ဂတိေပးထားသည္။ ဖိလစ္တုိင္းႏွင့္ ခ်ဳပ္ဆိုထားေသာ စာခ်ဳပ္ထဲတြင္ ဣသေရလလူမ်ိဳးမ်ားသည္ မိမိနယ္ေျမ၌ျပန္စုံဆည္းမည့္အ ေၾကာင္းႏွင့္ နယ္ေျမကို ျပန္လည္သိမ္းယူမည့္အေၾကာင္း (တရားေဟာ ၃၀း၁-၁၀) ဂတိျပဳထားပါသည္။ ဒါ၀ိဒ္ႏွင့္ခ်ဳပ္ဆုိေသာစာခ်ဳပ္ထဲတြင္ ဣသေရလလူမ်ိဳးမ်ားအတြက္ ခြင့္လႊတ္ ျခင္းအေၾကာင္းမ်ားကို ေဖာ္ျပထားပါသည္။ ထိုသို႕ခြင့္လႊတ္ျခင္းအားျဖင့္ သူတုိ႕သည္ ေကာင္းႀကီး မဂၤလာခံစားၾကမည္ျဖစ္သည္ (ေယရမိ ၃၁း၃၁-၃၄)။ သခင္ေယ႐ႈဒုတိယအႀကိမ္ႂကြလာေသာအခါ ထိုပဋိညာဥ္မ်ားသည္ ျပည့္စံုသြားမည္ျဖစ္သည္။ ဣသေရလလူမ်ိဳးမ်ားသည္ လူမ်ိဳးအသီးသီးမွ ျပန္လည္စု႐ံုးၾကကာ (မႆဲ ၂၄း၃၁) သူတုိ႕သည္ ေျပာင္းလဲၾက၍ (ဇာခရိ ၁၂း၁၀-၁၄)ေမရွီယျဖစ္ေသာ သခင္ေယ႐ႈခရစ္ေတာ္၏အုပ္စိုးမႈေအာက္ တြင္ ျပန္လည္စု႐ံုးၾကမည္ျဖစ္သည္။ အႏွစ္တစ္ေထာင္အုပ္စိုးျခင္းသည္ ခႏၶာကိုယ္ပိုင္းဆိုင္ရာ ႏွင့္ ၀ိညာဥ္ပိုင္းဆုိင္ရာျပည့္စံုျခငး္ျဖစ္လိမ့္မည္ဟု သမၼာက်မ္းစာထဲတြင္ ေဖာ္ျပထားပါသည္။ ထိုအခ်ိန္သည္ ၿငိမ္းခ်မ္းေသာအခ်ိန္ (မိကၡာ ၄း၂-၄၊ ေဟာရွာယ ၃၂း၁၇-၁၈)၊ ေပ်ာ္ရႊင္ေသာအခ်ိန္ (ေဟရွာ ၆၁း၇၊ ၁၀)၊ ႏွစ္သိမ့္မႈခံယူေသာအခ်ိန္ (ေဟာရွာယ ၄၀း၁-၂)၊ ဆင္းရဲျခင္း၊ ဖ်ားနာျခင္းမရွိေသာ အခ်ိန္ (အာမုတ္ ၉း၁၃-၁၅၊ ေယာလ ၂း၂၈-၂၉) ျဖစ္သည္။ အႏွစ္တေထာင္အုပ္စိုးျခင္းထဲတြင္ ယံုၾကည္သူမ်ားသာ ၀င္ေရာက္ရမည္ဟု သမၼာက်မ္းစာက ေဖာ္ျပထားပါသည္။ အဘယ္ေၾကာင့္ဆိုေသာ္ ထိုအခ်ိန္သည္ ၿပီးျပည့္စံုေသာ ေျဖာင့္မတ္ျခင္း (မႆဲ ၂၅း၃၇၊ ဆာလံ ၂၄း၃-၄)၊ နာခံျခင္းရွိ ျခင္း (ေယရမိ ၃၁း၃၃)၊ သန္႕ရွင္းျခင္း (ေဟရွာယ ၃၅း၈)၊ သမၼာတရားႏွင့္ျပည့္စံုျခင္း (ေဟရွာယ ၆၅း၁၆) ႏွင့္ သန္႕ရွင္းေသာ၀ိညာဥ္ေတာ္၏ျပည့္စံုးေသာအမႈျပဳျခင္း (ေယာလ ၂း၂၈-၂၉) စသည့္ တုိ႕ျဖစ္ေပၚေသာအခ်ိန္ျဖစ္သည္။ ခရစ္ေတာ္သည္ ဒါ၀ိဒ္မင္းႀကီးေနရာတြင္ ထုိင္၍ (ေယရမိ ၃၃း၁၅-၃၁၊ အာမုတ္ ၉း၁၁) ရွင္ဘုရင္တပါးကဲ့သို႕အုပ္စိုးမည္ျဖစ္သည္ (ေဟရွာယ ၉း၃-၇၊ ၁၁း၁-၁၀)။ ျမင့္ျမတ္ေသာသူမ်ားႏွင့္ အျခားေသာဘုရင္မ်ားကလည္း အုပ္စိုးပါလိမ့္မည္ (ေဟရွာယ ၃၂း၁၊ မႆဲ ၁၉း၂၈)။ ထို႕ျပင္ ေယ႐ုရွလင္ၿမိဳ႕သည္ တစ္ကမာၻလံုး၏ ႏုိင္ငံေရးႏွင့္ပတ္သက္ ေသာ ဌာနခ်ဳပ္ျဖစ္ပါလိမ့္မည္ (ဇာခရိ ၈း၃)။ ဗ်ာဒိတ္ ၂၀း၂-၇ ထဲတြင္ အႏွစ္တစ္ေထာင္အုပ္စိုးျခင္းႏွင့္ပတ္သက္၍နိဒါန္းေဖာ္ျပထားပါသည္။ ဤ က်မ္းပုိဒ္ကလႊဲ၍ ေမရွီယ၏အႏွစ္တစ္ေထာင္အုပ္စိုးျခင္းအေၾကာင္းကို ေဖာ္ျပေသာ က်မ္းပိုဒ္အျမား အျပားတုိ႕ကို သမၼာက်မ္းစာထဲတြင္ ေတြ႕ရွိႏိုင္ပါသည္။ ဘုရားသခင္၏ပဋိညာဥ္မ်ားႏွင့္ ဂတိေတာ္မ်ားသည္ မ်က္၀ါးထင္ထင္၊ ႐ုပ္ခႏၶာႏွင့္အနာဂတ္ႏုိင္ငံအတြက္ ျပည့္စံုမႈမ်ားစြာရွိသည္ကို ေတြ႕ရွိ ႏုိင္ပါသည္။ ခရစ္ေတာ္၏အႏွစ္တစ္ေထာင္အုပ္စိုးျခင္းႏွင့္ပတ္သက္၍၊ အႏွစ္တစ္ေထာင္အုပ္စိုး ျခင္းသည္ ပံုေဆာင္ခ်က္ျဖစ္၍ တကယ့္အျဖစ္အပ်က္မဟုတ္ေၾကာင္း ျငင္းဆုိဖြယ္မရွိေပ။

No comments:

Post a Comment