ဗ်ာဒိတ္က်မ္း အခန္းၾကီး ၂၂ ၂၀-၂၁ ငါသည္ အလ်င္အျမန္လာမည္ မွန္ေပ၏ ဟု၊ ဤအရာမ်ားကို သက္ေသခံေသာသူ မိန္႔ေတာ္မူ၏။ အာမင္။ သခင္ေယရႈၾကြလာေတာ္မူပါ၊ ငါတို႔သခင္ ေယရႈခရစ္၏ေက်းဇူးေတာ္သည္ သန္႔ရွင္းသူ အေပါင္းတို႔၌ ရွိေစသတည္း။ ၁ တဖန္၊ ေက်ာက္သလင္းကဲ့သို႔ ၾကည္လင္၍၊ ဘုရားသခင္ႏွင့္ သိုးသငယ္၏ပလႅင္ေတာ္ထဲက ထြက္ေသာ၊ အသက္ေရစီးရာျမစ္ကို ေကာင္းကင္တမန္သည္ ငါ့အားျပေလ၏။ ၂ ၿမိဳ႔လမ္းမအလယ္၌၎၊ ထိုျမစ္ႏွစ္ဘက္၌၎၊ အသက္ပင္ရွိ၏။ ထိုအသက္ပင္သည္ အသီးတဆယ္ႏွစ္မ်ိဳးကို သီးတတ္၏။ မိမိအသီး ကိုလည္း လတိုင္းေပးတတ္၏။ အရြက္သည္လည္း လူအမ်ိဳးမ်ိဳးတို႔၏ အနာေရာဂါ ၿငိမ္းစရာဘို႔ျဖစ္၏။ ၃ ေနာက္တဖန္က်ိန္ျခင္းေဘး တစံုတခုမွ်မရွိ၊ ထိုၿမိဳ႔၌ ဘုရားသခင္ႏွင့္ သိုးသငယ္၏ပလႅင္ေတာ္ ရွိ၍၊ ဘုရားသခင္၏ကြၽန္တို႔သည္ ဘုရားဝတ္ကို ျပဳၾကလိမ့္မည္။ ၄ မ်က္ႏွာေတာ္ကိုျမင္ရ၍၊ သူတို႔နဖူး၌လည္း နာမ ေတာ္ေရးထားလ်က္ရွိလိမ့္မည္။ ၅ ထိုၿမိဳ႔၌ ညဥ့္မရွိရ၊ ဆီမီးကိုအလိုမရွိ။ ေန၏အေရာင္ကိုလည္း အလိုမရွိ။ အေၾကာင္း မူကား၊ ထာဝရအရွင္ဘုရားသခင္သည္ သူတို႔၌ေရာင္ျခည္ေတာ္ကို လႊတ္ေတာ္မူ၍ သူတို႔သည္ ကမၻာအဆက္ဆက္ စုိးစံရၾကလတံ့။ ၆ ေကာင္းကင္တမန္ကလည္း၊ ဤစကားသည္ သစၥာစကား၊ ဟုတ္မွန္ေသာစကားျဖစ္၏။ ပေရာဖက္ တို႔၏ ဝိညာဥ္ကို အစိုးရေသာ ထာဝရအရွင္ဘုရားသခင္သည္ ကာလမၾကာမျမင့္မီွ ျဖစ္ရမည္အမႈအရာမ်ား ကို မိမိကြၽန္တို႔အား ျပေစျခင္းငွါ၊ ေကာင္းကင္တမန္ေတာ္ကို ေစလႊတ္ေတာ္မူၿပီ။ ၇ ငါသည္ အလ်င္အျမန္လာ မည္၊ ဤစာေစာင္၏ အနာဂတၱိစကားကို ေစာင့္ေရွာက္ေသာသူသည္ မဂၤလာရွိ၏ဟုေျပာဆို၏။ ၈ ငါေယာဟန္သည္ ဤအရာမ်ားကို ၾကားျမင္၏။ ၾကားျမင္ၿပီးလွ်င္၊ ထိုအရာမ်ားကိုျပေသာ ေကာင္းကင္ တမန္၏ ေျခရင္း၌ ကိုးကြယ္အံ့ေသာငွါ ျပပ္ဝပ္၏။ ၉ သူကလည္း၊ မျပဳပါႏွင့္။ ငါကား၊ သင္၏လုပ္ေဘာ္ ေဆာင္ဘက္ျဖစ္၏။ သင္၏အစ္ကိုပေရာဖက္တို႔ႏွင့္ ဤစာေစာင္ ၏စကားကို ေစာင့္ေရွာက္ေသာသူတို႔၏ လုပ္ေဘာ္ေဆာင္ဘက္လည္းျဖစ္၏။ ဘုရားသခင္ကို ကိုးကြယ္ေလာ့ဟု ေျပာဆို၏။ ၁၀ တဖန္တံု၊ ငါ့အား မိန္႔ေတာ္မူသည္ကား၊ ဤစာေစာင္၏ အနာဂတၱိစကားကို တံဆိပ္မခတ္ႏွင့္။ အေၾကာင္းမူကား၊ ကာလအခ်ိန္ေရာက္လုနီးၿပီ။ ၁၁ မတရားေသာသူသည္ မတရားသျဖင့္ျပဳေစဦး။ ညစ္ညဴး ေသာသူသည္ ညစ္ညဴးေစဦး။ ေျဖာင့္မတ္ေသာသူသည္ ေျဖာင့္မတ္ေစဦး။ သန္႔ရွင္းေသာသူသည္ သန္႔ရွင္းေစဦး။ ၁၂ ငါသည္ အလ်င္အျမန္လာမည္။ ငါသည္ အက်ိဳးအျပစ္ကိုေဆာင္ခဲ့သည္ျဖစ္၍၊ လူအသီးသီး တို႔အား မိမိတို႔အက်င့္အတိုင္း ဆပ္ေပးမည္။ ၁၃ ငါသည္ အာလဖျဖစ္၏။ ၾသေမဃလည္းျဖစ္၏။ အဦးဆံုးေသာ သူ၊ ေနာက္ဆံုးေသာသူျဖစ္၏။ အစႏွင့္အဆံုးလည္းျဖစ္၏။ ၁၄ အသက္ပင္ႏွင့္ဆိုင္၍၊ ၿမိဳ႔တံခါးအတြင္းသို႔ ဝင္အံ့ေသာငွါ ပညတ္ေတာ္တို႔ကို က်င့္ေသာသူတို႔သည္ မဂၤလာရွိၾက၏။ ၁၅ ျပင္၌ကား၊ ေခြးျဖစ္ေသာသူ၊ ျပဳစားတတ္ေသာသူ၊ မတရားေသာေမထုန္၌ မွီဝဲေသာသူ၊ လူအသက္ကိုသတ္ေသာသူ၊ ရုပ္တုကိုကိုးကြယ္ ေသာသူ၊ သစၥာပ်က္ျခင္းကို ႏွစ္သက္၍ျပဳေသာသူ အေပါင္းတို႔သည္ ရွိၾက၏။ ၁၆ ငါေယရႈသည္၊ အသင္း ေတာ္တို႔အဘို႔ ဤအရာမ်ားကို သင္တို႔အား သက္ေသခံေစ ျခင္းငွါ၊ ငါ၏ေကာင္းကင္တမန္ကို ေစလႊတ္၏။ ငါသည္ကား၊ ဒါဝိဒ္၏အျမစ္ျဖစ္၏။ အႏႊယ္လည္းျဖစ္၏။ ထြန္းေတာက္ ေသာမိုဃ္းေသာက္ၾကယ္လည္းျဖစ္၏။ ၁၇ ိ၀ိညာဥ္ေတာ္ႏွင့္ မဂၤလာေဆာင္သတို႔သမီးက၊ လာခဲ့ပါဟုဆိုၾက၏။ ၾကားေသာသူကလည္း လာခဲ့ပါဟု ဆိုပါေစ၊ ေရငတ္ေသာသူသည္ လာပါေစ။ အလိုရွိေသာသူသည္ အဘိုးကိုမေပး ဘဲ အသက္ေရကိုယူပါေစ။ ၁၈ ဤစာေစာင္၏ အနာဂတၱိစကားကို ၾကားေသာသူအေပါင္းတို႔အား ငါသက္ေသခံသည္ကား၊ အၾကင္သူ သည္ ဤအရာတို႔၌ ထပ္၍အသစ္သြင္း၏၊ ဤစာေစာင္၌ ေရးထားေသာေဘးဒဏ္တို႔ကို ထိုသူအေပၚသို႔ ဘုရားသခင္သက္ေရာက္ေစေတာ္မူမည္။ ၁၉ အၾကင္သူသည္ ဤစာေစာင္၏ အနာဂတၱိစကား အခ်ိဳ႔ကို ႏႈတ္ပယ္၏။ ဤစာေစာင္၌ေရးထားေသာ အသက္ပင္ႏွင့္၎၊ သန္႔ရွင္းေသာၿမိဳ႔ေတာ္ႏွင့္၎၊ ထိုသူစပ္ဆိုင္ေသာအခြင့္ကို ဘုရားသခင္ ႏႈတ္ပယ္ေတာ္မူမည္။ !

September 17, 2014

" ပဲြေတာ္မဂၤလာ အဘယ္ေၾကာင္.အေရးၾကီးသနည္း"

ပြဲေတာ္မဂၤလာအေၾကာင္းကို ေလ့လာျခင္းသည္ စိတ္၀ိညာဥ္ ကို ႏႈိးဆြ၊ ႏိုးထေစေသာ လုပ္ေဆာင္ မႈတစ္ခုျဖစ္သည္။ အဘယ္ေၾကာင့္ ဆုိေသာ္ ပြဲေတာ္မဂၤလာထဲတြင္ အလြန္နက္႐ႈိင္းေသာ အဓိပၸါယ္ပါ၀င္သည္။ ထုိေန႕သည္ သခင္ေယ႐ႈ အေသခံေတာ္မမူမွီ ပသခါပြဲေတာ္ေန႕တြင္ က်င္းပျပဳလုပ္ေသာ ပဲြေတာ္ႀကီးျဖစ္သည္။ ထိုေန႕သည္ အသစ္ေသာ ပဋိညာဥ္တရားႏွင့္ စပ္ဆုိင္ေသာ ပဲြေန႕ျဖစ္သည္ဟု သခင္ေယ႐ႈက ေဖာ္ျပ ထားေသာေၾကာင့္ ကၽြႏု္ပ္တုိ႕သည္ ယေန႕တုိင္ေအာင္ က်င္းပျပဳ လုပ္ျခင္း ျဖစ္သည္။ 
     ထိုေန႕တြင္ ခရစ္ယာန္မ်ား ၀တ္ျပဳကိုးကြယ္ျခင္းမ်ားလည္း ပါ၀င္သည္။ ထိုေန႕ရက္ေၾကာင့္ ကၽြႏု္ပ္တုိ႕သည္ ကၽြႏု္ပ္တုိ႕သခင္ေယ႐ႈ၏ အေသ ခံျခင္း၊ ရွင္ျပန္ထေျမာက္ျခင္းႏွင့္ အနာဂတ္ကာလတြင္ ဘုန္းေတာ္ျဖင့္ သူျပန္လာမည့္ ေန႕ရက္ ကာလကို ေစာင့္ဆုိင္းျခင္းအျဖစ္ သတိရေစ သည္။ ပသခါပြဲေတာ္ၾကီး သည္ ယုဒလူမ်ိဳး မ်ားအတြက္ ႏွစ္တုိင္း က်င္းပျပဳ လုပ္ေသာ အလြန္ျမင့္ျမတ္သည့္ ဘာသာေရးပဲြ လမ္းသဘင္ႀကီးျဖစ္သည္။
    ထိုေန႕သည္ အီဂ်စ္လူမ်ိဳးမ်ား၏ သားဦးမ်ား ေသဆံုး ခဲ့ေသာ အခ်ိန္တြင္ ဣသေရလလူမ်ိဳးမ်ားသည္ သူတုိ႕၏တံခါးတုိင္မ်ားေပၚတြင္ သိုးသူငယ္ အေသြးေတာ္ သုတ္လိမ္းထားသျဖင့္ သူတုိ႕သည္ ေသျခင္းမွ လႊတ္ ေျမာက္သြားခဲ့ေသာေန႕ကုန္လြန္ခဲ့ၿပီးေနာက္ က်င္းပေသာ ပြဲျဖစ္ သည္။
      သိုးသူငယ္္အား အေျခာက္ကင္၍ တေဆးမပါေသာမုန္႕ျဖင့္ စားခဲ့ၾကသည္။ ဘုရားသခင္က ထုိပြဲေတာ္ႀကီးကို ေနာင္လာလတ့ံေသာ မ်ိဳးဆက္သစ္မ်ားက ဆက္လက္ က်င္းပရမည္ဟု မိန္႕ဆိုထားပါသည္။ ထိုျဖစ္ရပ္မွန္မ်ားကို ထြက္ေျမာက္ရာက်မ္း ၁၂ ထဲတြင္ေဖာ္ျပ ထားပါသည္။ ေနာက္ဆံုးေသာညစာစားပြဲတြင္၊ ပသာခါပြဲေတာ္ႀကီး က်င္းပသည့္ အခ်ိန္ တြင္ သခင္ ေယ႐ႈက မုန္႕ကိုယူ၍ ခမည္းေတာ္ ထံ ေက်းဇူးေတာ္ကို ခ်ီးမြမ္း ခဲ့သည္။ သူက မုန္႕ကို ဖဲ့၍ သူ၏ တပည့္ေတာ္ မ်ားအားေပး ခဲ့သည္။
        သူက“ထိုအခါမုန္႕ကိုယူ၍ ေက်းဇူး ေတာ္ကိုခ်ီးမြမ္းၿပီးမွ မုန္႕ကိုဖဲ့၍၊ ဤမုန္႕ကားသင္တုိ႕အဖို႕အလိုငွါ စြန္႕ေသာ ငါ၏ကိုယ္ျဖစ္၏။ ငါ႕ကိုေအာက္ေမ့ဘို႕ရာ ဤသို႕ျပဳၾကေလာ့ဟု မိန္႕ေတာ္မူ၏။ ထိုနည္း တူညစာ စားၿပီးမွ ခြက္ကိုလည္းယူ၍၊ ဤခြက္ကားသင္တုိ႕ အဘို႕အလုိငွါ သြန္းေလာင္းေသာငါ၏အေသြး၌တည္ေသာ ပဋိညာဥ္ တရားသစ္ျဖစ္၏” (လုကာ ၂၂း၁၉-၂၁) ဟုေဖာ္ျပခဲ့သည္။ ထိုပြဲေတာ္ႀကီးကို ဂုဏ္ေတာ္ ခ်ီးမြမ္းျခင္း အားျဖင့္ ဆံုးသတ္ခဲ့ၾကသည္ (မႆဲ ၂၆း၃၀)။ 
       ထိုေနာက္ သူတုိ႕သည္ သံလြင္ေတာင္ေပၚသို႕ တက္သြားခဲ့ၾကသည္။ ႀကိဳတင္ေျပာၾကားခ်က္အရ ထိုေတာင္ေပၚတြင္ ယုဒရွာကာ႐ုတ္က သခင္ေယ႐ႈကို သစၥာ ေဖာက္ ေရာင္းခဲ့သည္။  ေနာက္တေန႕သည္ သခင္ ေယ႐ႈ၏ ကားတုိင္တင္ သတ္ေသာ ေန႕ျဖစ္သည္။ ပြဲေတာ္မဂၤလာကို သတင္းေကာင္း စာေစာင္မ်ားထဲတြင္ ေတြ႕ရွိႏုိင္ပါသည္။ 
(မႆဲ ၂၆း၂၆-၂၉၊ မာကု ၁၄း၁၇-၂၅၊ လုကာ ၂၂း၇-၂၂ ႏွင့္ ေယာဟန္ ၁၃း၂၁-၃၀)။ တမန္ေတာ္ရွင္ေပါလုက ပဲြေတာ္မဂၤလာအ ေၾကာင္းကို ၁ေကာ ၁၁း၂၃-၂၉ ထဲတြင္ ေဖာ္ျပထားပါသည္။ သတင္းေကာင္းထဲတြင္ မေတြ႕ရေသာ အေၾကာင္းအရာအားျဖင့္ တမန္ေတာ္ရွင္ေပါလု နိဂံုး ခ်ဳပ္ခဲ့ သည္။“ထိုေၾကာင့္သခင္ဘုရား၏မုန္႕ႏွင့္ခြက္ကို မထိုက္မတန္ဘဲ စား ေသာက္ေသာသူမည္သည္ကား၊ သခင္ဘုရား၏ ကုိယ္ေတာ္ႏွင့္ အေသြး ေတာ္ကို ျပစ္မွားရာေရာက္၏။ သို႕ျဖစ္၍ လူတုိင္း ကိုယ္ကို ကုိယ္စစ္ေၾကာ ၿပီးမွမုန္႕ကိုယူေစ။ ထိုနည္းတူ ခြက္ကိုလည္း ေသာက္ေစ။ အေၾကာင္း မူကား၊ မထိုက္မတန္ ဘဲေသာက္ေသာသူသည္ သခင္ဘုရား၏ ကိုယ္ေတာ္ကို ပိုင္းျခား၍ မသိေသာေၾကာင့္၊ မိမိအေပၚသို႕ အျပစ္ေရာက္ ေစျခင္းငွါ စားေသာက္ေသာသူျဖစ္၏” (၁ေကာ ၁၁း၂၇-၂၉)။ 
                ကၽြႏု္ပ္ တုိ႕သည္ “မထိုက္တန္ေသာအျပဳအမႈျဖင့္” မုန္႕ႏွင့္ခြက္ သံုးေဆာင္ျခင္းသည္ မည္သို႕ ေသာအရာျဖစ္ သနည္းဟု ေမးျမန္း ႏုိင္သည္။ ကၽြႏု္ပ္တို႕၏ကယ္တင္ျခင္းအတြက္ သခင္ေယ႐ႈေပးအပ္ခဲ့ေသာ တန္ဖိုး ျဖတ္၍မရေသာအဖိုးအခကို ေမ့ေလ်ာ့ျခင္းအားျဖင့္ မုန္႕ႏွင့္ခြက္ တုိ႕၏ စစ္မွန္ေသာ အဓိပၸါယ္ကို မသိဘဲသံုးေဆာင္ျခင္းကို ဆုိလုိႏုိင္သည္။ သို႕မဟုတ္၊ အဓိပၸါယ္ မရွိေသာ ပဲြေတာ္ႀကီး က်င္းပရာေရာက္ သြားႏုိင္ သည္။ သို႕မဟုတ္ ပြဲေတာ္ မဂၤလာကို အျပစ္ခြင့္လႊတ္ျခင္းမရွိဘဲ သံုးေဆာင္ျခင္း သို႕ေရာက္ သြားႏုိင္ သည္။ ေပါလုေဖာ္ျပ ထားသည့္ အတုိင္း ကၽြႏု္ပ္တုိ႕သည္ မုန္႕ႏွင့္ ခြက္ကို မသံုးေဆာင္မွီ မိမိကုိယ္ကိုယ္ ဆန္းစစ္ရ မည္ျဖစ္သည္။ 
            သတင္းေကာင္း စာေစာင္မ်ား ထဲတြင္ မပါ၀င္ေသာအျခားေသာ ရွင္ေပါလုေဖာ္ျပခ်က္ တစ္ခုသည္ “အေၾကာင္းမူကား၊ သင္တုိ႕သည္ ထိုမုန္႕ကိုစား၍ ထိုခြက္ကိုေသာက္ေသာအခါခါ၊ သခင္ဘုရား အေသ ခံေတာ္မူျခင္းကို ႂကြလာေတာ္မမူမွီတုိင္ေအာင္ျပၾက၏။ ထိုေၾကာင့္ သခင္ ဘုရား၏ခြက္ကို မထိုက္တန္ဘဲ စားေသာက္ေသာ သူမည္သည္ကား၊ ဘုရားသခင္၏ ကုိယ္ေတာ္ႏွင့္ အေသြးေတာ္ ကို ျပစ္မွားရာေရာက္၏။ သို႕ျဖစ္၍လူတုိင္း ကိုယ္ကို ကိုယ္စစ္ေၾကာၿပီးမွ၊ မုန္႕ကိုယူေစ။ ထိုနည္း တူခြက္ကိုလည္းေသာက္ေစ။ အေၾကာင္း မူကား၊ မထိုက္ မတန္ဘဲ စားေသာက္ေသာသူသည္ သခင္ဘုရား၏ ကိုယ္ေတာ္ကို ပိုင္းျခား၍ မသိေသာေၾကာင့္၊ မိမိအေပၚ သုိ႕အျပစ္ေရာက္ေစျခင္းငွါ စားေသာက္ ေသာသူျဖစ္၏(၁ေကာ ၁၁း၂၇-၂၉)။ 
            ပြဲေတာ္မဂၤလာသံုးေဆာင္ ျခင္းသည္ သခင္ေယ႐ႈ တဖန္ျပန္ လာေသာ အခ်ိန္တြင္ အဆံုးသတ္သြားမည္ျဖစ္သည္။ ထိုအျဖစ္အပ်က္ မ်ား ထဲတြင္ သခင္ေယ႐ႈပံုေဆာင္ေဖာ္ျပထားေသာ ခႏၶာကိုယ္ႏွင့္ အေသြး ေတာ္တုိ႕သည္ သူအေသခံျခင္း၏ အမွတ္တရျဖစ္သည္ကို ကၽြႏု္ပ္တုိ႕ သိရွိႏုိင္ပါသည္။ ၄င္း အမွတ္တရသည္ ေရႊ ၊ေငြ ေက်ာက္ျမတ္ရတနာ မဟုတ္ေပ။သို႕ေသာ္ မုန္႕ႏွင့္စပ်စ္ရည္ျဖစ္သည္။ သခင္ေယ႐ႈက မုန္႕ သည္ သူ၏ခ်ိဳးဖဲ့ေသာ ခႏၶာကိုယ္ျဖစ္သည္ဟု ေဖာ္ျပထားပါသည္။ ခ်ိဳးဖဲ့ ေသာ အ႐ိုးမရွိေပ။ သုို႕ေသာ္သူ၏ ခႏၶာကုိယ္နာက်င္စြာျဖင့္ ႐ိုက္နက္ ထိုးႀကိဳတ္ ျခင္းခံစားရျခင္းသည္ အသိအမွတ္ျပဳဖြယ္ ေကာင္းေပသည္ (ဆာလံ ၂၂း၁၂-၁၇၊ ေဟရွာယ ၅၃း၄-၇)။ 
          စပ်စ္ရည္သည္္ သူမၾကာ မွီေသေသာအခါ သြန္းေလာင္းမည့္ အေသြးေတာ္ျဖစ္သည္ဟု သခင္ေယ႐ႈက ေဖာ္ျပထားပါသည္။  ဘုရားသခင္၏ သား ေတာ္စစ္သည္ သမၼေဟာင္းထဲတြင္ေဖာ္ျပထားေသာ ကယ္တင္ရွင္ႂကြလာမည့္ ပေရာဖက္ျပဳခ်က္မ်ားျပည့္စံု ရန္အတြက္ ဤ ေလာကသို႕ႂကြလာျခင္းျဖစ္သည္။(ကမၻာ၃း၁၅၊ဆာလံ၂၂၊ ေဟရွာယ ၅၃)
                  ေယ႐ႈက “ငါ ကိုေအာက္ေမ့ဘုိ႕ရန္ ထိုသို႕ျပဳၾက ေလာ့” ဟုေဖာ္ျပေသာအခါ သူကထုိပဲြေတာ္ႀကီးသည္ အနာဂတ္ကာလ တြင္ ဆက္လက္လုပ္ေဆာင္ရမည္ဟု ေဖာ္ျပလုိျခင္းျဖစ္သည္။
၄င္းက ပသာခါပြဲ၊ သိုးသူငယ္၏အေသခံျခင္း ႏွင့္ ေလာကီသားမ်ား၏ အျပစ္မ်ားကို ယူေဆာင္သြား ရန္ႂကြလာမည့္ ဘုရားသခင္၏ သိုး သူငယ္ေတာ္၊ သည္ပြဲေတာ္ မဂၤလာ အားျဖင့္ျပည့္စံု ခဲ့သည္ (၁ေကာ ၅း၇)။ ပသာခါပြဲသိုးသငယ္ေတာ္ (၁ေကာ ၅း၇)၊ ခရစ္ေတာ္ သည္ ကားတုိင္ 
ေတာ္ေပၚတြင္ အေသခံေသာအခါ (ေဟၿဗဲ ၈း၈-၁၃) သူသည္ ပဋိညာဥ္ ေဟာင္းကို ပဋိညာဥ္အသစ္ျဖင့္ အစားထုိးခဲ့သည္။ ယဇ္ပူေဇာ္ျခင္း စနစ္သည္ ေနာက္ထပ္မလုိအပ္ေတာ့ေပ။ (ေဟၿဗဲ ၉း ၂၅-၂၈)။ 
            ပြဲေတာ္မဂၤလာသည္ ကၽြႏု္ပ္တုိ႕ အတြက္ သခင္ေယ႐ႈ၏ အေသခံျခင္းကို သတိရ ေအာက္ေမ့ျခင္းႏွင့္ သူ၏ အေသခံျခင္းအားျဖင့္ ကၽြႏု္ပ္ရရွိေသာ ေက်းဇူး ေတာ္အတြက္ ပဲြက်င္းပျခင္းျဖစ္သည္။

ပဲြေတာ္၀တ္စီစဥ္ပံု မတူညီပါ။ နွစ္ျခင္းခရစ္ယန္၏ ပဲြေတာ္၀တ္စီရင္ပံုကုိ
ေဖၚျပပါမည္။


                       *ပြဲေတာ္ မဂၤလာဝတ္*

ႏွစ္ျခင္းတိုု႔၏ အေျခခံယံုုၾကည္ခ်က္တြင္ ပြဲေတာ္စီရင္ျခင္းသည္ ဓမၼဝတ္တစ္ခုု 

ျဖစ္ပါသည္။ စီရင္သည္႔အခါတြင္လည္း သခင္ခရစ္ေတာ္ စီရင္သည္႔ အတိုုင္း 

ေဆာင္ရြက္ျခင္းျဖစ္ပါသည္။ သို႔ျဖစ္ပါ၍ ပြဲေတာ္ကိုု စီရင္ျခင္းသည္၊

အသင္းေတာ္မွ ကမကထျပဳလုုပ္စီရင္ေသာ ဓမၼဝတ္မဟုုတ္သည္ကိုု သတိျပဳ 

ရန္ျဖစ္သည္။ ပြဲေတာ္မဂၤလာသည္ သခင္ခရစ္ေတာ္၏ ပံုုေတာ္ျဖစ္သည္ 

ကိုုယ္ေတာ္ရွင္ ကိုုယ္တိုုင္စီရင္ခဲ့ေသာ မဂၤလာဝတ္ျဖစ္သည္။ ပြဲေတာ္မဂၤလာ 

စီရင္သည္႔ သခင္ခရစ္ေတာ္ကိုုယ္တိုုင္ ရိွေနသည္ကိုု ယံုုၾကည္ထားသျဖင့္

ပြဲေတာ္ မဂၤလာကိုု သိကၡာရဓမၼဆရာ၊ ဆရာမမ်ားသာ စီရင္ ပိုုင္ခြင့္ရွိပါသည္။

ပြဲေတာ္အား ေခၚေဝၚေသာ သံုုးအနံႈးမွန္ေသာ္လည္း ျပည္႔စံုုေသာ အေခၚ 

အေဝၚသည္ ပြဲေတာ္မဂၤလာဝတ္ ျဖစ္ပါသည္။


(၁)စီရင္ခြင္.ရွိသူ 


ပြဲေတာ္မဂၤလာဝတ္သည္ သခင္ေယရႈ ကိုုယ္ေတာ္တိုုင္ စီရင္ေတာ္မူေသာ

မဂၤလာဝတ္ျဖစ္၍ ပုုဂိၢဳလ္တစ္ဦး တစ္ေယာက္၌ စီရင္ခြင့္မရွိပါ။ အသင္းေတာ္ 

တစ္ရပ္လံုုး/ တပည္႔ေတာ္စုု၏ အခြင့္ျဖင့္ စီရင္ရေသာ မဂၤလာဝတ္ျဖစ္ပါသည္။

(၂)စီရင္သူ


ယင္းသိုု႔ စီရင္ရာတြင္ နွစ္ျခင္းအသင္းေတာ္မ်ား အေနျဖင့္ အသင္း ေတာ္ေရး၊

သာသနာေရးအတြက္ သီးသန္႔ ဆက္ကပ္ တင္ေျမွာက္ ထားေသာ

သိကၡာေတာ္ရ ဓမၼအမႈေတာ္ေဆာင္အား စီရင္ခြင့္ရွိပါသည္။
 
(၃) ခံယူခြင့္ရွိသူ

သခင္ဘုုရား စီရင္ေတာ္မူေသာ မဂၤလာဝတ္ ျဖစ္ေသာေၾကာင့္ ယံုုၾကည္၍

 နွစ္ျခင္းမဂၤလာခံယူၿပီးသူတိုုင္း ခံယူခြင့္ရွိပါသည္။ ခရစ္ေတာ္၌ တစ္လံုုး 

တစ္ဝတည္းရွိမႈ ခရစ္ယာန္မ်ား၏ ညီညြတ္မႈတိုု႔ကိုု ေဖာ္ေဆာင္ထားေသာ

 အားျဖင့္လည္းေကာင္း၊ အခ်င္းခ်င္း အျပန္အလွန္ အသိအမွတ္ျပဳသည္႔

 အေနျဖင့္လည္းေကာင္း၊ အျခားဂိုုဏ္းဝင္ တပည္႔ ေတာ္တိုု႔အား ပါဝင္

 ခြင႔္ျပဳသည္ သာမက ကိုုယ္တိုုင္လည္း အျခားအသင္းေတာ္တိုု႔၌ စီရင္ေသာ

 သခင္ဘုုရား၏ ပြဲေတာ္မဂၤလာဝတ္ကိုု ခံယူသင့္ပါသည္။

(၄) စီရင္က်င္းပသည္႔႔ ေနရာ

ပြဲေတာ္မဂၤလာဝတ္ကိုု အသင္းေတာ္မွ သေဘာတူ ခ်ိန္းခ်က္ထားရွိသည္႔ 

ေနရာတြင္ စီရင္ရပါသည္။ ဗိမာန္ေတာ္၊ တပည္႔ေတာ္စုု ဝတ္ျပဳရာအိမ္၊

 သိုု႔မဟုုတ္ အထူး ဝတ္ျပဳရာခန္းမျဖစ္သည္။ထိုု႔ျပင္ ဗိမာန္ေတာ္၌ ပြဲေတာ္

 မဂၤလာဝတ္တြင္ ပါဝင္ နိုုင္စြမ္းမရွိေသာ သက္ႀကီးသူမ်ား၊ နာ မက်န္းသူမ်ား

 တိုု႔အား အသင္းေတာ္ (အမႈေဆာင္အဖြဲ႕) ၏ သိမွတ္မႈျဖင့္အိမ္တြင္ 

လည္းေကာင္း၊ ေဆးရံုု၌လည္းေကာင္း၊ ေပးနိုုင္ပါသည္။

(၅) စီရင္က်င္းပသည္႔႔္ အခ်ိန္ကာလ

ပြဲေတာ္မဂၤလာဝတ္ကိုု အသင္းေတာ္မွ သေဘာတူ ခ်ိန္းခ်က္ထားရွိသည္

႔ ေန႔ရက္အခ်ိန္တြင္စီရင္ေလ႔ရွိပါသည္။ လစဥ္ပထမ ဥပုုသ္ေန႔ သိုု႔မဟုုတ္

 ဒုုတိယ ဥပုုသ္ေန႔တြင္ ပံုုမွန္က်င္းပေသာ အသင္းေတာ္မ်ား ရွိသကဲ႔သိုု႔ နွစ္လ

 သိုု႔မဟုုတ္ သံုုးလတစ္ႀကိမ္ စသည္ျဖင့္သတ္မွတ္ေသာ အသင္းေတာ္မ်ားလည္း

 ရွိပါသည္။အေျခခံအားျဖင္႔ ကယ္တင္ရွင္ကိုု ေအာက္ေမ႔သတိရလ်က္ ေက်းဇူး

 ေတာ္ကိုု ခ်ီးမြမ္းျခင္း၊ ဝန္ခ် ေတာင္းပန္ျခင္းနွင့္ တစ္ဖန္ဆက္ကပ္ျခင္း ျဖစ္ရာ

 လြန္စြာ အခ်ိန္ကြာဟမႈ မရွိသင့္ေခ်။

(၆) ပြဲေတာ္မဂၤလာဝတ္စီရင္ပံုု

ႏွစ္ျခင္းတိုု႔ပြဲေတာ္ကိုု စီရင္သည္႔အခါ ပလၳင္ေပၚမွ စီရင္ေပးျခင္း အေလ႔ အထ

 မရွိပါ။ ပြဲေတာ္ကိုု ခံယူၾကမည္႔ ယံုုၾကည္သူတပည္႔ေတာ္မ်ားႏွင့္ တေျပးညီ

 ပြဲေတာ္မဂၤလာစားပြဲကိုုထား၍ ေဆာင္ရြက္ပါသည္။ ဤကဲ႔သိုု႔ ေဆာင္ရြက္

 ရျခင္း အေၾကာင္းရင္း တစ္ရပ္မွာသခင္ခရစ္ေတာ္ကိုုယ္တိုုင္ ညစာစားရန္ 

ျပင္ေသာအခါ တပည္႔ေတာ္ တစ္က်ိပ္ႏွစ္ပါးတိုု႔နွင့္အတူ စားပြဲ၌ ေလ်ာင္းေတာ္ 

မူသည္ဟုု သမၼာက်မ္းစာမွ ေဖၚျပထားပါသည္(မႆဲ ၂၆း၂၀) တစ္နည္းကား 

အတူတကြ စားေတာ္မူျခင္းကိုု ေဖာ္ျပ ထား ပါသည္။

(၇)အေထြေထြ

(က) ပြဲေတာ္မဂၤလာဝတ္တြင္ က်င့္သံုုးရမည္႔ ကိစၥအခ်ိဳ႕ ပြဲ ေတာ္ မဂၤလာဝတ္ကိုု

 မဝင္မွီ တပည္႔ေတာ္မ်ား တိတ္ဆိတ္ၿငိမ္သက္စြာ အျပစ္ ဝန္ခ်ေတာင္း ပန္ျခင္း

 အမႈကိုု တစ္ဦးခ်င္းေဆာင္ရြက္ရန္။ ပဋိညာဥ္ ဆယ္ပါးကိုုပြဲေတာ္မခံယူမွီ

 အတူတကြ ရြတ္ဖတ္ရန္။

 (ခ)မုုန္႔နွင့္စပ်စ္ရည္ ေဝေပးျခင္းကိစၥ
 
သင္းေထာက္မ်ားမွ ပြဲေတာ္မုုန္႔နွင့္ စပ်စ္ရည္ ေဝျခင္းကိုု ေဆာင္ရြက္ရန္ 

ျဖစ္ပါသည္။ သင္းေထာက္အမ်ိဳးသမီးကိုု ပြဲေတာ္မုုန္႔ႏွင့္ စပ်စ္ရည္ေဝျခင္း၌

 ပါဝင္တိုုက္တြန္းရန္ လိုုပါသည္။

အမ်ိဳးသမီးမ်ား ဤအမႈ၌ စိတ္ၾကည္လင္ဘိုု႔ အေရးႀကီးပါသည္။ သင္းအုုပ္ 

နွင့္အသင္းေတာ္ေကာင္စီမွ လိုုအပ္သလိုု အားေပးရန္ လိုုအပ္ ပါသည္။ 

မုုန္႔ႏွင့္စပ်စ္ရည္ကိုု ေဝၾကသည္႔အခါ တူညီေသာ ဝတ္စံုုကိုု ဝတ္ၾကရန္

အသင္းေတာ္မွတိုုက္တြန္းဘိုု႔ ျဖစ္ပါသည္။ ဓမၼအေျခခံ ေထြေထြထူးထူး မရွိပါ။

သင့္ရဲ့ၾကည္နူးမႈ ရွိရန္သာျဖစ္ပါသည္။


(ဂ) ပြဲေတာ္မဂၤလာဝတ္ေဒသနာ

ပြဲေတာ္မဂၤလာဝတ္ျပဳ စည္းေဝးတြင္ ဓမၼေဒသနာသည္ ဤမဂၤလာ

 သေဘာတရား ပါဝင္ေသာေဒသနာမ်ားကိုု အထူးအာရံုုျပဳ၍ ေဟာၾကားရန္

 အေရးႀကီးပါသည္။ သိုု႔မွသာဤပြဲေတာ္မဂၤလာဝတ္ ဓမၼအနွစ္သာရႏွင့္

 ပြဲေတာ္ခံယူျခင္း စသည္တိုု႔၏ ေလးနက္ျခင္းကိုုရရွိၿပီး ခံယူသူတိုု႔သည္

 မိမိတိုု႔၏ ယံုုၾကည္ျခင္းနွင့္ ခရစ္ယာန္ အသက္တာကိုု အသစ္ တဖန္

 တည္ေဆာက္သြားနိုုင္မည္ ျဖစ္ပါသည္။

(ယ) ပြဲေတာ္မဂၤလာဝတ္၌မျပဳအပ္ေသာကိစၥ

အသင္းေတာ္မ်ားသည္ သိကၡာေတာ္ရဆရာမွ အသင္းေတာ္တြင္ ပြဲေတာ္

 မဂၤလာဝတ္စီရင္ၿပီးမွ သင္းေထာက္တိုု႔ကိုု စီရင္ၿပီးေသာမုုန္႔နွင့္ စပ်စ္ရည္ကိုု

 လက္ဆင့္ကမ္းေပး၍ အသင္းေတာ္သိုု႔ မလာ မေရာက္နိုုင္သူတိုု႔အား 

စီရင္ေပးျခင္းကိုု လံုုးဝမျပဳရန္။ ပဲြေတာ္ မဂၤလာဝတ္သည္ သိကၡာေတာ္ရ

 ဆရာမွ ဦးေဆာင္၍ ေဆာင္ရြက္ေသာ ကိစၥျဖစ္သည္။ တနည္းကိုုယ္ထိ 

လက္ေရာက္ ေဆာင္ရြက္ရသည္႔ ဓမၼဝတ္ျဖစ္ပါသည္။ လက္လြဲ၍ ေဆာင္

 ရြက္ေစျခင္းသည္ နွစ္ျခင္းအေျခခံ ယံုုၾကည္ခ်က္နွင့္ မကိုုက္ညီပါ။ သိုု႔ျဖစ္ပါ

 သိကၡာေတာ ္ရဆရာမ်ားက ထိုုကဲ႔သိုု႔ ေဆာင္ရြက္ျခင္း လံုုးဝေရွာင္ရွားရန္

 ျဖစ္ပါသည္။

(င) အျပစ္ဝန္ခ်ျခင္းပဋိညာဥ္စည္းေဝးကိစၥ

တစ္ခ်ိန္က အျပစ္ဝန္ခ်ျခင္း စည္းေဝးမ်ားကိုု နွစ္ျခင္း အသင္း ေတာ္မ်ားက

 ေဆာင္ရြက္ေလ႔ရွိပါသည္။ ယခုုအခါ လံုုးဝ ေပ်ာက္ကြယ္သြားၿပီ ျဖစ္ပါသည္။

 ဤနွစ္ျခင္းတိုု႔၏ေကာင္းျမတ္၍ ဓမၼေၾကာင္းအရလည္း မွန္ကန္ေနေသာ

 က်င့္ဝတ္ကိုုျပန္လည္ အေကာင္အထည္ ေဖာ္ရန္၊အခ်ိန္တန္ၿပီ ျဖစ္ပါသည္။ 

အပတ္စဥ္နွင္႔ လစဥ္မလုုပ္ခ်င္သည္႔တိုုင္ေအာင္ တစ္ႏွစ္ကိုုနွစ္ႀကိမ္

 လုုပ္သင့္ေၾကာင္း ၊ ထိုုသိုု႔ေဆာင္ရြက္သည္႔အခါ ကမၻာ႔ပြဲေတာ္မဂၤလာ

 ဝတ္ေန႔နွင့္ နွစ္သစ္ကူးခ်ိန္တြင္ ျပဳလုုပ္ပါက အလြန္သင့္ေလ်ာ္ပါမည္။ 

ပြဲေတာ္မဂၤလာဝတ္ျပဳရာတြင္လည္း ပံုုမွန္ဝတ္ျပဳ ကိုုးကြယ္ျခင္းအစီအစဥ္

တြင္ထည္႔သြင္းျခင္းႏွင့္ သီးျခားဝတ္ျပဳ အစီအစဥ္ျဖင့္က်င္းပျခင္း

 ျပဳတတ္ပါသည္။ ေအာက္ပါအစီအစဥ္ကိုု သီးျခားဝတ္ျပဳ အစီအစဥ္

 အျဖစ္လည္းေကာင္း၊ ပံုုမွန္ဝတ္ျပဳ အစီ အစဥ္ တြင္ဓမၼေဒသနာ 

ေဟာၾကားၿပီးေနာက္ ဆက္လက္၍လည္းေကာင္း ေဆာင္ရြက္နိုုင္ပါသည္။

(၁)ပဲြေတာ္အစီစဥ္

ဓမၼသီခ်င္းက်ဴးေအးျခင္း၊က်မ္းစာဖတ္ျခင္း၊ပြဲေတာ္မုုန္႔စီရင္ျခင္း၊ေဝငွျခင္းစားျခင္း

ဆရာ ။ ။ သခင္ေယရႈသည္ ရန္သူလက္သိုု႔ အပ္နွံျခင္းခံေသာေန႔ ညမွာ

 မုုန္႔ကိုုယူ၍(မုုန္႔ပန္းကန္ကိုု ကိုုင္ယူပါ)၊ ေက်းဇူးေတာ္ ခ်ီးမြမ္းသည္နည္းတူ၊ 

ေက်းဇူးေတာ္ ခ်ီးမြမ္းၾကစိုု႔။ (ဆက္လက္၍ ေက်းဇူးေတာ္ခ်ီးမြမ္းပါ)

ဆရာ ။ ။ ေက်းဇူးေတာ္ ခ်ီးမြမ္းၿပီးေနာက္ မုုန္႔ကိုုဖဲ့၍ (မုုန္႔ကိုုယူ၍ဖဲ့ပါ)

 တပည္႔ေတာ္တိုု႔အား ေဝေပးသည္႔နည္းတူ အခ်င္းခ်င္းတိုု႔အား ေဝ ေပးၾကပါစိုု႔။

 (သင္းေထာက္မ်ားမွတစ္ဆင့္/ၿပီးလွ်င္ သင္းေထာက္ တို႔အား ေဝေပးပါ)။

ဆရာ ။ ။ သခင္ေယရႈက ဤမုုန္႔ကား သင္တိုု႔အဖိုု႔ အလိုု႔ငွာ၊ ခ်ိဳးဖဲ့ေသာ

 ငါ၏ကိုုယ္ျဖစ္၏။ငါ့ကိုု ေအာက္ေမ့ဖိုု႔ရာယူ၍ စားၾကေလာ႔ဟုု မိန္႔ေတာ္

မူသည္အတိုုင္း အတူတကြစားၾကစိုု႔။ (စားလ်က္အာရံုုျပဳနိုုင္ရန္ အခ်ိန္

 အနည္းငယ္ေပးပါ။)

ဆရာ ။ ။ ညစာစားၿပီးမွ ခြက္ကိုုလည္းယူ၍ (ခြက္/ခြက္ပန္းကိုု ကိုုင္ယူပါ။

ေက်းဇူးေတာ္ ခ်ီးမြမ္းသည္႔နည္းတူ ေက်းဇူးေတာ္ခ်ီးမြမ္းစိုု႔။ (ဆက္လက္၍

 ေက်းဇူးေတာ္ခ်ီးမြမ္းပါ)

ဆရာ ။ ။ ေက်းဇူးေတာ္ ခ်ီးမြမ္းၿပီးမွ တပည္႔ေတာ္တိုု႔အားခြက္ကိုု ေဝေပးသည္႔

 နည္းတူအခ်င္းခ်င္းတိုု႔အား ေဝေပးၾကစိုု႔။ (သင္းေထာက္မ်ားမွ တစ္ဆင့္/ၿပီးလွ်င္

 သင္းေထာက္တိုု႔အား ေဝေပးပါ။)


ဆရာ ။ ။ သခင္ေယရႈက ဤခြက္ကား ငါ၏အေသြး၌တည္ေသာ

 ပဋိညာဥ္တရားသစ္ျဖစ္၏။ ေသာက္ေသာအခါ ငါ့ကိုုေအာက္ေမ့ဖိုု႔ရာ 

ေသာက္ၾကေလာ႔ဟုု မိန္႔ေတာ္မူသည္အတိုုင္း အတူတကြ ေသာက္ၾက

 ကုုန္စိုု႔။(ေသာက္လ်က္အာရံုုျပဳနိုုင္ရန္ အခ်ိန္အနည္းငယ္ေပးပါ)

ဆရာ ။ ။ ပြဲေတာ္အလွဴေငြသည္ အသင္းေတာ္အေနျဖင့္ ကူညီမစျခင္းကိုု

 လိုုေသာသူတိုု႔အား အေထာက္အပ့ံျပဳေသာ မိတ္သဟာယ အလွဴ 

ေတာ္ေငြျဖစ္ သည္႔အားေလ်ာ္စြာ မိမိတိုု႔၌ သခင္ဘုုရား ျပဳေတာ္မူေသာ

 ေက်းဇူးေတာ္တိုု႔ကိုု ေရတြက္လ်က္ ေစတနာထက္သန္စြာ ေပးလွဴ ၾက ကုုန္စိုု႔။

 ဓမၼသီခ်င္းက်ဴးေအးျခင္း၊မိတ္သဟာယ အလွဴေငြ ေကာက္ခံျခင္း။

ဆရာ ။ ။ ညစာစားၿပီးသည္ေနာက္ သခင္ေယရႈသည္ တပည္႔ေတာ္တိုု႔နွင့္အတူ

 ဆာလံသီခ်င္းဆိုုလ်က္ သံလြင္ေတာင္သိုု႔ တက္ႂကြေတာ္မႈသည္နည္းတူ

 ဓမၼသီခ်င္းကိုုသီဆိုုၿပီးေကာင္းခ်ီးေပးလ်က္ ဤေနရာမွထြက္ခြာၾကကုုန္စိုု႔။

#ေကာင္းခ်ီးေပးျခင္း #ေကာင္းခ်ီးမဂၤလာခံယူျခင္း#

မွတ္ခ်က္ ။ ။ သခင္ဘုုရား၏ ပြဲေတာ္အတြက္ ေပါင္မုုန္႔နွင့္ စပ်စ္ရည္ကိုု

 အသံုုးျပဳပါသည္။မုုန္႔နွင့္ဆိုုင္၍ အခ်ိုုဳ႕က တေဆးမဲ့ မုုန္႔ျဖစ္ရမည္ဟုု ခံယူလ်က္

 သာမန္ေပါင္မွန္႔ကိုုမသံုုးဘဲ၊ သီးသန္႔မုုန္႔ ျပဳလုုပ္ျခင္း၊ အသင့္ျပဳလုုပ္ထားေသာ

 ပြဲေတာ္မုုန္႔ ျပဳလုုပ္ျခင္း၊ အသင့္ျပဳလုုပ္ထားေသာ ပြဲေတာ္မုုန္႔ခ်ပ္ကေလးမ်ားကိုု

 အသံုုးျပဳၾကပါသည္။ စပ်စ္ရည္ မရနိုုင္ေသာေၾကာင့္ ဇီးေဖ်ာ္ရည္၊

 မန္းက်ီးေဖ်ာ္ရည္ စသည္တိုု႔ကိုု သံုုးတတ္ၾကပါသည္။ ေဖ်ာ္ရည္ကိုု

 အသံုုးျပဳရာတြင္ ျဖစ္နိုုင္ပါက စပ်စ္ရည္ ေရာေနွာ အသံုုးျပဳအပ္ပါသည္။ 

အေသြးေရာင္ ျဖစ္ေစရန္လည္း ဂရုုျပဳ စီရင္သင့္ပါသည္။ မုုန္႔နွင့္စပ်စ္ရည္ကိုု

 ေဝငွၿပီးေနာက္ "ရသင့္လ်က္နွင့္ မရေသးေသာ သူမ်ားရွိလွ်င္ လက္ျပပါ" ဟူ၍ 

အခါခပ္သိမ္းေမးရန္မလိုုပါ။ စနစ္တက်ေဝငွနိုုင္ရန္ သင္းေထာက္မ်ားကိုု 

သင္ျပတာဝန္ ေပးထားသင့္ပါသည္။ ပရိသတ္အေျခအေနအရ က်န္သူ

 ရွိနိုုင္ေသာ အခ်ိန္ အခါတြင္မွ ေမးျမန္းသင့္ပါသည္။

မွတ္ခ်က္။---။

ပဲြေတာ္အား မည္သည္. ပံုစံျဖင္. ေပးရမည္ဟူသည္. ပံုေသ သတ္မွတ္ခ်က္

 မရွိပါ ။ နွစ္ျခင္းခရစ္ယာန္၏ ပဲြေတာ္စီစဥ္ျခင္းကုိ တင္ျပျခင္းျဖစ္သည္။


 



No comments:

Post a Comment