ဗ်ာဒိတ္က်မ္း အခန္းၾကီး ၂၂ ၂၀-၂၁ ငါသည္ အလ်င္အျမန္လာမည္ မွန္ေပ၏ ဟု၊ ဤအရာမ်ားကို သက္ေသခံေသာသူ မိန္႔ေတာ္မူ၏။ အာမင္။ သခင္ေယရႈၾကြလာေတာ္မူပါ၊ ငါတို႔သခင္ ေယရႈခရစ္၏ေက်းဇူးေတာ္သည္ သန္႔ရွင္းသူ အေပါင္းတို႔၌ ရွိေစသတည္း။ ၁ တဖန္၊ ေက်ာက္သလင္းကဲ့သို႔ ၾကည္လင္၍၊ ဘုရားသခင္ႏွင့္ သိုးသငယ္၏ပလႅင္ေတာ္ထဲက ထြက္ေသာ၊ အသက္ေရစီးရာျမစ္ကို ေကာင္းကင္တမန္သည္ ငါ့အားျပေလ၏။ ၂ ၿမိဳ႔လမ္းမအလယ္၌၎၊ ထိုျမစ္ႏွစ္ဘက္၌၎၊ အသက္ပင္ရွိ၏။ ထိုအသက္ပင္သည္ အသီးတဆယ္ႏွစ္မ်ိဳးကို သီးတတ္၏။ မိမိအသီး ကိုလည္း လတိုင္းေပးတတ္၏။ အရြက္သည္လည္း လူအမ်ိဳးမ်ိဳးတို႔၏ အနာေရာဂါ ၿငိမ္းစရာဘို႔ျဖစ္၏။ ၃ ေနာက္တဖန္က်ိန္ျခင္းေဘး တစံုတခုမွ်မရွိ၊ ထိုၿမိဳ႔၌ ဘုရားသခင္ႏွင့္ သိုးသငယ္၏ပလႅင္ေတာ္ ရွိ၍၊ ဘုရားသခင္၏ကြၽန္တို႔သည္ ဘုရားဝတ္ကို ျပဳၾကလိမ့္မည္။ ၄ မ်က္ႏွာေတာ္ကိုျမင္ရ၍၊ သူတို႔နဖူး၌လည္း နာမ ေတာ္ေရးထားလ်က္ရွိလိမ့္မည္။ ၅ ထိုၿမိဳ႔၌ ညဥ့္မရွိရ၊ ဆီမီးကိုအလိုမရွိ။ ေန၏အေရာင္ကိုလည္း အလိုမရွိ။ အေၾကာင္း မူကား၊ ထာဝရအရွင္ဘုရားသခင္သည္ သူတို႔၌ေရာင္ျခည္ေတာ္ကို လႊတ္ေတာ္မူ၍ သူတို႔သည္ ကမၻာအဆက္ဆက္ စုိးစံရၾကလတံ့။ ၆ ေကာင္းကင္တမန္ကလည္း၊ ဤစကားသည္ သစၥာစကား၊ ဟုတ္မွန္ေသာစကားျဖစ္၏။ ပေရာဖက္ တို႔၏ ဝိညာဥ္ကို အစိုးရေသာ ထာဝရအရွင္ဘုရားသခင္သည္ ကာလမၾကာမျမင့္မီွ ျဖစ္ရမည္အမႈအရာမ်ား ကို မိမိကြၽန္တို႔အား ျပေစျခင္းငွါ၊ ေကာင္းကင္တမန္ေတာ္ကို ေစလႊတ္ေတာ္မူၿပီ။ ၇ ငါသည္ အလ်င္အျမန္လာ မည္၊ ဤစာေစာင္၏ အနာဂတၱိစကားကို ေစာင့္ေရွာက္ေသာသူသည္ မဂၤလာရွိ၏ဟုေျပာဆို၏။ ၈ ငါေယာဟန္သည္ ဤအရာမ်ားကို ၾကားျမင္၏။ ၾကားျမင္ၿပီးလွ်င္၊ ထိုအရာမ်ားကိုျပေသာ ေကာင္းကင္ တမန္၏ ေျခရင္း၌ ကိုးကြယ္အံ့ေသာငွါ ျပပ္ဝပ္၏။ ၉ သူကလည္း၊ မျပဳပါႏွင့္။ ငါကား၊ သင္၏လုပ္ေဘာ္ ေဆာင္ဘက္ျဖစ္၏။ သင္၏အစ္ကိုပေရာဖက္တို႔ႏွင့္ ဤစာေစာင္ ၏စကားကို ေစာင့္ေရွာက္ေသာသူတို႔၏ လုပ္ေဘာ္ေဆာင္ဘက္လည္းျဖစ္၏။ ဘုရားသခင္ကို ကိုးကြယ္ေလာ့ဟု ေျပာဆို၏။ ၁၀ တဖန္တံု၊ ငါ့အား မိန္႔ေတာ္မူသည္ကား၊ ဤစာေစာင္၏ အနာဂတၱိစကားကို တံဆိပ္မခတ္ႏွင့္။ အေၾကာင္းမူကား၊ ကာလအခ်ိန္ေရာက္လုနီးၿပီ။ ၁၁ မတရားေသာသူသည္ မတရားသျဖင့္ျပဳေစဦး။ ညစ္ညဴး ေသာသူသည္ ညစ္ညဴးေစဦး။ ေျဖာင့္မတ္ေသာသူသည္ ေျဖာင့္မတ္ေစဦး။ သန္႔ရွင္းေသာသူသည္ သန္႔ရွင္းေစဦး။ ၁၂ ငါသည္ အလ်င္အျမန္လာမည္။ ငါသည္ အက်ိဳးအျပစ္ကိုေဆာင္ခဲ့သည္ျဖစ္၍၊ လူအသီးသီး တို႔အား မိမိတို႔အက်င့္အတိုင္း ဆပ္ေပးမည္။ ၁၃ ငါသည္ အာလဖျဖစ္၏။ ၾသေမဃလည္းျဖစ္၏။ အဦးဆံုးေသာ သူ၊ ေနာက္ဆံုးေသာသူျဖစ္၏။ အစႏွင့္အဆံုးလည္းျဖစ္၏။ ၁၄ အသက္ပင္ႏွင့္ဆိုင္၍၊ ၿမိဳ႔တံခါးအတြင္းသို႔ ဝင္အံ့ေသာငွါ ပညတ္ေတာ္တို႔ကို က်င့္ေသာသူတို႔သည္ မဂၤလာရွိၾက၏။ ၁၅ ျပင္၌ကား၊ ေခြးျဖစ္ေသာသူ၊ ျပဳစားတတ္ေသာသူ၊ မတရားေသာေမထုန္၌ မွီဝဲေသာသူ၊ လူအသက္ကိုသတ္ေသာသူ၊ ရုပ္တုကိုကိုးကြယ္ ေသာသူ၊ သစၥာပ်က္ျခင္းကို ႏွစ္သက္၍ျပဳေသာသူ အေပါင္းတို႔သည္ ရွိၾက၏။ ၁၆ ငါေယရႈသည္၊ အသင္း ေတာ္တို႔အဘို႔ ဤအရာမ်ားကို သင္တို႔အား သက္ေသခံေစ ျခင္းငွါ၊ ငါ၏ေကာင္းကင္တမန္ကို ေစလႊတ္၏။ ငါသည္ကား၊ ဒါဝိဒ္၏အျမစ္ျဖစ္၏။ အႏႊယ္လည္းျဖစ္၏။ ထြန္းေတာက္ ေသာမိုဃ္းေသာက္ၾကယ္လည္းျဖစ္၏။ ၁၇ ိ၀ိညာဥ္ေတာ္ႏွင့္ မဂၤလာေဆာင္သတို႔သမီးက၊ လာခဲ့ပါဟုဆိုၾက၏။ ၾကားေသာသူကလည္း လာခဲ့ပါဟု ဆိုပါေစ၊ ေရငတ္ေသာသူသည္ လာပါေစ။ အလိုရွိေသာသူသည္ အဘိုးကိုမေပး ဘဲ အသက္ေရကိုယူပါေစ။ ၁၈ ဤစာေစာင္၏ အနာဂတၱိစကားကို ၾကားေသာသူအေပါင္းတို႔အား ငါသက္ေသခံသည္ကား၊ အၾကင္သူ သည္ ဤအရာတို႔၌ ထပ္၍အသစ္သြင္း၏၊ ဤစာေစာင္၌ ေရးထားေသာေဘးဒဏ္တို႔ကို ထိုသူအေပၚသို႔ ဘုရားသခင္သက္ေရာက္ေစေတာ္မူမည္။ ၁၉ အၾကင္သူသည္ ဤစာေစာင္၏ အနာဂတၱိစကား အခ်ိဳ႔ကို ႏႈတ္ပယ္၏။ ဤစာေစာင္၌ေရးထားေသာ အသက္ပင္ႏွင့္၎၊ သန္႔ရွင္းေသာၿမိဳ႔ေတာ္ႏွင့္၎၊ ထိုသူစပ္ဆိုင္ေသာအခြင့္ကို ဘုရားသခင္ ႏႈတ္ပယ္ေတာ္မူမည္။ !

September 15, 2014

"သင္တုိ.အလယ္၌"

အဘယ္ေၾကာင္. တရားေဟာရင္း၊ သီခ်င္းဆုိရင္း၊ သက္ေသခံရင္း သူတုိ. မ်က္ရည္ က်နုိင္ပါလိမ္…လုိ. ငယ္စဥ္က ေတြးမိေတြးရာ စဥ္းစား မိတတ္ပါတယ္။ သုိ.ေသာ္ က်ြန္ေတာ္လည္း စင္ေပၚတက္ျပီး နုတ္ကပတ္ ေတာ္ေဝငွဖုိ. တခါတေလ အားမန္အျပည္. ျပင္ဆင္ ခဲ.ေသာ္လည္း ပရိသတ္ထဲမွ နားမေထာင္ခ်င္“ဒါေလးမ်ား- ငါသိျပီးသားပါဆုိတဲ. ျငင္းဆန္ ေဝဖန္္ ေနေသာ ဖါရိရွဲနဲ. သုိးမည္းေတြရဲ. မာနမ်က္လံုး ေတြျမင္ မိတုိင္း”
(ေယရမိ -၃း၁၇ သင္တုိ႔သည္ နားမေထာင္ဘဲေနလွ်င္မူကား၊ သင္ တုိ႔မာနေၾကာင့္၊ငါ့စိတ္ဝိညာဥ္သည္ မထင္ရွားေသာအရပ္၌ငိုေၾကြးမည္) ဆုိသကဲ.သုိ. ထင္ထင္ရွားရွား စိတ္မေကာင္းျခင္း မ်ားစြာနဲ. အလုိလုိ မ်က္ရည္ဝဲလာ တတ္ပါတယ္။ သုိ.ေသာ္ အားေပးဆုေတာင္း ေပးေန
 ေသာမ်က္လံုးအစံု ေတြဆီက ခြန္အားေတြအျပည္. ျဖစ္ေစတတ္ပါတယ္။ (သင္သည္ ေဝဖန္သူမဟုတ္၊ အားေပးတတ္သူျဖစ္ပါေစ)။
 ေလာကမွာ က်ြန္ေတာ္ အေၾကာက္၊အစုိးရိမ္ဆံုးကေတာ. ကုိယ္လုပ္သမွ် ကုိယ္. BOSS မသိမွာကုိ မဟုတ္ပါ ။ကုိယ္ပင္ပန္းသမွ် ကုိယ္.အသင္း သားေတြ မသိမွာထက္ ကုိယ္လုပ္ေနတာ၊လွဴသမွ် ဘုရား အတိအမွတ္ မျပဳမွာကုိ အစုိးရိမ္ဆံုးပါ။ ကုိင္းအိန(Cain) ပူေဇာ္ေသာ ဇစ္ကဲ.သုိ. ဘုရား လက္ မခံမွာကုိ အေၾကာက္ဆံုးပါ။ဘုရားက သူ.လူမ်ိဳးေတာ္ အိသေရလ လူမ်ိဳး ဘယ္ေန.၊ ဘယ္ရက္ဘယ္ေနရာမွာ ေနတယ္ဆုိတာ က်မ္းစာမွာ အတိက်မွတ္တမ္းတင္ ထားေသာ္လည္း နွစ္ေပါင္း(၁၀၀)နီးပါး သူတုိ. ဝတ္ျပဳသမွ်ဘုရား စာရင္းထဲမွာ လုံးဝ မမွတ္ထားဘူး။ေပ်ာက္ေနတယ္။ ထုိေန.ရက္ကုိ အခ်ီးနွီးေသာ ေန.ရက္ကာလမ်ားလုိ. ေျပာပါတယ္။ ထုိ.ေန.ရက္၊ နွစ္မ်ားတြင္ အိသေရလလူမ်ိဳးမ်ား ဘုရားကုိ ပထမဦးစား မေပး၊ မိမိလုိခ်င္ေသာပံုစံနွင္. ဗာလဘုရားမ်ားကုိ ကုိးကြယ္ေသာ
 ေန.ရက္ ေတြျဖစ္တယ္။ ကမၻာဦးက်မ္းမွ ဗ်ာဒိတ္က်မ္းအထိၾကည္.ပါက ဘုရားသခင္သည္ ငါတုိ.အလယ္၌(Midst) ေနလုိေသာဘုရားျဖစ္တယ္။ ဘုရားကုိ ေဘးမွာ၊ ေထာင္.မွာ၊ ေအာက္မွာ ၾကိဳက္သည္. ေနရာမွာထားျပီး ၾကိဳက္သည္.အခ်ိန္ ယူျပီး၊ အသံုးခံေသာ ဘုရားလံုးဝ မဟုတ္ပါ။ နံပါတ္တစ္၊ ပထမဦးစား ေပးမွာ မထားရင္ ဒုတိယေနရာ ဘယ္ေတာ.မွမေနဘူး။ သူ.ကုိ ပထမထားတဲ.သူေတြဆီကုိ
 ေျပာင္းသြားတယ္။ က်ြန္ေတာ္တုိ. အလယ္မွာ(သို.) က်ြန္ေတာ္တုိ. ပထမဦးစားေပးက လူမွဳေရး၊ လူမ်ိဳး ဂိုဏ္းဂန၊ပုဂိုလ္အမည္နာမကုိ အေၾကာင္းျပျပီး ဝတ္ျပဳျခင္းအလယ္၌ ဘုရားလံုးဝ မက်ိန္းဝပ္နုိင္မည္ မဟုတ္ပါ၊ မနာလုိတတ္ေသာ ဘုရား ျဖစ္ေၾကာင္းကုိလည္း က်မ္းစာတြင္ ေျမာက္ျမားစြာေတြ.ရတယ္။ဆုေတာင္း ျခင္းျဖင္. အစျပဳျပီး၊ ဘုရားအေၾကာင္းေျပာ၊ဆုေတာင္းျခင္းျဖင္. အဆံုးသတ္ပါေသာ္လည္း ဘုရားအတူပါရွိဖုိ.အတြက္ ထုိအလယ္၌ ေယရွဳထား ရွိဖုိ.လုိပါတယ္။ တုိင္းရင္းသားက်မ္းစာ ဘာသာျပန္ခ်က္သည္ NIV မွ ျဖစ္ေသာ ေၾကာင္. ရွင္မာသဲ ၁၈း၂၀ တြင္ သင္တုိ. (အလယ္၌) ဆုိသည္. စကား မေတြ.ေသာ္လည္း ျမန္မာက်မ္းစာနွင္. KJ/NASB/ASV/ DBY/ AMP/NLT.. version မ်ားစြာတြင္ “အလယ္(Midst)” ဆုိသည္. အသံုးနွံဳန္း ကုိ သံုးထားပါသည္။ သမၼာေဟာင္းတခုလံုးတြင္ Tavek(ေဟျဗဲဘာသာ)၊ အသစ္တြင္ Mesos (ဂရိတ္) ဘာသာျဖင္. သံုးေသာ္လည္း အဓိပါယ္သည္(In the midst / among /between) “အလယ္ဗဟုိ၊အၾကား၌”ဟု ဆုိလုိသည္ကုိေတြ. ရသည္။ “အၾကင္အရပ္၌လူႏွစ္ဦး သံုးဦးတို႔သည္ ငါ၏နာမကို ေထာက္၍ စည္းေဝးၾက၏၊ ထိုအရပ္၌ သူတို႔အလယ္မွာ ငါရွိသည္ဟု မိန္႔ေတာ္မူ၏။” အလယ္ဆုိသည္.သေဘာသည္ က်ြန္ေတာ္တုိ. ယဥ္ေက်းမွဳ၊ ေရွးေဟာင္း အိမ္မ်ား ေဆာက္သည္.အခါ အလယ္၌ ေထာင္.တုိင္ အၾကီးဆံုး၊အခုိင္ခံ. ဆံုး ေဆာက္ထားေလ.ရွိပါတယ္။မည္သည္.ဘက္မွဝင္သည္ ျဖစ္ေစ ထုိတုိင္ကုိ ပထမဆံုးျမင္ရသည္။ထုိသေဘာအတုိင္း ေယရွဳသည္လည္း အသင္းေတာ္၏ ေထာင္.တုိင္ျဖစ္သင္.သလုိ၊ ေကာင္းကင္၏ပံုရိပ္ တဲေတာ္ကုိCampအလယ္၌ထာဝရဘုရားသည္ က်ိန္းဝပ္ေနရာယူပါသည္။ ထုိတဲေတာ္ကုိ ေဆာက္ခ်င္သလုိ ေဆာက္ခြင္.မေပးပဲ လက္ဝါးကားတုိင္ တည္းဟူေသာ ခရစ္ေတာ္အေသခံျခင္းပံုစံျဖင္. ေမာေရွကုိ ဘုရား ကေဆာက္ခုိင္းသည္ကုိ ၾကည္.ျခင္းျဖင္. အေသြးေတာ္အားျဖင္.သာ အျပစ္လွြတ္ျပီး ေကာင္းကင္နုိင္ငံ ဝင္စားနုိင္ေၾကာင္း နားလည္ရပါသည္။ ထုိနည္းအတုိင္း ဘုရားေက်ာင္းသည္ လူမ်ိဳး၊ ဂုိဏ္း၊ လူပုဂိုလ္နာမည္ကုိ အလည္ဗဟုိ၊ ေထာင္.တုိင္ ထားသမွွ်ေသာ ထုိအသင္းေတာ္၌္ သင္လွဳပ္ရွားသမွ်၊ ေပးကမ္းစြန္.ၾကဲပါဝင္သမွ် ယံုၾကည္ျခင္းမပါေသာ ကုိင္းန၏ ဇစ္ကဲ.သုိ. ဘုရားအတိအမွတ္မျပဳပါ။ ထုိေနရာ၌ လုပ္ေဆာင္ ေလသမွ် အခ်ီးနွီးေသာ ေန.ရက္ ကာလမ်ားအျဖစ္ ဘုရားအျမင္မွာ သတ္မွတ္သည္္ျဖစ္သည္။ ေနာက္ဆံုးေသာ ပလင္ျဖဴေရွ.မွာ ေယရွုက “သင္တို႔ကိုငါအလွ်င္းမသိ” ဟု အေျပာခံရင္ ဘယ္ေလာက္ ရင္နာစရာ ေကာင္းမလဲ။ မာသဲ ၁၈း၂၁ သခင္၊သခင္ ဟုငါ့ကိုေလွ်ာက္ေသာသူတိုင္း ေကာင္းကင္ႏိုင္ငံေတာ္သို႔ ဝင္ရလိမ့္မည္မဟုတ္။ ေကာင္းကင္ ဘံု၌ရွိေတာ္မူေသာ
 ငါ့ခမည္းေတာ္၏ အလိုကိုေဆာင္ေသာ သူသာလွ်င္ ဝင္ရလိမ့္မည္။ 
၂၂ ထိုေန႔၌ကား၊ သခင္၊ သခင္၊ အကြၽႏ္ုပ္တို႔သည္ ကိုယ္ေတာ္ အခြင့္ႏွင့္ ဆံုးမၾသဝါဒ ေပးပါၿပီ မဟုတ္ေလာ။ ကိုယ္ေတာ္အခြင့္ႏွင့္ နတ္ဆိုး တို႔ကိုႏွင္ထုတ္ပါၿပီမဟုတ္ေလာ။ ကိုယ္ေတာ္ အခြင့္ႏွင့္ မ်ားစြာေသာ တန္ခိုးတို႔ကို ျပပါၿပီမဟုတ္ေလာဟု အမ်ားေသာ သူတို႔သည္ ေလွ်ာက္ ၾကလိမ့္မည္။ ၂၃ ထိုသို႔ ေလွ်ာက္ၾကေသာအခါ သင္တို႔ကို ငါအလွ်င္းမသိ။ အဓမၼအမႈကိုျပဳေသာသူတို႔၊ ငါ့ထံမွ ဖယ္ၾကဟု ထိုသူတို႔အား အတည့္ အလင္းငါေျပာမည္)။ အသင္းေတာ္ အလွဴမ်ားတုိင္း ဘုရား ေက်နပ္သည္ ဟု က်မ္းစာမေတြ.ရပါ။ အထက္က်မ္းစာမွာ အလုိေတာ္ ေဆာင္ေသာသူ လုိ.ေျပာ ပါတယ္။ စာတန္လည္း သန္းၾကြယ္သူေဌး ျဖစ္ေစနုိင္ပါသည္။ သုိ.ပါ၍ ငါ.အသင္းေတာ္ကုိ “ငါ”တည္ေဆာက္မည္ ဟု ေယရွဳေျပာ ေသာေၾကာင္. အျခားပံုစံျဖင္.တည္ေဆာက္ သမွ်သည္ ေလာင္က်ြမ္းမည္၊ (တနည္း)ေယရွဳခရစ္တည္းဟူေသာ သင္.ခႏၵာ၊သင္.အသင္းေတာ္သည္ ထုိေယရွဳခရစ္တည္းဟူေသာ အုတ္ျမစ္၌ မတည္ပါက သိမ္းဆည္း ခ်ီေဆာင္မည္မဟုတ္ေၾကာင္း
 ေမတၱာေရွ.ထားလွ်က္ေဝမွ်လုိက္ပါသည္။  
(အေယာက္တုိင္းအတြက္ သခင္ဘုရား ၾကြယ္စြာ ေကာင္းၾကီးေပးပါေစ)

No comments:

Post a Comment