တနုိင္ငံနွင္.တနုိင္ငံ ေန.နဲ.ည မတူ၊ေနဝင္ခ်ိန္၊မုိးလင္းခ်ိန္လည္းမတူပါ။
ျမန္မာျပည္၌ ၇နာ၇ီမုိးခ်ုပ္ေသာ္လဲ ဥေရာတြင္ ည၁၀နာ၇ီေနမဝင္ေသး။ ရုရွားတြင္တနွစ္လံုးနီးပါး ေရခဲဖံုးေသာ္လည္း အာဖရိကတြင္ ေရခဲမေျပာနဲ. ၊
သံုးနွစ္လံုး မုိးပင္မရြာခဲ.။ထုိသုိ.ဥတုရာသီျခား သကဲ.သုိ. ေတာပန္းပင္မ်ားလည္း ကဲြျပားျပီး လူေတြရဲ.ခံစားခ်က္၊အစားေသာက္၊ ရွူဴရေသာေလခ်င္းလဲ မတူေတာ.ပါ။ တကမၻာလံုးတျပုိင္နက္
မုိးရြာေပးခဲ.ေသာ္ ေရဖံုးလြမ္းမည္၊ေရခဲလြွမ္းျခံဳ ေပးေသာ္ ေအးခဲ၍ ေသကုန္မည္။ ေနပူေပးေသာ္ ေလာင္ကြ်မ္းကုန္မည္၊ ထုိ.အတြက္ေၾကာင္. ကမၻာၾကီးတခုလံုးကုိ မတူကဲြျပားေသာအက်ိဳး
သက္ေရာက္ေစျခင္းသည္ ေကာင္းကင္ အဖ၏ ၾကီးမားေသာမဟာေမတၱာေတာ္ပင္ျဖစ္သည္။
(ျငီးတြားစရာလံုးဝမရွိပါ) သုိ.ေသာ္ ယေန.တုိးတက္လွ၊ေတာ္လွျပီ
ဟုေျပာ ဆုိေနသည္. သိပၸံပညာရွင္ၾကီးမ်ား၏ တထြာတမုိက္ဦးေႏွာက္ျဖင္.ၾကံစည္၍ မရေတာ.သည္.
အခ်က္မူကား- တခါမွမျဖစ္ဘူးေသး၊ေနာင္လည္း မျဖစ္မည္. ခ်ီေဆာင္ျခင္း(Rapture)ပင္္တည္း။
တနုိင္ငံျပီးမွတနုိင္ငံမဟုတ္၊တဆက္တည္းလည္း မျဖစ္၊
တျပိဳက္နက္တည္း၊ တခ်ိန္တည္းုျဖစ္မည္.အရာကုိမူ
သပၸံပညာရွင္မ်ားက လက္ေတြ.ျပစရာသက္ေသမရွိေသး၍
လက္ခံရန္ အလြန္ခက္ခဲေနေသာ္လည္း အဘယ္သူျငင္းဝံ.မည္နည္း။
(ငါတို.မူကားးးးသက္ေသအေထာက္ အထားရွိသည္-ဟာေလလုယား) (ဘုရားသား၊သမီးမ်ား-သိပၸံအတတ္က မသိနုိင္ေသာအရာကုိ သိခြင္.ရွိတယ္) `ဤကမၻာမတည္ေသာ္လည္း ငါ.စကားတည္မည္’ဟုမိန္.ေတာ္မူ၏။ (မာသဲ၂၄) နွင္.လုကာ၁၇ ရွိ ေဖၚျပခ်က္သည္ ငါတုိ.၏ သက္ေသျဖစ္ပါသည္။ -ထိုေန႔ညဥ့္တြင္ အိပ္ယာတခု၌ ရွိေသာသူႏွစ္ေယာက္တို႔တြင္ တေယာက္ကိုသိမ္း ယူ၍တေယာက္မူကား ေနရစ္ရလတံ့။
ႀကိတ္ဆံုႀကိတ္ေသာသူႏွစ္ေယာက္တို႔တြင္ တေယာက္ကိုသိမ္းယူ၍ တေယာက္မူကား ေနရစ္ရလတံ့။ လယ္၌ရွိေသာသူႏွစ္ ေယာက္တို႔တြင္၊ တေယာက္ကိုသိမ္းယူ၍ တေယာက္မူကား ေနရစ္ရလတံ့။ -အိပ္ယာတခု၌ရွိသူနွစ္ေယာက္= (တခ်ိဳ.နုိင္ငံအတြက္ ညအခ်ိန္ျဖစ္မည္) -ၾကိတ္ဆံုႀကိတ္ေသာနွစ္ေယာက္= (တခ်ိဳ.နုိင္ငံအတြက္ နံနက္ခင္းျဖစ္လိမ္.မည္) -လယ္၌ရွိေသာသူႏွစ္ေယာက္= (တခ်ိဳ.နုိင္ငံအတြက္ ေန.ခင္းျဖစ္လိမ္.မည္) အထက္ပါ က်မ္းခ်က္ေၾကာင္.၊တျပိုင္နက္တည္း “At the same time” ျဖစ္မည္. အေၾကာင္း ရဲဝံ.ျပတ္သားစြာ သက္ေသခံအပ္ပါသည္။Amen.....!!.
(To God be the glory.... ထုိဘုရားရွင္ ဘုန္းၾကီးပါေစ)
သံုးနွစ္လံုး မုိးပင္မရြာခဲ.။ထုိသုိ.ဥတုရာသီျခား သကဲ.သုိ. ေတာပန္းပင္မ်ားလည္း ကဲြျပားျပီး လူေတြရဲ.ခံစားခ်က္၊အစားေသာက္၊ ရွူဴရေသာေလခ်င္းလဲ မတူေတာ.ပါ။ တကမၻာလံုးတျပုိင္နက္
မုိးရြာေပးခဲ.ေသာ္ ေရဖံုးလြမ္းမည္၊ေရခဲလြွမ္းျခံဳ ေပးေသာ္ ေအးခဲ၍ ေသကုန္မည္။ ေနပူေပးေသာ္ ေလာင္ကြ်မ္းကုန္မည္၊ ထုိ.အတြက္ေၾကာင္. ကမၻာၾကီးတခုလံုးကုိ မတူကဲြျပားေသာအက်ိဳး
သက္ေရာက္ေစျခင္းသည္ ေကာင္းကင္ အဖ၏ ၾကီးမားေသာမဟာေမတၱာေတာ္ပင္ျဖစ္သည္။
(ျငီးတြားစရာလံုးဝမရွိပါ) သုိ.ေသာ္ ယေန.တုိးတက္လွ၊ေတာ္လွျပီ
ဟုေျပာ ဆုိေနသည္. သိပၸံပညာရွင္ၾကီးမ်ား၏ တထြာတမုိက္ဦးေႏွာက္ျဖင္.ၾကံစည္၍ မရေတာ.သည္.
အခ်က္မူကား- တခါမွမျဖစ္ဘူးေသး၊ေနာင္လည္း မျဖစ္မည္. ခ်ီေဆာင္ျခင္း(Rapture)ပင္္တည္း။
တနုိင္ငံျပီးမွတနုိင္ငံမဟုတ္၊တဆက္တည္းလည္း မျဖစ္၊
တျပိဳက္နက္တည္း၊ တခ်ိန္တည္းုျဖစ္မည္.အရာကုိမူ
သပၸံပညာရွင္မ်ားက လက္ေတြ.ျပစရာသက္ေသမရွိေသး၍
လက္ခံရန္ အလြန္ခက္ခဲေနေသာ္လည္း အဘယ္သူျငင္းဝံ.မည္နည္း။
(ငါတို.မူကားးးးသက္ေသအေထာက္ အထားရွိသည္-ဟာေလလုယား) (ဘုရားသား၊သမီးမ်ား-သိပၸံအတတ္က မသိနုိင္ေသာအရာကုိ သိခြင္.ရွိတယ္) `ဤကမၻာမတည္ေသာ္လည္း ငါ.စကားတည္မည္’ဟုမိန္.ေတာ္မူ၏။ (မာသဲ၂၄) နွင္.လုကာ၁၇ ရွိ ေဖၚျပခ်က္သည္ ငါတုိ.၏ သက္ေသျဖစ္ပါသည္။ -ထိုေန႔ညဥ့္တြင္ အိပ္ယာတခု၌ ရွိေသာသူႏွစ္ေယာက္တို႔တြင္ တေယာက္ကိုသိမ္း ယူ၍တေယာက္မူကား ေနရစ္ရလတံ့။
ႀကိတ္ဆံုႀကိတ္ေသာသူႏွစ္ေယာက္တို႔တြင္ တေယာက္ကိုသိမ္းယူ၍ တေယာက္မူကား ေနရစ္ရလတံ့။ လယ္၌ရွိေသာသူႏွစ္ ေယာက္တို႔တြင္၊ တေယာက္ကိုသိမ္းယူ၍ တေယာက္မူကား ေနရစ္ရလတံ့။ -အိပ္ယာတခု၌ရွိသူနွစ္ေယာက္= (တခ်ိဳ.နုိင္ငံအတြက္ ညအခ်ိန္ျဖစ္မည္) -ၾကိတ္ဆံုႀကိတ္ေသာနွစ္ေယာက္= (တခ်ိဳ.နုိင္ငံအတြက္ နံနက္ခင္းျဖစ္လိမ္.မည္) -လယ္၌ရွိေသာသူႏွစ္ေယာက္= (တခ်ိဳ.နုိင္ငံအတြက္ ေန.ခင္းျဖစ္လိမ္.မည္) အထက္ပါ က်မ္းခ်က္ေၾကာင္.၊တျပိုင္နက္တည္း “At the same time” ျဖစ္မည္. အေၾကာင္း ရဲဝံ.ျပတ္သားစြာ သက္ေသခံအပ္ပါသည္။Amen.....!!.
(To God be the glory.... ထုိဘုရားရွင္ ဘုန္းၾကီးပါေစ)
No comments:
Post a Comment