“ကယ္တင္ျခင္းရရွိရန္ စီမံေပးျခင္း”
မိတ္ေဆြသည္ မြတ္သိပ္မႈကို ခံစားသလား?
ခႏၶာကိုယ္ပိုင္းဆိုင္ရာမြတ္သိပ္ျခင္း မဟုတ္ပဲ
မိတ္ေဆြတစ္သက္တာ၌ တစ္စံုတစ္ခုကို
မြတ္သိပ္ေနပါသလား? မိတ္ေဆြအသက္တာထဲ၌
အားရေက်နပ္မႈမရွိႏိုင္ေသာတစ္စံုတစ္ခုခံစားဘူးပါသလား?
ထိုသို႔ျဖစ္လွ်င္ သခင္ေယရွဳသည္ လမ္း ခရီးျဖစ္သည္။
သခင္ေယရွဳက “ငါသည္ အသက္မုန္႔ျဖစ္၏။
ငါ့ထံသို႔လာေသာသူသည္ ေနာက္တစ္ဖန္
အဆာအမြတ္မခံရ။ ငါ့ကို ယံုၾကည္ေသာသူသည္
ေနာက္တစ္ဖန္ေရငတ္မခံရ”(ေယာဟန္၊ ၆:၃၅)။
စိတ္ရႈပ္ေနပါသလား? ေအာင္ျမင္ျခင္းလမ္းေၾကာင္း
(သို႔) အဓိပၸါယ္ရွိေသာဘ၀တစ္သက္တာမ်ိဳး
မေတြ႔ဘူးေသာဘ၀မ်ိဳးခံစားခဲ့ဘူးပါသလား?
ထို႔သို႔ျဖစ္လွ်င္ သခင္ေယရွဳသည္လမ္းခရီးျဖစ္သည္။
သခင္ေယရွဳက “ငါသည္ ဤေလာက၏အလင္းျဖစ္၏။
ငါ့ေနာက္သို႔ လိုက္ေသာသူသည္ ေမွာင္မိုက္၌ မသြားမလာ၊
အသက္၏အလင္းကို ရလိမ့္မည္ဟု
မိန္႔ေတာ္မူ၏ (ေယာဟန္၊ ၈:၁၂)။
မိတ္ေဆြသည္ ဘ၀အေမွာင္ထုထဲ၌
က်င္လည္ျခင္းဘ၀မ်ိဳးကို ခံစားဘူးပါသလား?
ထြက္ေပါက္ရွာသည့္အခ်ိန္တြင္ထြက္ေပါက္ကိုမေတြ႕ႏိုင္ဘဲ
ႀကိဳးပမ္းအားထုတ္မႈ၏ေနာက္ကြယ္တြင္အနတၱ၊
အဓိပၸါယ္မရွိေသာ ဘ၀မ်ိဳးကိုခံစားပါသလား?
ျပည့္စံုေသာဘ၀ရရွိရန္ မိတ္ေဆြသည္
ႀကိဳးပမ္း အားထုတ္ပါသလား?
ထိုသို႔ျဖစ္လွ်င္သခင္ေယရွဳသည္လမ္းခရီးျဖစ္သည္။
သခင္ေယရွဳက “ငါသည္ တံခါး၀ျဖစ္၏၊
ငါျဖင့္၀င္ေသာသူသည္ ေဘးႏွင့္ ကင္းလႊတ္လ်က္
ထြက္၀င္၍က်က္စားရာကိုေတြ႕ရလိမ့္မည္”(ေယာ၁၀:၉) ။
တျခားသူတို႔က မိတ္ေဆြကိုနိမ့္က်ေအာင္
အျမဲတမ္းျပဳေနပါသလား? မိတ္ေဆြ၏လူမႈေရးသည္
က်ဆင္း၍ ေဟာင္းေလာင္းျဖစ္ေနပါသလား?လူတဦးက
မိတ္ေဆြ ထံမွ အခြင့္အေရးအျမဲတမ္းရယူပါသလား?
ထိုသို႔ျဖစ္လွ်င္ သခင္ေယရွဳသည္ လမ္းခရီးျဖစ္သည္။
ေယရွဳက “ငါသည္ေကာင္းေသာ သိုးထိန္းျဖစ္၏။
ေကာင္းေသာသိုးထိန္းသည္ သိုးတို႔အဖို႔အလိုငွာ
မိမိအသက္ကိုစြန္႔တတ္၏…ငါသည္
ေကာင္းေသာသိုးထိန္းျဖစ္၏။ ခမည္းေတာ္သည္
ငါ့ကိုသိေတာ္မူ၍ ငါသည္လည္း ခမည္းေတာ္ကို
သိသကဲ့သို႔ ငါ၏သိုးတို႔ကိုပါသိ၏။ ငါ့သိုးတို႔သည္လည္း
ငါ့ကိုသိၾက၏၊ (ေယာဟန္၊ ၁၀:၁၁၊၁၄) ။
ေနာင္တစ္မလြန္ဘ၀တြင္ မည္သို႔ျဖစ္မည္ကို
မိတ္ေဆြသိသလား? ေဆြးေျမ႕ပ်က္စီးယိုယြင္း
တတ္ေသာအရာမ်ားကို ရွာေဖြ၍အသက္ရွင္ရန္
မိတ္ေဆြႀကိဳးပမ္းအားထုတ္ေနပါသလား?
ဘ၀သည္ အဓိပၸါယ္မရွိဘူးဟု
မိတ္ေဆြေတြးေတာေနပါသလား?
ေနာင္တမလြန္ဘ၀တြင္အသက္ရွင္လိုပါသလား?
ထိုသို႔ျဖစ္လွ်င္ သခင္ေယရွဳသည္ လမ္းခရီးျဖစ္သည္။
သခင္ေယရွဳက “ငါသည္ ျပန္ရွင္ျခင္းအေၾကာင္း၊
အသက္ရွင္ျခင္းအေၾကာင္းျဖစ္၏။ငါ့ကိုယုံၾကည္၍
အသက္ရွင္ေသာသူရွိသမွ်တို႔သည္ ေသျခင္းႏွင့္အစဥ္မျပတ္
ကင္းလြတ္ၾကလိမ့္ မည္။”(ေယာ၊၁၁:၂၅-၂၆)
လမ္းခရီးသည္အဘယ္နည္း?
သမၼာတ၇ားသည္ အဘယ္နည္း?
ထာ၀ရအသက္သည္အဘယ္နည္း?
သခင္ေယရွဳက “ ငါသည္ လမ္းခရီးျဖစ္၏၊
သမၼာတရားလည္းျဖစ္၏။ အသက္လည္းျဖစ္၏”
ငါ့ကိုအမွီမျပဳလွ်င္ အဘယ္သူမွ
ခမည္းေတာ္ထံသို႔မေရာက္ရ” (ေယာဟန္၊ ၁၄:၆)။
မိတ္ေဆြ၏ မြတ္သိပ္မႈသည္ ၀ိညာဥ္ေရးရာ
မြတ္သိပ္ျခင္းျဖစ္သည္။ထိုသို႔ေသာ မြတ္သိပ္ျခင္းမ်ိဳးကို
သခင္ေယရွဳကသာ ျဖည့္ဆည္းႏိုင္သည္။
အေမွာင္ထုႀကီးကိုဖယ္ရွားေပးႏိုင္ေသာသူသည္
သခင္ေယရွဳပဲျဖစ္ပါသည္။ ျပည့္စံုႀကြယ္၀ေသာ
အသက္တာသို႔ ၀င္ေရာက္ႏိုင္ေသာဂိတ္၀သည္သခင္
ေယရွဳပဲျဖစ္ပါသည္။ သခင္ေယရွဳသည္ မိတ္ေဆြ
ရွာေဖြေနေသာ သူငယ္ခ်င္း၊ မိတ္ေဆြ ႏွင့္
သိုးထိန္း ျဖစ္သည္။ ဤဘ၀၌ျဖစ္ေစ၊ ေနာင္ဘ၀၌ျဖစ္သည္
သခင္ေယရွဳသာလွ်င္ ထာ၀ရအသက္ျဖစ္သည္။
သခင္ေယရွဳသည္ကယ္တင္ျခင္းရရွိရန္လမ္းခရီးျဖစ္သည္။
မိတ္ေဆြသည္ ဆာေလာင္မြတ္သိမ့္မႈကို ခံစားျခင္း၊
အေမွာင္ထုထဲ၌လမ္းေပ်ာက္ျခင္း၊ဘ၀အဓိပၸါယ္
ရွာေဖြေတြ႔ရွိျခင္း မရွိႏိုင္ျခင္းအေၾကာင္းသည္ မိတ္ေဆြသည္ ဘုရားသခင္ႏွင့္ ေ၀းကြာေသာေၾကာင့္ျဖစ္သည္။
လူသားအားလံုးတို႔သည္ အျပစ္သားမ်ားျဖစ္၍
ဘုရားသခင္ႏွင့္ေ၀းကြာခဲ့သည္ဟုသမၼာက်မ္းစာက
ေျပာခဲ့သည္(မႆဲ၊ ၇:၂၀၊ ေရာမ၊ ၃:၂၃)။
မိတ္ေဆြ၏ႏွလံုးသားထဲ၌ဟာတာတာ
ျဖစ္ျခင္းသည္ မိတ္ေဆြ၏အသက္တာထဲ၌
ဘုရားသခင္မရွိေသာေၾကာင့္ျဖစ္သည္။
ကၽြႏ္ူပ္တို႔အားလံုးတုိ႔သည္ ဘုရားသခင္ႏွင့္
မိတ္သဟာဖြဲ႕ရန္ ဖန္ဆင္းထားျခင္းျဖစ္သည္။
အျပစ္တရားေၾကာင့္ ကၽြႏူ္ပ္တို႔သည္
ဘုရားသခင္ႏွင့္ေ၀းကြာခဲ့ၾကသည္။
ဒုကၡကိုယ္အျပစ္ႏွင့္ ဗီဇအျပစ္တို႔က
ယခုဘ၀ႏွင့္ေနာင္ တလြန္ဘ၀တြင္ဘုရားသခင္ႏွင့္
ထာ၀ရခြဲခြာေစခဲ့ပါသည္။(ေရာမ၊ ၆း၂၃၊ ေရာ၊ ၃း၃၆)။
ျပႆနာကို ကၽြႏ္ူ္ပ္တို႔သည္ မည္သို႔ေျဖရွင္းရမည္နည္း?
သခင္ေယရွဳသည္ လမ္းခရီးျဖစ္သည္
သခင္ေယရွဳကမိမိကိုယ္တိုင္ကၽြႏု္ပ္တို႔၏အျပစ္ကို
ယုူေဆာင္သြားခဲ့သည္(၂ေကာ၊ ၅:၂၁)။
သခင္ေယရွဳသည္ကၽြႏ္ူပ္ကိုယ္စား
အေသခံခဲ့သည္ (ေရာမ၊ ၅း၈)။
ကၽြႏ္ုပ္တို႔ႏွင့္ထိုက္တန္ေသာ အျပစ္ဟူသမွ်
သူယူေဆာင္သြားခဲ့သည္။သံုးရက္ေျမာက္ေသာေန႔တြင္
သူသည္ေသျခင္းမွထေျမာက္ ၍အျပစ္တရားႏွင့္
ေသျခင္းတရားတုိ႔အေပၚတြင္
ေအာင္ျမင္ခဲ့ေၾကာင္းကိုသက္ေသထူသည္(ေရာမ၊ ၆း၄၊၅)။
အဘယ္ေၾကာင့္သခင္ေယရွဳ ဤသို႔ျပဳသနည္း။
သခင္ေယရွဳကဤသို႔ ေျဖၾကားခဲ့သည္။
“ကိုယ္အေဆြတို႔ အဖို႔အလို႔ငွာ ကိုယ္အသက္ကို
စြန္႔ျခင္းေမတၱာထက္သာ၍ ျမတ္ေသာေမတၱာသည္
အဘယ္သူ၌မွ်မရွိ” (ေယာဟန္၊ ၁၅း၁၃) ။
သခင္ေယရွဳသည္ အေသခံေသာေၾကာင့္
ကၽြႏ္ူပ္တို႔အသက္ ရွင္ႏိုင္ျခင္းျဖစ္သည္။
ကၽြႏ္ူပ္တို႔သည္သခင္ေယရွဳကို ယံုၾကည္၍
ကၽြႏ္ူပ္တို႔ကိုယ္စား အေသခံခဲ့သည္ဟု
ယံုၾကည္လွ်င္ အျပစ္လႊတ္ျခင္းအခြင့္ရ၍
အျပစ္ဟူသမွ်ေဆးေၾကာပါလိမ့္မည္။
ထို႔ေနာက္ကၽြႏ္ူပ္တို႔သည္၀ိညာဥ္ေရးရာ
မြတ္သိပ္ျခင္းမွ လႊတ္ေျမာက္ပါလိမ့္မည္။
အလင္းလင္းသြားပါလိမ့္မည္။
ၾကြယ္၀ေသာအသက္တာရယူပါလိမ့္မည္။
ကၽြႏ္ူပ္တို႔၏ အေကာင္းဆံုးမိတ္ေဆြႏွင့္
သိုးထိန္းကို ကၽြႏ္ူပ္တို႔သိရွိပါလိမ့္မည္။
ေနာင္တမလြန္ဘ၀တြင္ အသက္ရွင္လိမ့္မည္ဟု
ကၽြႏ္ူပ္တို႔သိရွိပါလိမ့္မည္။သခင္ေယရွဳ ႏွင့္အတူ
အသက္ရွင္၍ ေကာင္းကင္ေပၚတြင္
ထာ၀ရကာလစိုးစံပါလိမ့္မည္။
ဘုရားသခင္၏သားေတာ္ကိုယံုၾကည္ေသာသူ
အေပါင္းတို႔သည္ ပ်က္စီးျခင္းသို႔မေရာက္။
ထာ၀ရအသက္ကိုရေစျခင္းငွာ ဘုရားသခင္သည္
မိမိ၌တပါးတည္းေသာသားေတာ္ကိုစြန္႔ေတာ္မူသည့္
တိုင္ေအာင္ေလာကီသားတို႔ကိုခ်စ္ေတာ္မူ၏။(ေယာဟန္၊ ၃း၁၆)။
မိတ္ေဆြသည္ မြတ္သိပ္မႈကို ခံစားသလား?
ခႏၶာကိုယ္ပိုင္းဆိုင္ရာမြတ္သိပ္ျခင္း မဟုတ္ပဲ
မိတ္ေဆြတစ္သက္တာ၌ တစ္စံုတစ္ခုကို
မြတ္သိပ္ေနပါသလား? မိတ္ေဆြအသက္တာထဲ၌
အားရေက်နပ္မႈမရွိႏိုင္ေသာတစ္စံုတစ္ခုခံစားဘူးပါသလား?
ထိုသို႔ျဖစ္လွ်င္ သခင္ေယရွဳသည္ လမ္း ခရီးျဖစ္သည္။
သခင္ေယရွဳက “ငါသည္ အသက္မုန္႔ျဖစ္၏။
ငါ့ထံသို႔လာေသာသူသည္ ေနာက္တစ္ဖန္
အဆာအမြတ္မခံရ။ ငါ့ကို ယံုၾကည္ေသာသူသည္
ေနာက္တစ္ဖန္ေရငတ္မခံရ”(ေယာဟန္၊ ၆:၃၅)။
စိတ္ရႈပ္ေနပါသလား? ေအာင္ျမင္ျခင္းလမ္းေၾကာင္း
(သို႔) အဓိပၸါယ္ရွိေသာဘ၀တစ္သက္တာမ်ိဳး
မေတြ႔ဘူးေသာဘ၀မ်ိဳးခံစားခဲ့ဘူးပါသလား?
ထို႔သို႔ျဖစ္လွ်င္ သခင္ေယရွဳသည္လမ္းခရီးျဖစ္သည္။
သခင္ေယရွဳက “ငါသည္ ဤေလာက၏အလင္းျဖစ္၏။
ငါ့ေနာက္သို႔ လိုက္ေသာသူသည္ ေမွာင္မိုက္၌ မသြားမလာ၊
အသက္၏အလင္းကို ရလိမ့္မည္ဟု
မိန္႔ေတာ္မူ၏ (ေယာဟန္၊ ၈:၁၂)။
မိတ္ေဆြသည္ ဘ၀အေမွာင္ထုထဲ၌
က်င္လည္ျခင္းဘ၀မ်ိဳးကို ခံစားဘူးပါသလား?
ထြက္ေပါက္ရွာသည့္အခ်ိန္တြင္ထြက္ေပါက္ကိုမေတြ႕ႏိုင္ဘဲ
ႀကိဳးပမ္းအားထုတ္မႈ၏ေနာက္ကြယ္တြင္အနတၱ၊
အဓိပၸါယ္မရွိေသာ ဘ၀မ်ိဳးကိုခံစားပါသလား?
ျပည့္စံုေသာဘ၀ရရွိရန္ မိတ္ေဆြသည္
ႀကိဳးပမ္း အားထုတ္ပါသလား?
ထိုသို႔ျဖစ္လွ်င္သခင္ေယရွဳသည္လမ္းခရီးျဖစ္သည္။
သခင္ေယရွဳက “ငါသည္ တံခါး၀ျဖစ္၏၊
ငါျဖင့္၀င္ေသာသူသည္ ေဘးႏွင့္ ကင္းလႊတ္လ်က္
ထြက္၀င္၍က်က္စားရာကိုေတြ႕ရလိမ့္မည္”(ေယာ၁၀:၉) ။
တျခားသူတို႔က မိတ္ေဆြကိုနိမ့္က်ေအာင္
အျမဲတမ္းျပဳေနပါသလား? မိတ္ေဆြ၏လူမႈေရးသည္
က်ဆင္း၍ ေဟာင္းေလာင္းျဖစ္ေနပါသလား?လူတဦးက
မိတ္ေဆြ ထံမွ အခြင့္အေရးအျမဲတမ္းရယူပါသလား?
ထိုသို႔ျဖစ္လွ်င္ သခင္ေယရွဳသည္ လမ္းခရီးျဖစ္သည္။
ေယရွဳက “ငါသည္ေကာင္းေသာ သိုးထိန္းျဖစ္၏။
ေကာင္းေသာသိုးထိန္းသည္ သိုးတို႔အဖို႔အလိုငွာ
မိမိအသက္ကိုစြန္႔တတ္၏…ငါသည္
ေကာင္းေသာသိုးထိန္းျဖစ္၏။ ခမည္းေတာ္သည္
ငါ့ကိုသိေတာ္မူ၍ ငါသည္လည္း ခမည္းေတာ္ကို
သိသကဲ့သို႔ ငါ၏သိုးတို႔ကိုပါသိ၏။ ငါ့သိုးတို႔သည္လည္း
ငါ့ကိုသိၾက၏၊ (ေယာဟန္၊ ၁၀:၁၁၊၁၄) ။
ေနာင္တစ္မလြန္ဘ၀တြင္ မည္သို႔ျဖစ္မည္ကို
မိတ္ေဆြသိသလား? ေဆြးေျမ႕ပ်က္စီးယိုယြင္း
တတ္ေသာအရာမ်ားကို ရွာေဖြ၍အသက္ရွင္ရန္
မိတ္ေဆြႀကိဳးပမ္းအားထုတ္ေနပါသလား?
ဘ၀သည္ အဓိပၸါယ္မရွိဘူးဟု
မိတ္ေဆြေတြးေတာေနပါသလား?
ေနာင္တမလြန္ဘ၀တြင္အသက္ရွင္လိုပါသလား?
ထိုသို႔ျဖစ္လွ်င္ သခင္ေယရွဳသည္ လမ္းခရီးျဖစ္သည္။
သခင္ေယရွဳက “ငါသည္ ျပန္ရွင္ျခင္းအေၾကာင္း၊
အသက္ရွင္ျခင္းအေၾကာင္းျဖစ္၏။ငါ့ကိုယုံၾကည္၍
အသက္ရွင္ေသာသူရွိသမွ်တို႔သည္ ေသျခင္းႏွင့္အစဥ္မျပတ္
ကင္းလြတ္ၾကလိမ့္ မည္။”(ေယာ၊၁၁:၂၅-၂၆)
လမ္းခရီးသည္အဘယ္နည္း?
သမၼာတ၇ားသည္ အဘယ္နည္း?
ထာ၀ရအသက္သည္အဘယ္နည္း?
သခင္ေယရွဳက “ ငါသည္ လမ္းခရီးျဖစ္၏၊
သမၼာတရားလည္းျဖစ္၏။ အသက္လည္းျဖစ္၏”
ငါ့ကိုအမွီမျပဳလွ်င္ အဘယ္သူမွ
ခမည္းေတာ္ထံသို႔မေရာက္ရ” (ေယာဟန္၊ ၁၄:၆)။
မိတ္ေဆြ၏ မြတ္သိပ္မႈသည္ ၀ိညာဥ္ေရးရာ
မြတ္သိပ္ျခင္းျဖစ္သည္။ထိုသို႔ေသာ မြတ္သိပ္ျခင္းမ်ိဳးကို
သခင္ေယရွဳကသာ ျဖည့္ဆည္းႏိုင္သည္။
အေမွာင္ထုႀကီးကိုဖယ္ရွားေပးႏိုင္ေသာသူသည္
သခင္ေယရွဳပဲျဖစ္ပါသည္။ ျပည့္စံုႀကြယ္၀ေသာ
အသက္တာသို႔ ၀င္ေရာက္ႏိုင္ေသာဂိတ္၀သည္သခင္
ေယရွဳပဲျဖစ္ပါသည္။ သခင္ေယရွဳသည္ မိတ္ေဆြ
ရွာေဖြေနေသာ သူငယ္ခ်င္း၊ မိတ္ေဆြ ႏွင့္
သိုးထိန္း ျဖစ္သည္။ ဤဘ၀၌ျဖစ္ေစ၊ ေနာင္ဘ၀၌ျဖစ္သည္
သခင္ေယရွဳသာလွ်င္ ထာ၀ရအသက္ျဖစ္သည္။
သခင္ေယရွဳသည္ကယ္တင္ျခင္းရရွိရန္လမ္းခရီးျဖစ္သည္။
မိတ္ေဆြသည္ ဆာေလာင္မြတ္သိမ့္မႈကို ခံစားျခင္း၊
အေမွာင္ထုထဲ၌လမ္းေပ်ာက္ျခင္း၊ဘ၀အဓိပၸါယ္
ရွာေဖြေတြ႔ရွိျခင္း မရွိႏိုင္ျခင္းအေၾကာင္းသည္ မိတ္ေဆြသည္ ဘုရားသခင္ႏွင့္ ေ၀းကြာေသာေၾကာင့္ျဖစ္သည္။
လူသားအားလံုးတို႔သည္ အျပစ္သားမ်ားျဖစ္၍
ဘုရားသခင္ႏွင့္ေ၀းကြာခဲ့သည္ဟုသမၼာက်မ္းစာက
ေျပာခဲ့သည္(မႆဲ၊ ၇:၂၀၊ ေရာမ၊ ၃:၂၃)။
မိတ္ေဆြ၏ႏွလံုးသားထဲ၌ဟာတာတာ
ျဖစ္ျခင္းသည္ မိတ္ေဆြ၏အသက္တာထဲ၌
ဘုရားသခင္မရွိေသာေၾကာင့္ျဖစ္သည္။
ကၽြႏ္ူပ္တို႔အားလံုးတုိ႔သည္ ဘုရားသခင္ႏွင့္
မိတ္သဟာဖြဲ႕ရန္ ဖန္ဆင္းထားျခင္းျဖစ္သည္။
အျပစ္တရားေၾကာင့္ ကၽြႏူ္ပ္တို႔သည္
ဘုရားသခင္ႏွင့္ေ၀းကြာခဲ့ၾကသည္။
ဒုကၡကိုယ္အျပစ္ႏွင့္ ဗီဇအျပစ္တို႔က
ယခုဘ၀ႏွင့္ေနာင္ တလြန္ဘ၀တြင္ဘုရားသခင္ႏွင့္
ထာ၀ရခြဲခြာေစခဲ့ပါသည္။(ေရာမ၊ ၆း၂၃၊ ေရာ၊ ၃း၃၆)။
ျပႆနာကို ကၽြႏ္ူ္ပ္တို႔သည္ မည္သို႔ေျဖရွင္းရမည္နည္း?
သခင္ေယရွဳသည္ လမ္းခရီးျဖစ္သည္
သခင္ေယရွဳကမိမိကိုယ္တိုင္ကၽြႏု္ပ္တို႔၏အျပစ္ကို
ယုူေဆာင္သြားခဲ့သည္(၂ေကာ၊ ၅:၂၁)။
သခင္ေယရွဳသည္ကၽြႏ္ူပ္ကိုယ္စား
အေသခံခဲ့သည္ (ေရာမ၊ ၅း၈)။
ကၽြႏ္ုပ္တို႔ႏွင့္ထိုက္တန္ေသာ အျပစ္ဟူသမွ်
သူယူေဆာင္သြားခဲ့သည္။သံုးရက္ေျမာက္ေသာေန႔တြင္
သူသည္ေသျခင္းမွထေျမာက္ ၍အျပစ္တရားႏွင့္
ေသျခင္းတရားတုိ႔အေပၚတြင္
ေအာင္ျမင္ခဲ့ေၾကာင္းကိုသက္ေသထူသည္(ေရာမ၊ ၆း၄၊၅)။
အဘယ္ေၾကာင့္သခင္ေယရွဳ ဤသို႔ျပဳသနည္း။
သခင္ေယရွဳကဤသို႔ ေျဖၾကားခဲ့သည္။
“ကိုယ္အေဆြတို႔ အဖို႔အလို႔ငွာ ကိုယ္အသက္ကို
စြန္႔ျခင္းေမတၱာထက္သာ၍ ျမတ္ေသာေမတၱာသည္
အဘယ္သူ၌မွ်မရွိ” (ေယာဟန္၊ ၁၅း၁၃) ။
သခင္ေယရွဳသည္ အေသခံေသာေၾကာင့္
ကၽြႏ္ူပ္တို႔အသက္ ရွင္ႏိုင္ျခင္းျဖစ္သည္။
ကၽြႏ္ူပ္တို႔သည္သခင္ေယရွဳကို ယံုၾကည္၍
ကၽြႏ္ူပ္တို႔ကိုယ္စား အေသခံခဲ့သည္ဟု
ယံုၾကည္လွ်င္ အျပစ္လႊတ္ျခင္းအခြင့္ရ၍
အျပစ္ဟူသမွ်ေဆးေၾကာပါလိမ့္မည္။
ထို႔ေနာက္ကၽြႏ္ူပ္တို႔သည္၀ိညာဥ္ေရးရာ
မြတ္သိပ္ျခင္းမွ လႊတ္ေျမာက္ပါလိမ့္မည္။
အလင္းလင္းသြားပါလိမ့္မည္။
ၾကြယ္၀ေသာအသက္တာရယူပါလိမ့္မည္။
ကၽြႏ္ူပ္တို႔၏ အေကာင္းဆံုးမိတ္ေဆြႏွင့္
သိုးထိန္းကို ကၽြႏ္ူပ္တို႔သိရွိပါလိမ့္မည္။
ေနာင္တမလြန္ဘ၀တြင္ အသက္ရွင္လိမ့္မည္ဟု
ကၽြႏ္ူပ္တို႔သိရွိပါလိမ့္မည္။သခင္ေယရွဳ ႏွင့္အတူ
အသက္ရွင္၍ ေကာင္းကင္ေပၚတြင္
ထာ၀ရကာလစိုးစံပါလိမ့္မည္။
ဘုရားသခင္၏သားေတာ္ကိုယံုၾကည္ေသာသူ
အေပါင္းတို႔သည္ ပ်က္စီးျခင္းသို႔မေရာက္။
ထာ၀ရအသက္ကိုရေစျခင္းငွာ ဘုရားသခင္သည္
မိမိ၌တပါးတည္းေသာသားေတာ္ကိုစြန္႔ေတာ္မူသည့္
တိုင္ေအာင္ေလာကီသားတို႔ကိုခ်စ္ေတာ္မူ၏။(ေယာဟန္၊ ၃း၁၆)။
No comments:
Post a Comment