**ခင္မင္ရင္းနွီးေသာသူငယ္ခ်င္းက ေမးဘူးသည္”ယုဒရွာကာရုဒ္၏ မိမိကုိယ္မိမိသတ္ေသျခင္း”အေပၚ ဘယ္လုိျမင္သလဲ? ထိုေမးခြန္းသည္ လြယ္ေသာ္လည္း၊အေျဖရခက္ေသာ ေမးခြန္းျဖစ္သည္။ သုိ.ေသာ္ ေသခ်ာစဥ္းစားပါက Judas သည္အလုိေတာ္နွင္.ကတ္.လန္.ျဖစ္ေနေသာ ေနာင္တရျခင္းလုိ. ေပာခ်င္ပါသည္။ (မာသဲ ၂ရး၃-၁၀)ယုဒရွာကရုဒ္သည္ ေနာင္တရ၍ေငြ ၃၀ ျပန္ေပး၊ၾကိဳးတပ္ျပီး ေသေလ၏)လုိ. က်မ္းစာကေျပာပါတယ္။ သူအမွန္တကယ္ ေနာင္တရ( repent/regret/remorse ) သည္.အတြက္ ေငြကုိျပန္ေပးျခင္း ျဖစ္သည္မွန္ေသာ္လည္း ေနာင္တရျခင္း၏ က်င္.ထံုး/လမ္းစဥ္ မွားေနတယ္ လုိ.ေျပာခ်င္တယ္။စစ္မွန္ေသာ က်မ္းစာကေျပာသည္.ေနာင္တရျခင္းသည္ ကုိယ္.ကုိကုိယ္ အဆံုးစီရင္ျခင္းမဟုတ္ဘဲ မိမိလုပ္ရပ္/သြား သည္.လမ္းမွ ေနာင္တရ၍ ျပန္လွည္.ျခင္း(YOU TURN) ျဖစ္ဖုိ.လုိပါတယ္ ။
က်ြန္ေတာ္တုိ.ျပဳမိသည္.အျပစ္အတြက္ ယုဒရွာကာရုဒ္ကဲ.သုိ.တဖက္စြန္းေရာက္ extreme မျဖစ္ဘဲ ရိုးရုိးေလးအျပစ္ဝန္ခံျပီး ေနာက္တခါ မလုပ္ေတာ.ဖုိ. ေယရွုကသြန္သင္ပါတယ္။ (မာသဲ21:29, 32; 2 Cor 7:8; Heb 7:21) မွာလည္း ေနာင္တရျခင္းကုိေတြ.ရပါသည္။ မိမိမွားပါသည္ဟု ယုဒရွာကာရုတ္ကဲ.သုိ. ပေရာဟိတ္(လူပုဂိုလ္)ထံသုိ.သြားျခင္းမ်ိဳးမဟုတ္ဘဲ ခရစ္ေတာ္ထံသုိ.ဒူးေထာက္ဝန္ခ်ပါက သခင္ဘုရားက ခြင္.လွြတ္ဖုိ.အစဥ္သင္. ေစာင္.ေနပါတယ္။ သုိ.ေသာ္ အျပစ္ကုိ ရံြ.မုန္းစြန္.လွြတ္လုိိစိတ္ရွိဖုိ.ေတာ.လုိပါတယ္။
ကၽြႏု္ပ္တုိ.သည္ အဘယ္ေၾကာင့္ မိမိကုိယ္ကုိ ေသေၾကာင္းမႀကံစည္ရမည္နည္း?
မိမိကိုယ္ကုိ ေသေၾကာင္းႀကံစည္မႈျဖင့္ ေသသြားေသာသူတုိ႔အတြက္ ကၽြႏု္ပ္တုိ႔၏ ႏွလုံးသားထဲ၌ ခံစားမႈမ်ား စြာရွိသည္။ ထုိသုိ႔ အေသခံေသာသူသည္ မိတ္ေဆြျဖစ္ခဲ့လွ်င္ ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္ကင္းမဲ့ျခင္းႏွင့္ စိတ္ပ်က္၀မ္းနည္းျခင္း ကဲ့သုိ႔ေသာ စိတ္ဖိဆီးမႈတုိ႔ကုိ ခံစားသည္ဟု ေျပာစရာရွိပါသည္။ မိတ္ေဆြသည္ နက္ရႈိင္းေသာတြင္းထဲသုိ႔ က်ေသာသူကဲ့သုိ႔ စိတ္ဖိဆီးမႈကုိ ခံစားႏုိင္သည္။ ထုိ႔ျပင္ ပုိ၍ေကာင္းမြန္ေသာ အရာျဖစ္ေသာ ေမွ်ာ္လင့္ျခင္းေရာင္ျခည္ကုိ မည္သူကမွစိတ္၀င္စား၍ သိရွိလိမ့္မည္မဟုတ္ေပ။ ထုိသုိ႔ေသာဘ၀သည္ ရွင္သန္ရန္ သင့္ေလ်ာ္သေလာ့။
ခ်ိဳ႕တဲ့ေသာ စိတ္ဖိဆီးမႈကုိ မ်ားစြာေသာသူတုိ႔က တခ်ိန္ခ်ိန္တြင္ ေတြ႕ႀကံဳခံစားရမည္ျဖစ္ပါသည္။ စိတ္ဖိဆီးမႈဒဏ္ေၾကာင့္ ငရဲထဲသုိ႔ ေရာက္ေနေသာ သူတုိ႔၏ စိတ္ထဲတြင္ ဤကဲ့သုိ႔ေသာေမးခြန္းမ်ား ေပၚလာႏုိင္သည္။ “ဤကဲ့သုိ႔ စိတ္ဖိဆီးမႈခံစားျခင္းသည္ ကၽြႏု္ပ္ကုိဖန္ဆင္းခဲ့ေသာ ဘုရားသခင္၏ အလုိေတာ္ျဖစ္သလား။” “ကၽြႏု္ပ္ကုိ မကယ္တင္ႏုိင္ေလာက္ေအာင္ ဘုရားသခင္သည္ အလြန္ေသးငယ္သေလာ။” သုိ႔ေသာ္၊ယခု-ဘုရားသခင္သည္ စစ္မွန္ေသာဘုရားျဖစ္ေၾကာင္းကုိ အခ်ိန္အနည္းငယ္ယူ၍ မိတ္ေဆြစဥ္းစားၾကည့္လွ်င္ သူသည္ “I am, who I am”သူျဖစ္သည့္အတုိင္း ႀကီးမားေၾကာင္းကုိ သက္ေသ ျပပါလိမ့္မည္။ “ဘုရားသခင္အတြက္္ မျဖစ္ႏုိင္ေသာအရာ တစ္ခုမွ်မရွိေပ” (လု၊ ၁း၃၇)။ ဒဏ္ရာေဟာင္းက ျငင္းပယ္မႈ (သုိ႔ ) စြန္႔ပစ္မႈကုိ ခံစားေစတတ္သည္။ ၎က မိမိကိုယ္ကုိ သနားျခင္း၊ အမ်က္ထြက္ျခင္း၊ ခါးသီးမႈကုိ ခံစားျခင္း၊ လက္စားေခ်လုိေသာ စိတ္မ်ား(သုိ႔) နည္းလမ္းမ်ား၊ က်မ္းနာေရးအတြက္ ပူပန္စိတ္မ်ား ျဖစ္ေစတတ္ပါသည္။ ၎တုိ႔က မိတ္ေဆြ၏ အေရးႀကီးေသာ ဆက္ႏြယ္မႈတခ်ိဳ႕တုိ႔ကုိ ထိခုိက္ပ်က္စီးေစႏုိင္ပါသည္။ သုိ႔ေသာ္ ကုိယ္ကုိယ့္ကုိ သတ္ေသျခင္းသည္ မိတ္ေဆြ လုံး၀မထင္မွတ္သည္၊ မိတ္ေဆြ ျမတ္ႏုိးေသာ သူတစ္ေယာက္က မိတ္ေဆြကုိ နာက်ည္းေအာင္ ျပဳသည့္အခါတြင္ ျဖစ္ေစ၊ မိတ္ေဆြ၏ဘ၀၌ နာက်ည္းခဲ့ေသာ ဒဏ္ရာေဟာင္းေတြ ျပန္ေပၚလာေသာအခါတြင္ျဖစ္ေစ၊ ကိုယ့္ကုိယ္ကုိ သတ္ေသျခင္း အေၾကာင္းျဖစ္တတ္သည္။
မိတ္ေဆြ!!..မိတ္ေဆြ၏ အသက္တာထဲ၌ မည္မွ်ပင္ဆုိးသြမ္းမႈေတြ ေရာက္ပါေစ၊ မိတ္ေဆြ၏ ၀မ္းနည္းပူေဆြးမႈထဲတြင္ လမ္းျပပုိ႔ေဆာင္ရန္ႏွင့္ အံ့ၾသဖြယ္ေကာင္းေသာ အလင္းထဲသုိ႔ ပုိ႔ေဆာင္ေပးရန္ ေစာင့္ထိန္းသူခ်စ္ျခင္းေမတၱာႏွင့္ ျပည့္စုံေသာ ဘုရားသခင္ရွိပါသည္။ သူသည္မိတ္ေဆြ ေမွ်ာ္လင့္ေသာ သူပင္ျဖစ္သည္။ သူ၏အမည္နာမသည္ သခင္ေယရႈျဖစ္သည္။
ထုိသခင္ေယရႈ၊ အျပစ္ကင္းမဲ့ေသာ ဘုရားသခင္၏သားေတာ္သည္ မိတ္ေဆြ၏ စြန္႔ပစ္မႈခံရေသာ အခ်ိန္ႏွင့္ အႏွိမ္ခံဘ၀၌ ေနေသာအခ်ိန္တြင္ မိတ္ေဆြႏွင့္အတူ အစဥ္အၿမဲရွိပါသည္။ ပေရာဖက္ေဟရွာယက သူ႔အေၾကာင္းကုိ ဤသုိ႔ ေရးသားခဲ့သည္။ ထာ၀ရဘုရား၏ကၽြန္သည္ အၫြန္႕ကဲ့သုိ႔၎၊ ေသြ႕ေျခာက္ေသာ ေျမ၌ေပါက္ေသာ အတက္ကဲ့သုိ႔၎၊ ေရွ႕ေတာ္၌ႀကီးပြား၏။ ပမာဏျပဳစရာ အဆင္းတင့္တယ္ျခင္းမရွိ။ ခ်စ္လုိဖြယ္ေသာ မ်က္ႏွာလကၡဏာႏွင့္မျပည့္စုံ။ မထီမဲ့ျမင္ျပဳျခင္းကုိခံ၍၊ လူတုိ႔တြင္ အယုတ္ဆုံးေသာ သူျဖစ္၏။ ၿငိဳျငင္ေသာသူ၊ နာၾကည္းျခင္းေ၀ဒနာႏွင့္ ကၽြမ္း၀င္ေသာသူျဖစ္၏။ သူတစ္ပါးမ်က္ႏွာလႊဲျခင္းကုိ ခံရေသာသူကဲ့သုိ႔ျဖစ္၏။ မထီမဲ့ျမင္ျပဳျခင္းကုိခံလ်က္ရွိ၍ ငါတုိ႔သည္မရုိေသၾက။ သုိ႔ေသာ္လည္း ထုိသူသည္ ငါတုိ႔အနာေရာဂါေ၀ဒနာမ်ားကုိ ယူတင္ေဆာင္ရြက္ေလ၏။ ဒဏ္ခတ္ေေတာ္မူျခင္းကုိ၎၊ ဘုရားသခင္ဆုံးမ၍ ႏွိမ့္ခ်ေတာ္မူျခင္းကုိ၎၊ ခံရေသာသူျဖစ္သည္ဟု ငါတုိ႔ကသည္ ထင္မွတ္ၾကၿပီ။ ထုိသူသည္ ငါတုိ႔လြန္က်ဴးအျပစ္မ်ားေၾကာင့္ နာက်င္စြာထုိးျခင္း၊ ႏွိပ္စက္ျခင္းကုိခံရေလ၏။ ငါတုိ႔၏ ၿငိမ္သက္ျခင္းခ်မ္းသာကုိ ျဖစ္ေစေသာဆုံးမျခင္းသည္ သူ႔အေပၚသုိ႔ေရာက္၍ ခံရေသာဒဏ္ခ်က္အားျဖင့္ ငါတုိ႔သည္ အနာေပ်ာ္လ်က္ရွိၾက၏။ ငါတုိ႔ရွိသမွ်သည္ သုိးကဲ့သုိ႔လမ္းလႊဲလ်က္၊ ကို္ယ့္လမ္းသုိ႔ အသီးအသီး လုိက္သြားၾကသည္ျဖစ္၍ ထာ၀ရဘုရားသည္ ငါတုိ႔၏ခပ္သိမ္းေသာ အျပစ္မ်ားကုိ သူ႔အေပၚ၌ ထင္ေတာ္မူ၏ (ေဟရွာ၊ ၅၃း ၂-၆)။
ခ်စ္မိတ္ေဆြ၊!!..မိတ္ေဆြ၏အျပစ္အားလုံး လႊတ္ၿငိမ္းခ်မ္းသာခြင့္ရရွိရန္ သခင္ေယရႈခရစ္ေတာ္က သည္းခံခြင့္လႊတ္ ျခင္းျဖင့္ ဤအမႈကုိ ျပဳေနျခင္းျဖစ္သည္။ မိတ္ေဆြ၏အျပစ္သည္ မည္မွ်ပင္ ႀကီးမားလွ်င္လည္း မိတ္ေဆြသည္ ႏွိမ့္ခ်စြာျဖင့္ ေနာင္တရလွ်င္ ခရစ္ေတာ္က မိတ္ေဆြကုိ ခြင့္လႊတ္ပါလိမ့္မည္။ (အျပစ္ဒုကၥရုိက္ႏြံထဲမွရုန္းထြက္၍ ဘုရားသခင္ထံသုိ႔ ျပန္လာပါ။ “အမႈေရာက္သည့္ကာလ၌ ငါ့ကုိ ပဌနာျပဳေလာ့။ ငါသည္ကယ္လႊတ္မည္။ သင္သည္လည္း ငါ့ကုိ ခ်ီးမႊမ္းလိမ့္မည္” (ဆာ၊ ၅၀း၁၅)။ မိတ္ေဆြျပဳခဲ့ေသာအရာမ်ားက သခင္ေယရႈအတြက္ ခြင့္လႊတ္ရန္ အလြန္ဆုိးရြားမည္မဟုတ္ေပ။ သမၼာက်မ္းစာထဲ၌ ေဖာ္ျပထားေသာ ပုဂၢိဳလ္တခ်ိဳ႕က ႀကီးမားေသာ အမႈျပဳခဲ့ပါသည္။ ထုိပုဂၢိဳလ္တုိ႔သည္ လူသတ္သမား (ေမာေရွ)၊ လူသတ္၍မတရားျပဳသူ (ဒါ၀ိတ္ဘုရင္)၊ စိတ္ပုိင္းႏွင့္ကာယပုိင္းဆုိင္ရာ ၾကမ္းၾကဳတ္သူ(တမန္ေတာ္ ရွင္ေပါလု) တုိ႔ျဖစ္ၾကသည္။ သုိ႔ေသာ္ သူတုိ႔သည္ ဘုရားသခင္အားျဖင့္ အျပစ္လႊတ္ၿငိမ္းျခင္း အခြင့္ႏွင့္ အသစ္ေသာ ၾကြယ္၀ေသာ အသက္တာကုိ ရရွိခဲ့ၾကသည္။ “ဒုကၥရုိက္အညစ္အေၾကးကုိ အကုန္အစင္ေဆးေၾကာ၍ အကၽြႏု္ပ္ကုိ သန္႔ရွင္းေစေတာ္မူပါ” (ဆာ၊ ၅၁း၂)။ “လူမည္သည္ကား၊ ခရစ္ေတာ္၌ရွိလွ်င္ အသစ္ျပဳျပင္ေသာ သတၱ၀ါျဖစ္၏။ ေဟာင္းေသာ အရာတုိ႔သည္ ေျပာင္းလဲ၍ ခပ္သိမ္းေသာအရာတုိ႔သည္ အသစ္ျဖစ္ၾကၿပီ (၂ေကာ၊ ၅း၁၇)။
မိတ္ေဆြသည္ အဘယ့္ေၾကာင့္ မိမိကိုယ္ကုိ ေသေၾကာင္းမႀကံသင့္သနည္း?? မိတ္ေဆြ၊..ယခု မိတ္ေဆြ၏ “ပ်က္ဆီး” ေသာဘ၀၊ မိမိကိုယ္ကုိ ေသေၾကာင္းႀကံျခင္းအားျဖင့္ သတ္ေသရန္ ႀကိဳးပမ္းအားထုတ္ေသာအသက္တာကုိ ဘုရားသခင္က ျပန္လည္ျပဳျပင္ရန္ အဆင့္သင့္ျဖစ္ပါသည္။ ပေရာဖက္ေဟရွာယက ဤသုိ႔ ေျပာထားပါသည္။” ထာ၀ရဘုရား၏ ၀ိညာဥ္ေတာ္သည္ ငါ့အေပၚမွာ တည္ေတာ္မူ၏။ အေၾကာင္းမူကား၊ ဆင္းရဲသားတုိ႔အား ၀မ္းေျမာက္စရာ သတင္းကုိ ၾကား ေျပာေစျခင္းငွါ၊ ငါ့ကဘိိသိက္္ေပးေတာ္မူၿပီ။ ႏွလုံးေၾကကြဲေသာ သူတုိ႔၏ အနာကုိစည္းေစျခင္းငွါ၎၊ ဖမ္းသြား ခ်ဳပ္ထားလ်က္ ရွိေသာသူတုိ႔အား လႊတ္ျခင္းအေၾကာင္းႏွင့္၊ အက်ဥ္းခံလ်က္ရွိေသာ သူတုိ႔အား ေထာင္တံခါးဖြင့္ေစျခင္းအေၾကာင္းကုိျဖစ္ေစ ျခင္းငွါ၎၊ ထာ၀ရဘုရား၏ မဂၤလာႏွစ္ႏွင့္ ငါတုိ႔ဘုရားသခင္အျပစ္ေပးေတာ္မူရာ ေန႔ရက္ကာလကုိ ၾကားေျပာေစျခင္းငွါ၎၊ စိတ္မသာညည္းထြားေသာသူတုိ႔အား ႏွစ္သိ္မ့္ေစျခင္းငွါ၎၊ စိတ္မသာ ညည္းထြားေသာ ဇိအုန္ၿမိဳ႕သားတုိ႔အဖို႔ စီရင္၍၊ ျပာ အရာ၌ ေပါင္းသရဖူ၊ ၀မ္းနည္းျခင္းအရာ၌ ၀မ္းေျမာက္ျခင္းဆီ၊ ၫႇဳိးငယ္ေသာစိတ္သေဘာအရာ၌ ခ်ီးမြမ္းျခင္း အ၀တ္တန္ဆာကုိ သူတုိ႔အားေပးေစျခင္းငွါ၎၊ ငါ့ကုိ ေစလႊတ္ေတာ္မူၿပီ။ ထုိသူတုိ႔သည္ ေျဖာင့္မတ္ျခင္းသပိတ္ပင္၊ ဘုန္းအသေရေတာ္တုိ႔ ထာ၀ရဘုရား စုိက္ပ်ိဳးေတာ္မူေသာ အပင္ဟူ၍ သမုတ္ျခင္းကုိ ခံရၾကလိမ့္မည္ (ေဟရွာ၊ ၆၁း၁-၃)။
သခင္ေယရႈထံျပန္လာ၍ မိတ္ေဆြက ေပ်ာ္ရႊင္ခ်မ္းေျမ့ေသာ ဘ၀ကုိ ျပန္လည္ရယူပါ။ မိတ္ေဆြ၏ ဘ၀၌ အသစ္ေသာအမႈ လုပ္ေဆာင္ႏုိင္ရန္ သခင္ေယရႈကုိ ယုံၾကည္ကုိးစားမႈျဖင့္ ေလွ်ာက္လွမ္းသည့္နည္းတူ အသုံးက်ေသာ ဘ၀ကုိ ျပန္လည္ရယူပါ။ “ကယ္တင္ေတာ္မူျခင္းႏွင့္ယွဥ္ေသာ ၀မ္းေျမာက္ျခင္းအခြင့္ကုိ ျပန္၍ ေပးသနားေတာ္မူပါ။ ၾကည္ညိဳေသာ ေစတနာစိတ္သေဘာသည္ အကၽြႏု္ပ္ကုိ ေထာက္မပါေစေသာ။ အုိ..ထာ၀ရဘုရား၊ အကၽြႏု္ပ္တုိ႔၏ ႏႈတ္ကုိဖြင့္ေတာ္မူပါ။ ဂုဏ္ေက်းဇူးေတာ္ကုိ ခ်ီးမြမ္း၍ ျမြတ္ဆုိပါမည္။ ယဇ္ပူေဇာ္ျခင္းကုိ အလိုေတာ္မရွိ။ သုိ႔မဟုတ္လွ်င္ ယဇ္ပူေဇာ္ပါမည္။ မီးရႈိ႕ေသာ ယဇ္ပူေဇာ္ျခင္းကုိပင္ ႏွစ္သက္ေတာ္မမူ။ဘုရားသခင္ ႏွစ္သက္ေတာ္မူေသာ ယဇ္မူကား၊က်ိဳးပဲ့ေသာစိတ္ေပတည္။ အုိ ဘုရားသခင္၊ ကိ္ုယ္ေတာ္သည္ က်ိဳးပဲ့ေၾကမြေသာ ႏွလုံးကုိ ျငင္းေတာ္မမူတတ္ပါ” (ဆာ၊ ၅၁း၁၂-၁၅-၁၇)။
အခ်ိန္တုိင္း၌ ဘုရားသခင္ က မိတ္ေဆြ၏ အေတြးအေခၚႏွင့္ ေျခလွမ္းမ်ားကုိ သူ၏ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္၊ သမၼာက်မ္းစာအားျဖင့္ လမ္းျပပုိ႔ေဆာင္ ပါလိမ့္ မည္။ “သင္သြားရာလမ္းကုိ ငါၫႊန္ျပ၍ လမ္းျပပါလိမ့္မည္။ ငါသည္ သင့္ကုိသြန္သင္၍ ေစာင့္ထိန္းပါလိမ့္မည္” (ဆ၊ ၂း၈)။ “ဥာဏ္ႏွင့္ပညာသည္ သင္၏လက္ထက္၌ တည္ၾကည္ျခင္း၊ ၿမဲၿမံစြာကယ္တင္ျခင္းကုိ ျဖစ္ေစလိမ့္မည္။ ထာ၀ရဘုရားကုိ ေၾကာက္ရြံ႕ျခင္းသေဘာသည္လည္းသင္၏ ဘ႑ာျဖစ္လိမ္႔မည္ (ေဟ ႐ွာ၊၃၃း၆)။ မိတ္ေဆြ၏ ဆုံးျဖတ္ခ်က္ေပၚတြင္ သခင္ေယရႈခရစ္ေတာ္၏ ၿငိမ္သက္ျခင္း သက္ေရာက္ပါေစေသာ။Amen!!
No comments:
Post a Comment