ဗ်ာဒိတ္က်မ္း အခန္းၾကီး ၂၂ ၂၀-၂၁ ငါသည္ အလ်င္အျမန္လာမည္ မွန္ေပ၏ ဟု၊ ဤအရာမ်ားကို သက္ေသခံေသာသူ မိန္႔ေတာ္မူ၏။ အာမင္။ သခင္ေယရႈၾကြလာေတာ္မူပါ၊ ငါတို႔သခင္ ေယရႈခရစ္၏ေက်းဇူးေတာ္သည္ သန္႔ရွင္းသူ အေပါင္းတို႔၌ ရွိေစသတည္း။ ၁ တဖန္၊ ေက်ာက္သလင္းကဲ့သို႔ ၾကည္လင္၍၊ ဘုရားသခင္ႏွင့္ သိုးသငယ္၏ပလႅင္ေတာ္ထဲက ထြက္ေသာ၊ အသက္ေရစီးရာျမစ္ကို ေကာင္းကင္တမန္သည္ ငါ့အားျပေလ၏။ ၂ ၿမိဳ႔လမ္းမအလယ္၌၎၊ ထိုျမစ္ႏွစ္ဘက္၌၎၊ အသက္ပင္ရွိ၏။ ထိုအသက္ပင္သည္ အသီးတဆယ္ႏွစ္မ်ိဳးကို သီးတတ္၏။ မိမိအသီး ကိုလည္း လတိုင္းေပးတတ္၏။ အရြက္သည္လည္း လူအမ်ိဳးမ်ိဳးတို႔၏ အနာေရာဂါ ၿငိမ္းစရာဘို႔ျဖစ္၏။ ၃ ေနာက္တဖန္က်ိန္ျခင္းေဘး တစံုတခုမွ်မရွိ၊ ထိုၿမိဳ႔၌ ဘုရားသခင္ႏွင့္ သိုးသငယ္၏ပလႅင္ေတာ္ ရွိ၍၊ ဘုရားသခင္၏ကြၽန္တို႔သည္ ဘုရားဝတ္ကို ျပဳၾကလိမ့္မည္။ ၄ မ်က္ႏွာေတာ္ကိုျမင္ရ၍၊ သူတို႔နဖူး၌လည္း နာမ ေတာ္ေရးထားလ်က္ရွိလိမ့္မည္။ ၅ ထိုၿမိဳ႔၌ ညဥ့္မရွိရ၊ ဆီမီးကိုအလိုမရွိ။ ေန၏အေရာင္ကိုလည္း အလိုမရွိ။ အေၾကာင္း မူကား၊ ထာဝရအရွင္ဘုရားသခင္သည္ သူတို႔၌ေရာင္ျခည္ေတာ္ကို လႊတ္ေတာ္မူ၍ သူတို႔သည္ ကမၻာအဆက္ဆက္ စုိးစံရၾကလတံ့။ ၆ ေကာင္းကင္တမန္ကလည္း၊ ဤစကားသည္ သစၥာစကား၊ ဟုတ္မွန္ေသာစကားျဖစ္၏။ ပေရာဖက္ တို႔၏ ဝိညာဥ္ကို အစိုးရေသာ ထာဝရအရွင္ဘုရားသခင္သည္ ကာလမၾကာမျမင့္မီွ ျဖစ္ရမည္အမႈအရာမ်ား ကို မိမိကြၽန္တို႔အား ျပေစျခင္းငွါ၊ ေကာင္းကင္တမန္ေတာ္ကို ေစလႊတ္ေတာ္မူၿပီ။ ၇ ငါသည္ အလ်င္အျမန္လာ မည္၊ ဤစာေစာင္၏ အနာဂတၱိစကားကို ေစာင့္ေရွာက္ေသာသူသည္ မဂၤလာရွိ၏ဟုေျပာဆို၏။ ၈ ငါေယာဟန္သည္ ဤအရာမ်ားကို ၾကားျမင္၏။ ၾကားျမင္ၿပီးလွ်င္၊ ထိုအရာမ်ားကိုျပေသာ ေကာင္းကင္ တမန္၏ ေျခရင္း၌ ကိုးကြယ္အံ့ေသာငွါ ျပပ္ဝပ္၏။ ၉ သူကလည္း၊ မျပဳပါႏွင့္။ ငါကား၊ သင္၏လုပ္ေဘာ္ ေဆာင္ဘက္ျဖစ္၏။ သင္၏အစ္ကိုပေရာဖက္တို႔ႏွင့္ ဤစာေစာင္ ၏စကားကို ေစာင့္ေရွာက္ေသာသူတို႔၏ လုပ္ေဘာ္ေဆာင္ဘက္လည္းျဖစ္၏။ ဘုရားသခင္ကို ကိုးကြယ္ေလာ့ဟု ေျပာဆို၏။ ၁၀ တဖန္တံု၊ ငါ့အား မိန္႔ေတာ္မူသည္ကား၊ ဤစာေစာင္၏ အနာဂတၱိစကားကို တံဆိပ္မခတ္ႏွင့္။ အေၾကာင္းမူကား၊ ကာလအခ်ိန္ေရာက္လုနီးၿပီ။ ၁၁ မတရားေသာသူသည္ မတရားသျဖင့္ျပဳေစဦး။ ညစ္ညဴး ေသာသူသည္ ညစ္ညဴးေစဦး။ ေျဖာင့္မတ္ေသာသူသည္ ေျဖာင့္မတ္ေစဦး။ သန္႔ရွင္းေသာသူသည္ သန္႔ရွင္းေစဦး။ ၁၂ ငါသည္ အလ်င္အျမန္လာမည္။ ငါသည္ အက်ိဳးအျပစ္ကိုေဆာင္ခဲ့သည္ျဖစ္၍၊ လူအသီးသီး တို႔အား မိမိတို႔အက်င့္အတိုင္း ဆပ္ေပးမည္။ ၁၃ ငါသည္ အာလဖျဖစ္၏။ ၾသေမဃလည္းျဖစ္၏။ အဦးဆံုးေသာ သူ၊ ေနာက္ဆံုးေသာသူျဖစ္၏။ အစႏွင့္အဆံုးလည္းျဖစ္၏။ ၁၄ အသက္ပင္ႏွင့္ဆိုင္၍၊ ၿမိဳ႔တံခါးအတြင္းသို႔ ဝင္အံ့ေသာငွါ ပညတ္ေတာ္တို႔ကို က်င့္ေသာသူတို႔သည္ မဂၤလာရွိၾက၏။ ၁၅ ျပင္၌ကား၊ ေခြးျဖစ္ေသာသူ၊ ျပဳစားတတ္ေသာသူ၊ မတရားေသာေမထုန္၌ မွီဝဲေသာသူ၊ လူအသက္ကိုသတ္ေသာသူ၊ ရုပ္တုကိုကိုးကြယ္ ေသာသူ၊ သစၥာပ်က္ျခင္းကို ႏွစ္သက္၍ျပဳေသာသူ အေပါင္းတို႔သည္ ရွိၾက၏။ ၁၆ ငါေယရႈသည္၊ အသင္း ေတာ္တို႔အဘို႔ ဤအရာမ်ားကို သင္တို႔အား သက္ေသခံေစ ျခင္းငွါ၊ ငါ၏ေကာင္းကင္တမန္ကို ေစလႊတ္၏။ ငါသည္ကား၊ ဒါဝိဒ္၏အျမစ္ျဖစ္၏။ အႏႊယ္လည္းျဖစ္၏။ ထြန္းေတာက္ ေသာမိုဃ္းေသာက္ၾကယ္လည္းျဖစ္၏။ ၁၇ ိ၀ိညာဥ္ေတာ္ႏွင့္ မဂၤလာေဆာင္သတို႔သမီးက၊ လာခဲ့ပါဟုဆိုၾက၏။ ၾကားေသာသူကလည္း လာခဲ့ပါဟု ဆိုပါေစ၊ ေရငတ္ေသာသူသည္ လာပါေစ။ အလိုရွိေသာသူသည္ အဘိုးကိုမေပး ဘဲ အသက္ေရကိုယူပါေစ။ ၁၈ ဤစာေစာင္၏ အနာဂတၱိစကားကို ၾကားေသာသူအေပါင္းတို႔အား ငါသက္ေသခံသည္ကား၊ အၾကင္သူ သည္ ဤအရာတို႔၌ ထပ္၍အသစ္သြင္း၏၊ ဤစာေစာင္၌ ေရးထားေသာေဘးဒဏ္တို႔ကို ထိုသူအေပၚသို႔ ဘုရားသခင္သက္ေရာက္ေစေတာ္မူမည္။ ၁၉ အၾကင္သူသည္ ဤစာေစာင္၏ အနာဂတၱိစကား အခ်ိဳ႔ကို ႏႈတ္ပယ္၏။ ဤစာေစာင္၌ေရးထားေသာ အသက္ပင္ႏွင့္၎၊ သန္႔ရွင္းေသာၿမိဳ႔ေတာ္ႏွင့္၎၊ ထိုသူစပ္ဆိုင္ေသာအခြင့္ကို ဘုရားသခင္ ႏႈတ္ပယ္ေတာ္မူမည္။ !

August 22, 2014

"...လူ ထင္သည္.အတုိင္း....."

လူ့.အထင္
 (၁ေကာ ၈:၂) အၾကင္သူသည္၊ငါကားပညာရွိျဖစ္သည္ဟူ၍ စိတ္ထင္၏။ ထိုသူသည္ သိအပ္သည္အတိုင္း အလၽွင္းမသိေသး။ လူတိုင္းမွာ မိမိကိုယ္တုိင္နဲ့.ပါတ္သတ္ၿပီး ထင္ၿမင္ယူဆခ်က္ ကို္ယ္စီရွိတတ္စၿမဲပါ။ တစ္ခ်ိဳ့.က မိမိထင္ၿမင္ယူဆခ်က္သည္ အသက္တာကို တိုးတတ္ ေကာင္းမြန္ေစနိုင္သလို အဆိုးဆုံး ဆုတ္ယုတ္ၿခင္းသုိ.ဆဲြခ်သြားနိုင္တာလည္းရွိတတ္ပါတယ္။ 
ထုိ.ပါ၍ နုတ္ကပါတ္ေတာ္က မိမိအထင္အၿမင္နဲ.့ပါတ္သတ္ၿပီး ဘယ္လို ေဖၚၿပသြန္သင္သည္ကို ၾကည့္ဖုိ.လုိအပ္ပါတယ္။ ၁။လူထင္သည့္အတိုင္း မွန္သည့္ ပုံစံရွိေသာ္လည္း(သု ၁၄း၁၂) လူ့အထင္က အမ်ားအားၿဖင့္ အၿပင္ပန္းၾကည့္ရင္ မွန္တယ္လို့. ယူဆလို့.ရနို္င္စရာအမ်ားၾကီးရွိပါတယ္။ သို့.ေသာ္ နုတ္ကပါတ္ေတာ္ကေတာ့ အဆုံးထိၾကည့္ဖို့. သတိေပးၿပီးေတာ့ အဆုံးမွာေတာ့ ေသၿခင္းကို ပို.့တဲ့လမ္းကိုေရာက္ေစတယ္ လို.့ ေၿပာပါတယ္။ လူ့. အထင္ လူ.့အၿမင္ဟာ ဘုရားအၿမင္ နဲ့ ေကာင္းကင္နွင့္ေၿမၾကီးကြာသလို ကြာတတ္ပါတယ္။ သာမာန္လူမေၿပာပါနဲ့. တစ္ခါတစ္ရံ အမွဳ ေတာ္ေဆာင္မ်ားပင္လွ်င္ အထင္နဲ့ လက္ေတြ႕ကြာၿခားတဲ့အရာ မ်ားစြာ နုတ္ကပါတ္ေတာ္ က ေဖၚၿပထားပါတယ္။ ၁ရာ ၁း၁၃ မွာ ယဇ္ပေရာဟိတ္ၾကီး ဧလိကို္ယ္တိုင္ ေၾကကြဲေနၿပီး ဆုေတာင္းေနတဲ့အမ်ိဳးသမီးကို မူးေနတယ္လို့. ထင္ၿပီးေတာ့ အၿပစ္တင္ဆုံးမဖူးပါတယ္။ တစ္ကယ္ေတာ့ အမူေတာ္ေဆာင္ေတြကိုယ္တိုင္ 
အထင္နဲ့.သြားပါက လြဲတတ္တဲ့အရာဆိုတာကို 
နုတ္ကပါတ္ေတာ္က ဖြင့္ၿပပါတယ္။  
၁ရာ ၁၆း၆-၇မွာပေရာဖက္ၿပီးရွာေမြလကိုယ္တိုင္
ေရွာလုေနာက္မွာ တက္မယ္. ဘုရင့္ကိုဘိတ္သိတ္္ဖို့. ဘုရား ေစလႊတ္တဲ့အခါမွာ ဒါ၀ိတ္အစ္ကိုေတြကို ဘုရင္အၿဖစ္နဲ့ ၿမင္ၿပီးေတာ့ ဘိတ္သိတ္ဖို့ ၿပင္ဆင္ဖူးပါတယ္။ သို့ေသာ္ဘုရားအၿမင္က လူ့.အၿမင္နဲ့.ကြာတယ္ လို့.ဘုရားက သူ.ကိုသြန္သင္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ကိုယ္.အထင္ ကိုယ္အၿမင္နဲ့. သြား၇င္ အၿမဲတန္း ဘုရားအလိုေတာ္နဲ့.လြဲေခ်ာ္ေနမွာၿဖစ္တယ္။ လူတစ္ခ်ိဳ့ကေတာ့ ဘုရားကုိအထင္လြဲတတ္တယ္။ ကို္ယ္အေကာင္းဆုံးလုပ္ေနရက္နဲ့. ဘာေၾကာင့္မ်ား
 ေကာင္းၾကီး မရတာလည္းလို့.ကိုယ္ဟာကိုယ္ ထင္တာကေတာ့
 ေကာင္းၾကီးရသင့္တယ္ လို့.ထင္ေပမဲ့ ဘုရားအၿမင္ 
ဘုရားအထင္ကို မသိခဲ့တာဟာ ေတာ္ေတာ္ဆုိးရြားပါတယ္။ ၂။ထင္သင့္တာထက္ပိုမထင္နဲ့.
 ေရာမ ၁၂း၃ တစ္ခါတစ္ေလ ကိုယ္ဟာ ထင္သင့္တာထက္ ပိုမိုထင္ၿမင္ၿခင္းဟာလည္းအသက္တာကို က်ဆင္းဖို့. ဘုရားနဲ့ေ၀းသြားၿဖစ္ေစတတ္ပါတယ္။ကိုယ္ဟာကို အ၇မ္းၾကီး ဟုတ္တယ္ေနလို.အထင္ၾကီးေနတာလည္း အသက္တာမွာ မာနတ္၀င္ေရာက္ဖို.လမ္းစဖြင္.သလို တစ္ခါတစ္ရံ မွာ
 ကိုယ္အသက္တာ အစြမ္းအစ ရွိေနရက္သားနဲ.
ဆုေက်းဇူးရွိေနရက္သားနဲ. ဘုရားအၿမင္ ဘုရားထင္ၿမင္ခ်က္ကို
 မသိပဲ အရမ္းသိမ္ငယ္ေနတာလည္း စိုးရိမ္စရာရွိပါတယ္။ 
ဒါေၾကာင့္ ဘုရား ကိုယ္ကို ၿမင္တဲ့အၿမင္ကို သိဖို.၊ ၿမင္တတ္ဖို. သိပ္အေရးၾကီးပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ေပါလုက သတိေပးပါတယ္ ပညာရွိတယ္လို. ကိုယ္ဟာကို ထင္ရင္သင္ဟာ 
ဘာမွမသိေသးတဲ့ မတတ္ေသးတဲ့လူပဲလို့.ဆိုတယ္။ ကိုယ္ဟာကိုယ္ၿပည့္စုံၿပီ လုပ္နို္င္ၿပီလို. ထင္သင့္တဲ့အခ်ိန္မွာ ထင္တာၿပသနာမဟုတ္ပင္မဲ့ တစ္ခါတစ္ေလ 
အခ်ိန္မေရာက္ေသးပဲ ထင္တာဟာ ပ်က္စီးဖို့. လမ္းစၿဖစ္ေနတတ္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္အသက္တာမွာ 
ကိုယ္.အထင္ ကိုယ္အၿမင္နဲ.ဘယ္အရာကိုမွ မဆုံးၿဖတ္ မလုပ္ေဆာင္ပဲ ဘုရားအၿမင္ ဘုရားထင္ၿမင္ယူဆခ်က္ကို 
ပိုမိုဂ၇ုစိုက္ တတ္ဖို့လိုပါတယ္။ ဘုရားထင္သလိုထင္ ၿမင္သလိုၿမင္ရင္ ေအာင္ၿမင္ဖို့.မခက္ပါဘူး။

No comments:

Post a Comment