ဗ်ာဒိတ္က်မ္း အခန္းၾကီး ၂၂ ၂၀-၂၁ ငါသည္ အလ်င္အျမန္လာမည္ မွန္ေပ၏ ဟု၊ ဤအရာမ်ားကို သက္ေသခံေသာသူ မိန္႔ေတာ္မူ၏။ အာမင္။ သခင္ေယရႈၾကြလာေတာ္မူပါ၊ ငါတို႔သခင္ ေယရႈခရစ္၏ေက်းဇူးေတာ္သည္ သန္႔ရွင္းသူ အေပါင္းတို႔၌ ရွိေစသတည္း။ ၁ တဖန္၊ ေက်ာက္သလင္းကဲ့သို႔ ၾကည္လင္၍၊ ဘုရားသခင္ႏွင့္ သိုးသငယ္၏ပလႅင္ေတာ္ထဲက ထြက္ေသာ၊ အသက္ေရစီးရာျမစ္ကို ေကာင္းကင္တမန္သည္ ငါ့အားျပေလ၏။ ၂ ၿမိဳ႔လမ္းမအလယ္၌၎၊ ထိုျမစ္ႏွစ္ဘက္၌၎၊ အသက္ပင္ရွိ၏။ ထိုအသက္ပင္သည္ အသီးတဆယ္ႏွစ္မ်ိဳးကို သီးတတ္၏။ မိမိအသီး ကိုလည္း လတိုင္းေပးတတ္၏။ အရြက္သည္လည္း လူအမ်ိဳးမ်ိဳးတို႔၏ အနာေရာဂါ ၿငိမ္းစရာဘို႔ျဖစ္၏။ ၃ ေနာက္တဖန္က်ိန္ျခင္းေဘး တစံုတခုမွ်မရွိ၊ ထိုၿမိဳ႔၌ ဘုရားသခင္ႏွင့္ သိုးသငယ္၏ပလႅင္ေတာ္ ရွိ၍၊ ဘုရားသခင္၏ကြၽန္တို႔သည္ ဘုရားဝတ္ကို ျပဳၾကလိမ့္မည္။ ၄ မ်က္ႏွာေတာ္ကိုျမင္ရ၍၊ သူတို႔နဖူး၌လည္း နာမ ေတာ္ေရးထားလ်က္ရွိလိမ့္မည္။ ၅ ထိုၿမိဳ႔၌ ညဥ့္မရွိရ၊ ဆီမီးကိုအလိုမရွိ။ ေန၏အေရာင္ကိုလည္း အလိုမရွိ။ အေၾကာင္း မူကား၊ ထာဝရအရွင္ဘုရားသခင္သည္ သူတို႔၌ေရာင္ျခည္ေတာ္ကို လႊတ္ေတာ္မူ၍ သူတို႔သည္ ကမၻာအဆက္ဆက္ စုိးစံရၾကလတံ့။ ၆ ေကာင္းကင္တမန္ကလည္း၊ ဤစကားသည္ သစၥာစကား၊ ဟုတ္မွန္ေသာစကားျဖစ္၏။ ပေရာဖက္ တို႔၏ ဝိညာဥ္ကို အစိုးရေသာ ထာဝရအရွင္ဘုရားသခင္သည္ ကာလမၾကာမျမင့္မီွ ျဖစ္ရမည္အမႈအရာမ်ား ကို မိမိကြၽန္တို႔အား ျပေစျခင္းငွါ၊ ေကာင္းကင္တမန္ေတာ္ကို ေစလႊတ္ေတာ္မူၿပီ။ ၇ ငါသည္ အလ်င္အျမန္လာ မည္၊ ဤစာေစာင္၏ အနာဂတၱိစကားကို ေစာင့္ေရွာက္ေသာသူသည္ မဂၤလာရွိ၏ဟုေျပာဆို၏။ ၈ ငါေယာဟန္သည္ ဤအရာမ်ားကို ၾကားျမင္၏။ ၾကားျမင္ၿပီးလွ်င္၊ ထိုအရာမ်ားကိုျပေသာ ေကာင္းကင္ တမန္၏ ေျခရင္း၌ ကိုးကြယ္အံ့ေသာငွါ ျပပ္ဝပ္၏။ ၉ သူကလည္း၊ မျပဳပါႏွင့္။ ငါကား၊ သင္၏လုပ္ေဘာ္ ေဆာင္ဘက္ျဖစ္၏။ သင္၏အစ္ကိုပေရာဖက္တို႔ႏွင့္ ဤစာေစာင္ ၏စကားကို ေစာင့္ေရွာက္ေသာသူတို႔၏ လုပ္ေဘာ္ေဆာင္ဘက္လည္းျဖစ္၏။ ဘုရားသခင္ကို ကိုးကြယ္ေလာ့ဟု ေျပာဆို၏။ ၁၀ တဖန္တံု၊ ငါ့အား မိန္႔ေတာ္မူသည္ကား၊ ဤစာေစာင္၏ အနာဂတၱိစကားကို တံဆိပ္မခတ္ႏွင့္။ အေၾကာင္းမူကား၊ ကာလအခ်ိန္ေရာက္လုနီးၿပီ။ ၁၁ မတရားေသာသူသည္ မတရားသျဖင့္ျပဳေစဦး။ ညစ္ညဴး ေသာသူသည္ ညစ္ညဴးေစဦး။ ေျဖာင့္မတ္ေသာသူသည္ ေျဖာင့္မတ္ေစဦး။ သန္႔ရွင္းေသာသူသည္ သန္႔ရွင္းေစဦး။ ၁၂ ငါသည္ အလ်င္အျမန္လာမည္။ ငါသည္ အက်ိဳးအျပစ္ကိုေဆာင္ခဲ့သည္ျဖစ္၍၊ လူအသီးသီး တို႔အား မိမိတို႔အက်င့္အတိုင္း ဆပ္ေပးမည္။ ၁၃ ငါသည္ အာလဖျဖစ္၏။ ၾသေမဃလည္းျဖစ္၏။ အဦးဆံုးေသာ သူ၊ ေနာက္ဆံုးေသာသူျဖစ္၏။ အစႏွင့္အဆံုးလည္းျဖစ္၏။ ၁၄ အသက္ပင္ႏွင့္ဆိုင္၍၊ ၿမိဳ႔တံခါးအတြင္းသို႔ ဝင္အံ့ေသာငွါ ပညတ္ေတာ္တို႔ကို က်င့္ေသာသူတို႔သည္ မဂၤလာရွိၾက၏။ ၁၅ ျပင္၌ကား၊ ေခြးျဖစ္ေသာသူ၊ ျပဳစားတတ္ေသာသူ၊ မတရားေသာေမထုန္၌ မွီဝဲေသာသူ၊ လူအသက္ကိုသတ္ေသာသူ၊ ရုပ္တုကိုကိုးကြယ္ ေသာသူ၊ သစၥာပ်က္ျခင္းကို ႏွစ္သက္၍ျပဳေသာသူ အေပါင္းတို႔သည္ ရွိၾက၏။ ၁၆ ငါေယရႈသည္၊ အသင္း ေတာ္တို႔အဘို႔ ဤအရာမ်ားကို သင္တို႔အား သက္ေသခံေစ ျခင္းငွါ၊ ငါ၏ေကာင္းကင္တမန္ကို ေစလႊတ္၏။ ငါသည္ကား၊ ဒါဝိဒ္၏အျမစ္ျဖစ္၏။ အႏႊယ္လည္းျဖစ္၏။ ထြန္းေတာက္ ေသာမိုဃ္းေသာက္ၾကယ္လည္းျဖစ္၏။ ၁၇ ိ၀ိညာဥ္ေတာ္ႏွင့္ မဂၤလာေဆာင္သတို႔သမီးက၊ လာခဲ့ပါဟုဆိုၾက၏။ ၾကားေသာသူကလည္း လာခဲ့ပါဟု ဆိုပါေစ၊ ေရငတ္ေသာသူသည္ လာပါေစ။ အလိုရွိေသာသူသည္ အဘိုးကိုမေပး ဘဲ အသက္ေရကိုယူပါေစ။ ၁၈ ဤစာေစာင္၏ အနာဂတၱိစကားကို ၾကားေသာသူအေပါင္းတို႔အား ငါသက္ေသခံသည္ကား၊ အၾကင္သူ သည္ ဤအရာတို႔၌ ထပ္၍အသစ္သြင္း၏၊ ဤစာေစာင္၌ ေရးထားေသာေဘးဒဏ္တို႔ကို ထိုသူအေပၚသို႔ ဘုရားသခင္သက္ေရာက္ေစေတာ္မူမည္။ ၁၉ အၾကင္သူသည္ ဤစာေစာင္၏ အနာဂတၱိစကား အခ်ိဳ႔ကို ႏႈတ္ပယ္၏။ ဤစာေစာင္၌ေရးထားေသာ အသက္ပင္ႏွင့္၎၊ သန္႔ရွင္းေသာၿမိဳ႔ေတာ္ႏွင့္၎၊ ထိုသူစပ္ဆိုင္ေသာအခြင့္ကို ဘုရားသခင္ ႏႈတ္ပယ္ေတာ္မူမည္။ !

July 24, 2014


ကက္သလစ္သာသနာ ႏွစ္ ၅၀၀ ျပည့္ပြဲ 
 ျမန္မာႏုိင္ငံသုိ႔ ကက္သလစ္ ခရစ္ယာန္သာသနာ ေရာက္ရွိ
အေျခခ်ျခင္း ႏွစ္ ၅၀၀ ျပည့္အထိမ္းအမွတ္ပြဲေတာ္ကုိ
 လာမည့္ ႏုိ၀င္ဘာ ၂၁ ရက္မွ ၂၃ ရက္အထိ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕
ဗုိလ္ေအာင္ေက်ာ္လမ္းရွိ စိန္႔ေမရီကာသီျဒယ္
ဘုရားေက်ာင္းတြင္ က်င္းပမည္ျဖစ္သည္။ လြန္ခဲ့သည့္
၁၆ ရာစုခန္႔က အိႏၵိယသမုဒၵရာအတြင္း စြန္႔စားသြားလာကာ
 ကူးသန္း ေရာင္းဝယ္ေနသည့္ ဥေရာပေတာင္ပိုင္းသား
 ေပၚတူဂီ လူမ်ဳိးမ်ားႏွင့္အတူ ဗရင္ဂ်ီ ေခၚ ကက္သလစ္ ခရစ္ယာန္သာသနာ ျမန္မာႏုိင္ငံသုိ႔ ေရာက္ရွိလာခဲ့ျခင္း
 ျဖစ္သည္။ ထုိ ႏွစ္ ၅၀၀ ျပည့္ အထိမ္းအမွတ္ပြဲေတာ္ကုိ
 မူလက ပုပ္ရဟန္းမင္းႀကီး ဖရန္စစ္ လာေရာက္ ခ်ီးျမႇင့္ရန္
ရွိေသာ္လည္း ယခု အခါ လာေရာက္ႏုိင္ျခင္း မရွိေတာ့ဟု
 သိရသည္။ ျမန္မာႏုိင္ငံ ကက္သလစ္ ဆရာေတာ္မ်ားအဖြဲ႔ခ်ဳပ္
 အတြင္းေရးမႉး ဖာသာ ေမာရစ္က“ပုပ္ရဟန္းမင္းႀကီး
မလာျဖစ္ဘူး၊ ဘာေၾကာင့္ လဲဆုိေတာ့ ပုပ္ရဟန္းမင္းႀကီးက
 ဗာတီကန္ႏုိင္ငံမွာ အႀကီးအကဲေလ၊ က်ေနာ္တုိ႔
 ျမန္မာႏုိင္ငံက အႀကီးအကဲ သမၼတက ဖိတ္မွ
လာႏုိင္မွာျဖစ္သလုိ၊ ပုပ္ရဟန္းမင္းႀကီး လုံၿခဳံေရးကိစၥ
ကုိလည္း ျမန္မာဘက္က တာ၀န္ယူရမယ္ဆုိေတာ့
အခက္အခဲရွိမယ့္သေဘာ ေၾကာင့္ ထင္ပါတယ္”ဟု ဆုိသည္။
 ထုိေၾကာင့္ ပုပ္ရဟန္းမင္းႀကီး ကုိယ္စား အာရွတုိက္
 ကက္သလစ္ ဆရာေတာ္ႀကီးမ်ား အဖြဲ႔ ဥကၠ႒
တက္ေရာက္မည္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရ သည္။ အႏုပညာရွင္ ကုိ
ဖရက္ဒီက“အားလုံးကေတာ့ ပုပ္ရဟန္းမင္းႀကီး
လာမလားဆုိၿပီး ေမွ်ာ္လင့္ၾကတာေပါ့၊ ဒီတေခါက္ေရာက္
မလာႏုိင္ ေပမယ့္၊ ေနာင္ဆုိရင္ က်ေနာ္တုိ႔ ျမန္မာႏုိင္ငံကုိ
 ေရာက္လာႏုိင္မယ္လို႔ ယုံၾကည္ေနမိတယ္”ဟု ေျပာသည္။
ယခုက်င္းပမည့္ ႏွစ္ ၅၀၀ ျပည့္ အထိမ္းအမွတ္ပြဲကုိ
 ျမန္မာႏုိင္ငံတ၀န္းရွိ ကက္သလစ္ ခရစ္ယာန္ဘာသာ၀င္
 ၅ ေသာင္း ခန္႔က လာ ေရာက္ရန္ စာရင္းေပးသြင္းထားၿပီး
၀တ္ျပဳပြဲမ်ား၊ စီတန္းလွည့္လည္ျခင္းမ်ား၊ တုိင္းရင္းသား႐ိုးရာ
အက ေဖ်ာ္ေျဖပြဲမ်ား၊ ကက္သလစ္ ဘာသာ၀င္
အႏုပညာရွင္မ်ားျဖစ္သည့္ ႏြဲ႔ယဥ္၀င္း၊ ခ်စ္သုေ၀၊ ခ်မ္းခ်မ္း၊
 ေနေန၊ ေဂ်းမီ၊ ဆုိင္းေနာ္၊ အနဂၢ၊ သံသာ၀င္း၊ ဖရက္ဒီ တုိ႔အျပင္
 ျဖဴျဖဴေက်ာ္သိန္း၊ နီနီခင္ေဇာ္ စသည့္ အဆိုေတာ္မ်ားလည္း
သီဆုိေဖ်ာ္ေျဖမည္ျဖစ္ေၾကာင္း၊ ေဖ်ာ္ေျဖပြဲကုိ ႐ုပ္သံမွ
တုိက္႐ိုက္ ထုတ္လႊင့္ ျပသႏုိင္ရင္ စီစဥ္ေနေၾကာင္း သိရသည္။
ကက္သလစ္ သာသနာသည္ ၁၄၉၈ ခုႏွစ္ ဗာစ္ကိုဒဂါးမား
 အိႏၵိယတိုက္ငယ္ကို ရွာေဖြေတြ႕ရွိခ်ိန္မွစကာ အာရွတုိက္ရွိ
အိႏၵိယ၊ သီရိလကၤာ၊ ျမန္မာ၊ ထုိင္း၊ မေလးရွား၊ မကာအုိ
 စသည့္ႏုိင္ငံမ်ားသို႔ ပင္လယ္ေရေၾကာင္း စြန္႔စားသြားလာသူ
 ေပၚတူဂီတုိ႔ႏွင့္အတူ ေရာက္လာျခင္း
 ျဖစ္သည္။ ၁၅၀၅ ခုႏွစ္က ဟံသာ၀တီ(ပဲခူး)ေရာက္
အီတလီကုန္သည္ တဦးက ဟံသာ၀တီ ဘုရင္ထံတြင္
 ေပၚတူဂီစစ္သား ၁၀ဝ၀ ခန္႔ လစာ ရိကၡာႏွင့္ အမႈထမ္း
 ေနေၾကာင္း မွတ္တမ္း တင္ခဲ့ဖူးသည္။ တခ်ိန္တည္းမွာပင္
ကက္သလစ္ ခရစ္ယာန္ ဘာသာ၀င္ ေပၚတူဂီတုိ႔
 သံလြင္ျမစ္ဝွမ္းရွိ မုတၱမ(Mataban)၊ ဧရာဝတီ
 ျမစ္ဝကြ်န္းေပၚရွိ ပုသိမ္ (Cosmin) ႏွင့္ ရခိုင္ျပည္နယ္
 ေျမာက္ဦး စသည့္ ေခတ္ၿပိဳင္ ၿမိဳ႕ျပႏိုင္ငံမ်ားတြင္ ဝင္ထြက္ကာ
ကူးသန္းေရာင္းဝယ္ရင္း အမႈထမ္း အေျခခ်ေနထိုင္ ခဲ့ၾက၏။
ဘုရင့္ေနာင္ မင္းၾတားႀကီးလက္ထက္ ဟံသာ၀တီ၊ အင္းဝ၊
မိုးညႇင္း၊ မဏိပူရ၊ မုတၱမ၊ ရွမ္းကုန္းျမင့္၊ ဇင္းမယ္(ခ်င္းမိုင္)၊
အယုဒၶယ၊ လင္းဇင္း စသည့္ ၿမိဳ႕ျပ ႏိုင္ငံမ်ားကို တိုက္ခိုက္သိမ္း
 ပိုက္ကာ ဟံသာဝတီ အင္ပါယာ ထူေထာင္ရာ၌ ေပၚတူဂီတို႔သည္ အေရးပါသည့္ ေၾကးစားစစ္သားမ်ား ျဖစ္လာၾကသည္။
၁၆၀၀ ျပည့္ႏွစ္ ေပၚတူဂီလူမ်ဳိးဖိလစ္ ဒီဗရစ္တို(ငဇကၤာ)
သံလ်င္ကုိအုပ္ခ်ဳပ္ခြင့္ရသည့္အခါ ေပၚတူဂီ 
အေျမာက္အမ်ား သံလ်င္တြင္အေျခခ်ခဲ့ သည္။
သံလ်င္က်ဆုံးၿပီးေနာက္အေနာက္ဘက္
လြန္မင္းက ကက္သလစ္ဘာသာ၀င္ ေပၚတူဂီမ်ားကို 
အင္း၀သုိ႔ဖမ္းဆီးေခၚေဆာင္သြား ခဲ့ၿပီး ေနာက္ပုိင္းတြင္
 ခ်င္းတြင္းျမစ္ႏွင့္ မူးျမစ္ၾကားသုိ႔ ပုိ႔ေဆာင္၍ 
ဗရင္ဂ်ီရြာႀကီးမ်ားအျဖစ္တည္ေထာင္ၿပီးခရစ္ယာန္ဘာသာကုိ
 လြတ္ လပ္စြာကုိးကြယ္ေစခဲ့သည္။ထုိ႔ေၾကာင့္ ယေန႔တုိင္
 ခ်မ္းသာ၊ ေခ်ာင္း႐ိုး၊ မုံလွ၊ ေခ်ာင္းဦး၊ နဘက္၊ ေမဂြန္ စသည့္
ကက္သလစ္ ခရစ္ယာန္ ရြာႀကီးမ်ားကုိ ေတြ႔ႏုိင္ သည္။
 ေနာက္ပုိင္းတြင္ ဘုန္းေတာ္ႀကီး ေပါလ္အန္ဗီ႐ိုစ္
 ဘီဂန္းဒက္ ကဲ့သုိ႔ေသာ သာသနာျပဳ ဆရာေတာ္မ်ားေၾကာင့္
 ကက္သလစ္ခရစ္ယန္ဘာသာသည္
 ျမန္မာႏုိင္ငံတ၀န္းပ်ံ႕ႏွံ႔ခဲ့သည္။

No comments:

Post a Comment