ဗ်ာဒိတ္က်မ္း အခန္းၾကီး ၂၂ ၂၀-၂၁ ငါသည္ အလ်င္အျမန္လာမည္ မွန္ေပ၏ ဟု၊ ဤအရာမ်ားကို သက္ေသခံေသာသူ မိန္႔ေတာ္မူ၏။ အာမင္။ သခင္ေယရႈၾကြလာေတာ္မူပါ၊ ငါတို႔သခင္ ေယရႈခရစ္၏ေက်းဇူးေတာ္သည္ သန္႔ရွင္းသူ အေပါင္းတို႔၌ ရွိေစသတည္း။ ၁ တဖန္၊ ေက်ာက္သလင္းကဲ့သို႔ ၾကည္လင္၍၊ ဘုရားသခင္ႏွင့္ သိုးသငယ္၏ပလႅင္ေတာ္ထဲက ထြက္ေသာ၊ အသက္ေရစီးရာျမစ္ကို ေကာင္းကင္တမန္သည္ ငါ့အားျပေလ၏။ ၂ ၿမိဳ႔လမ္းမအလယ္၌၎၊ ထိုျမစ္ႏွစ္ဘက္၌၎၊ အသက္ပင္ရွိ၏။ ထိုအသက္ပင္သည္ အသီးတဆယ္ႏွစ္မ်ိဳးကို သီးတတ္၏။ မိမိအသီး ကိုလည္း လတိုင္းေပးတတ္၏။ အရြက္သည္လည္း လူအမ်ိဳးမ်ိဳးတို႔၏ အနာေရာဂါ ၿငိမ္းစရာဘို႔ျဖစ္၏။ ၃ ေနာက္တဖန္က်ိန္ျခင္းေဘး တစံုတခုမွ်မရွိ၊ ထိုၿမိဳ႔၌ ဘုရားသခင္ႏွင့္ သိုးသငယ္၏ပလႅင္ေတာ္ ရွိ၍၊ ဘုရားသခင္၏ကြၽန္တို႔သည္ ဘုရားဝတ္ကို ျပဳၾကလိမ့္မည္။ ၄ မ်က္ႏွာေတာ္ကိုျမင္ရ၍၊ သူတို႔နဖူး၌လည္း နာမ ေတာ္ေရးထားလ်က္ရွိလိမ့္မည္။ ၅ ထိုၿမိဳ႔၌ ညဥ့္မရွိရ၊ ဆီမီးကိုအလိုမရွိ။ ေန၏အေရာင္ကိုလည္း အလိုမရွိ။ အေၾကာင္း မူကား၊ ထာဝရအရွင္ဘုရားသခင္သည္ သူတို႔၌ေရာင္ျခည္ေတာ္ကို လႊတ္ေတာ္မူ၍ သူတို႔သည္ ကမၻာအဆက္ဆက္ စုိးစံရၾကလတံ့။ ၆ ေကာင္းကင္တမန္ကလည္း၊ ဤစကားသည္ သစၥာစကား၊ ဟုတ္မွန္ေသာစကားျဖစ္၏။ ပေရာဖက္ တို႔၏ ဝိညာဥ္ကို အစိုးရေသာ ထာဝရအရွင္ဘုရားသခင္သည္ ကာလမၾကာမျမင့္မီွ ျဖစ္ရမည္အမႈအရာမ်ား ကို မိမိကြၽန္တို႔အား ျပေစျခင္းငွါ၊ ေကာင္းကင္တမန္ေတာ္ကို ေစလႊတ္ေတာ္မူၿပီ။ ၇ ငါသည္ အလ်င္အျမန္လာ မည္၊ ဤစာေစာင္၏ အနာဂတၱိစကားကို ေစာင့္ေရွာက္ေသာသူသည္ မဂၤလာရွိ၏ဟုေျပာဆို၏။ ၈ ငါေယာဟန္သည္ ဤအရာမ်ားကို ၾကားျမင္၏။ ၾကားျမင္ၿပီးလွ်င္၊ ထိုအရာမ်ားကိုျပေသာ ေကာင္းကင္ တမန္၏ ေျခရင္း၌ ကိုးကြယ္အံ့ေသာငွါ ျပပ္ဝပ္၏။ ၉ သူကလည္း၊ မျပဳပါႏွင့္။ ငါကား၊ သင္၏လုပ္ေဘာ္ ေဆာင္ဘက္ျဖစ္၏။ သင္၏အစ္ကိုပေရာဖက္တို႔ႏွင့္ ဤစာေစာင္ ၏စကားကို ေစာင့္ေရွာက္ေသာသူတို႔၏ လုပ္ေဘာ္ေဆာင္ဘက္လည္းျဖစ္၏။ ဘုရားသခင္ကို ကိုးကြယ္ေလာ့ဟု ေျပာဆို၏။ ၁၀ တဖန္တံု၊ ငါ့အား မိန္႔ေတာ္မူသည္ကား၊ ဤစာေစာင္၏ အနာဂတၱိစကားကို တံဆိပ္မခတ္ႏွင့္။ အေၾကာင္းမူကား၊ ကာလအခ်ိန္ေရာက္လုနီးၿပီ။ ၁၁ မတရားေသာသူသည္ မတရားသျဖင့္ျပဳေစဦး။ ညစ္ညဴး ေသာသူသည္ ညစ္ညဴးေစဦး။ ေျဖာင့္မတ္ေသာသူသည္ ေျဖာင့္မတ္ေစဦး။ သန္႔ရွင္းေသာသူသည္ သန္႔ရွင္းေစဦး။ ၁၂ ငါသည္ အလ်င္အျမန္လာမည္။ ငါသည္ အက်ိဳးအျပစ္ကိုေဆာင္ခဲ့သည္ျဖစ္၍၊ လူအသီးသီး တို႔အား မိမိတို႔အက်င့္အတိုင္း ဆပ္ေပးမည္။ ၁၃ ငါသည္ အာလဖျဖစ္၏။ ၾသေမဃလည္းျဖစ္၏။ အဦးဆံုးေသာ သူ၊ ေနာက္ဆံုးေသာသူျဖစ္၏။ အစႏွင့္အဆံုးလည္းျဖစ္၏။ ၁၄ အသက္ပင္ႏွင့္ဆိုင္၍၊ ၿမိဳ႔တံခါးအတြင္းသို႔ ဝင္အံ့ေသာငွါ ပညတ္ေတာ္တို႔ကို က်င့္ေသာသူတို႔သည္ မဂၤလာရွိၾက၏။ ၁၅ ျပင္၌ကား၊ ေခြးျဖစ္ေသာသူ၊ ျပဳစားတတ္ေသာသူ၊ မတရားေသာေမထုန္၌ မွီဝဲေသာသူ၊ လူအသက္ကိုသတ္ေသာသူ၊ ရုပ္တုကိုကိုးကြယ္ ေသာသူ၊ သစၥာပ်က္ျခင္းကို ႏွစ္သက္၍ျပဳေသာသူ အေပါင္းတို႔သည္ ရွိၾက၏။ ၁၆ ငါေယရႈသည္၊ အသင္း ေတာ္တို႔အဘို႔ ဤအရာမ်ားကို သင္တို႔အား သက္ေသခံေစ ျခင္းငွါ၊ ငါ၏ေကာင္းကင္တမန္ကို ေစလႊတ္၏။ ငါသည္ကား၊ ဒါဝိဒ္၏အျမစ္ျဖစ္၏။ အႏႊယ္လည္းျဖစ္၏။ ထြန္းေတာက္ ေသာမိုဃ္းေသာက္ၾကယ္လည္းျဖစ္၏။ ၁၇ ိ၀ိညာဥ္ေတာ္ႏွင့္ မဂၤလာေဆာင္သတို႔သမီးက၊ လာခဲ့ပါဟုဆိုၾက၏။ ၾကားေသာသူကလည္း လာခဲ့ပါဟု ဆိုပါေစ၊ ေရငတ္ေသာသူသည္ လာပါေစ။ အလိုရွိေသာသူသည္ အဘိုးကိုမေပး ဘဲ အသက္ေရကိုယူပါေစ။ ၁၈ ဤစာေစာင္၏ အနာဂတၱိစကားကို ၾကားေသာသူအေပါင္းတို႔အား ငါသက္ေသခံသည္ကား၊ အၾကင္သူ သည္ ဤအရာတို႔၌ ထပ္၍အသစ္သြင္း၏၊ ဤစာေစာင္၌ ေရးထားေသာေဘးဒဏ္တို႔ကို ထိုသူအေပၚသို႔ ဘုရားသခင္သက္ေရာက္ေစေတာ္မူမည္။ ၁၉ အၾကင္သူသည္ ဤစာေစာင္၏ အနာဂတၱိစကား အခ်ိဳ႔ကို ႏႈတ္ပယ္၏။ ဤစာေစာင္၌ေရးထားေသာ အသက္ပင္ႏွင့္၎၊ သန္႔ရွင္းေသာၿမိဳ႔ေတာ္ႏွင့္၎၊ ထိုသူစပ္ဆိုင္ေသာအခြင့္ကို ဘုရားသခင္ ႏႈတ္ပယ္ေတာ္မူမည္။ !

July 21, 2014

စစ္မွန္ေသာကိုးကြယ္ျခင္း

၁။လူေတြနားလည္သေဘာေပါက္ေသာ ကုိးကြယ္ျခင္းနဲ. ဘုရား ကုိးကြယ္ေစခ်င္ေသာပံုစံ ကဲြလြဲေနတတ္ပါတယ္။ 
လူေတြက ကိုးကြယ္ျခင္းဆိုတာ အစဥ္အလာတစ္ခုလုိလုပ္ေဆာင္ ဖို.သာ အားသန္ျပီး မိမိ ျကိုက္ သလို မိမိေက်နပ္သလို၊လူကုိ ဗဟုိျပဳ(Men center) လုပ္ေဆာင္ ျခင္းနွင့္သာေက်နပ္ေနျကသည္။ ဘုရားက နာမ္ဝိညာဥ္ဘုရား ျဖစ္ ျပီး သူ.ကိုကိုးကြယ္ ေသာသူမွန္သမွ်သည္ နာမ္၊ဝိညာဥ၊္သစၥာနွင့္ ကိုးကြယ္ျခင္း ကို နွစ္သက္ပါသည္။ ကိုးကြယ္ျခင္းဆိုတာက ကိုယ္ကေက်နပ္သလို ကိုးကြယ္ဖုိ.မ ဟုတ္ပဲ ဘုရားနည္းလမ္း အတိုင္း ဘုရားေက်နပ္ဖုိ. အေရးၾကီးပါသည္။ ကိုးကြယ္ျခင္း ဆိုတာက အျပင္ပိုင္း ဟန္ပန္အမူအရာထက္ အတြင္း ဝိညာဥ္ထဲ ကျဖစ္ဖို့ အေရးျကီးပါသည္။ မ်ားစြာေသာ ကိုးကြယ္ျခင္း မ်ားသည္ အတြင္းနွလုံးသား နွင့္ ကိုးကြယ္ ျခင္းမ်ားထက္ အျပင္ပိုင္းလူေတြ ခ် မွတ္ထားတဲ့စည္းမ်ဥ္းစည္းကမ္း လုပ္ ရိုးလုပ္စဥ္မ်ားကို နွလုံးသားမပါပဲ လုပ္ေဆာင္ ေနျကသည္က မ်ားသည္။ ယခင္သမၼာေဟာင္းကိုးကြယ္ ျခင္းမွာ ယဇ္ေကာင္ မပါရင္ ဘုရားက လက္မခံပါ။ဘယ္သူက ဘယ္ပုံစံ ကိုးကြယ္တယ္ဆုိတာထက္ ယဇ္ေကာင္ ပါဖို့က အေရးျကီးတယ္။ ကာဣန နွင့္ အာေဗလ ကိုးကြယ္တဲ့အခါမွာ နွစ္ေယာက္စလုံး ကိုးကြယ္ဖို့ လာေရာက္ေသာ္လည္း ဘုရားခ်မွတ္တဲ့ယဇ္ေကာင္ပါျပီး လာေရာက္ကိုးကြယ္ေသာ အာေဗလ ယဇ္ပူေဇာ္ျခင္းကိုသာ ဘုရားက လက္ခံခဲ့ျပီး ကာဣန နွင့္သူ့ ပူေဇာ္သကၠာ ကို ျငင္းပယ္ခဲ့တယ္။ အေျကာင္းက ယဇ္ေကာင္ မပါ လို့ျဖစ္တယ္။ ယေန့မ်ားစြာ ေသာလူေတြ ကိုးကြယ္ဖို့ ခ်ဥ္းကပ္လာၾကေသာ္လည္း ဘုရားသတ္မွတ္တဲ့ ဝိညာဥ္အထဲက နွလုံးသားနဲ့ကိုးကြယ္ ျခင္း မဟုတ္ပါက ဘုရားလက္ခံမည္မဟုတ္ေခ် 
၂။သစၥာနွင့္ကိုးကြယ္ျခင္း ကိုးကြယ္ျခင္း
 ေနရာနွင့္မဆိုင္ပဲ သစၥာရွိျခင္းနဲ့ဆိုင္ပါသည္။ ရွာမာရိအမ်ိဳးသမီးက ေယရူကို ေမးသည္ ဘယ္ေနရာမွာ ကိုးကြယ္တာ အသင့္ေတာ္ဆုံးနဲ့ အမွန္ဆုံးလည္း?? ေယရူကဒီအေျဖကို ေပးခဲ့ တယ္။ သစၥာနဲ့.ကိုးကြယ္ ျခင္း။ ေနရာႏွင္. အေဆာက္အအုံထဲမွာမူတည္ျပီး ကိုးကြယ္ ျခင္းမဟုတ္ပဲ သစၥာရွိစြာ ျဖင့္အသက္ရွင္ကိုးကြယ္ ျခင္း ျဖစ္ရမည္။ ေန့ရက္နွင့္ေနရာ အေပၚမွာကိုးကြယ္ ျခင္းကို ခရစ္ယာန္မ်ားစြာ လုပ္ေဆာင္ေနျကျပီး ဘုရားနွစ္သက္ေသာ ကိုးကြယ္ ျခင္း ေတာ့ မဟုတ္ေပ။ထြက္ ၂၀:၂၄ မွာေတာ့ ကိုးကြယ္တဲ့ အရပ္ခပ္ သိမ္းမွာ ျကြလာမယ္လို့ဘုရားက ကတိရွိပါတယ္။ တစ္ကယ္လည္း လုပ္ခဲ့တယ္။ ဒံေယလ သူငယ္ခ်င္းေတြကရုပ္ထု အျပည့္ ရွိတဲ့ ဗါဗုလုန္ နိုင္ငံမွာ ဘုရင့္အမိန့္နဲ့ ရုပ္ထုျကီးကို ကိုးကြယ္ဖို့ ျငင္းဆန္ျပီး မီးေလာင္ေနတဲ့ မီးပုံကို ေရြးခဲ့ပါတယ္။ သူတို့ သစၥာ နဲ့ ကိုးကြယ္ျခင္းကို ဘုရားဂုဏ္ျပဳ ျပီးဘုရားကိုယ္တိုင္အဲ့ဒီမီးပုံအလယ္မွာ ျကြလာခဲ့ပါတယ္။ သစၥာနဲ့ကိုးကြယ္ ျခင္းကို နွစ္သက္တဲ့ ဘုရားပါ။ ဒါေျကာင့္ လုပ္ရိုးလုပ္စဥ္ သမရိုးက်လူေတြေတာင္ ပ်င္းတဲ့ ကိုးကြယိျခင္းကေန ဘုရား အလိုရွိတဲ့ ဘုရားကိုယ္တိုင္ ျကြ ျပီး ေနရာယူတဲ့ နာမ္၊ဝိညာဥ္၊ သစၥာနဲ.ကိုးကြယ္ျခင္းျဖင့္ လာဝရဘုရားထံေတာ္ပါးသုိ. ခ်ဥ္းကပ္ၾကပါစုိ.။

No comments:

Post a Comment