ဗ်ာဒိတ္က်မ္း အခန္းၾကီး ၂၂ ၂၀-၂၁ ငါသည္ အလ်င္အျမန္လာမည္ မွန္ေပ၏ ဟု၊ ဤအရာမ်ားကို သက္ေသခံေသာသူ မိန္႔ေတာ္မူ၏။ အာမင္။ သခင္ေယရႈၾကြလာေတာ္မူပါ၊ ငါတို႔သခင္ ေယရႈခရစ္၏ေက်းဇူးေတာ္သည္ သန္႔ရွင္းသူ အေပါင္းတို႔၌ ရွိေစသတည္း။ ၁ တဖန္၊ ေက်ာက္သလင္းကဲ့သို႔ ၾကည္လင္၍၊ ဘုရားသခင္ႏွင့္ သိုးသငယ္၏ပလႅင္ေတာ္ထဲက ထြက္ေသာ၊ အသက္ေရစီးရာျမစ္ကို ေကာင္းကင္တမန္သည္ ငါ့အားျပေလ၏။ ၂ ၿမိဳ႔လမ္းမအလယ္၌၎၊ ထိုျမစ္ႏွစ္ဘက္၌၎၊ အသက္ပင္ရွိ၏။ ထိုအသက္ပင္သည္ အသီးတဆယ္ႏွစ္မ်ိဳးကို သီးတတ္၏။ မိမိအသီး ကိုလည္း လတိုင္းေပးတတ္၏။ အရြက္သည္လည္း လူအမ်ိဳးမ်ိဳးတို႔၏ အနာေရာဂါ ၿငိမ္းစရာဘို႔ျဖစ္၏။ ၃ ေနာက္တဖန္က်ိန္ျခင္းေဘး တစံုတခုမွ်မရွိ၊ ထိုၿမိဳ႔၌ ဘုရားသခင္ႏွင့္ သိုးသငယ္၏ပလႅင္ေတာ္ ရွိ၍၊ ဘုရားသခင္၏ကြၽန္တို႔သည္ ဘုရားဝတ္ကို ျပဳၾကလိမ့္မည္။ ၄ မ်က္ႏွာေတာ္ကိုျမင္ရ၍၊ သူတို႔နဖူး၌လည္း နာမ ေတာ္ေရးထားလ်က္ရွိလိမ့္မည္။ ၅ ထိုၿမိဳ႔၌ ညဥ့္မရွိရ၊ ဆီမီးကိုအလိုမရွိ။ ေန၏အေရာင္ကိုလည္း အလိုမရွိ။ အေၾကာင္း မူကား၊ ထာဝရအရွင္ဘုရားသခင္သည္ သူတို႔၌ေရာင္ျခည္ေတာ္ကို လႊတ္ေတာ္မူ၍ သူတို႔သည္ ကမၻာအဆက္ဆက္ စုိးစံရၾကလတံ့။ ၆ ေကာင္းကင္တမန္ကလည္း၊ ဤစကားသည္ သစၥာစကား၊ ဟုတ္မွန္ေသာစကားျဖစ္၏။ ပေရာဖက္ တို႔၏ ဝိညာဥ္ကို အစိုးရေသာ ထာဝရအရွင္ဘုရားသခင္သည္ ကာလမၾကာမျမင့္မီွ ျဖစ္ရမည္အမႈအရာမ်ား ကို မိမိကြၽန္တို႔အား ျပေစျခင္းငွါ၊ ေကာင္းကင္တမန္ေတာ္ကို ေစလႊတ္ေတာ္မူၿပီ။ ၇ ငါသည္ အလ်င္အျမန္လာ မည္၊ ဤစာေစာင္၏ အနာဂတၱိစကားကို ေစာင့္ေရွာက္ေသာသူသည္ မဂၤလာရွိ၏ဟုေျပာဆို၏။ ၈ ငါေယာဟန္သည္ ဤအရာမ်ားကို ၾကားျမင္၏။ ၾကားျမင္ၿပီးလွ်င္၊ ထိုအရာမ်ားကိုျပေသာ ေကာင္းကင္ တမန္၏ ေျခရင္း၌ ကိုးကြယ္အံ့ေသာငွါ ျပပ္ဝပ္၏။ ၉ သူကလည္း၊ မျပဳပါႏွင့္။ ငါကား၊ သင္၏လုပ္ေဘာ္ ေဆာင္ဘက္ျဖစ္၏။ သင္၏အစ္ကိုပေရာဖက္တို႔ႏွင့္ ဤစာေစာင္ ၏စကားကို ေစာင့္ေရွာက္ေသာသူတို႔၏ လုပ္ေဘာ္ေဆာင္ဘက္လည္းျဖစ္၏။ ဘုရားသခင္ကို ကိုးကြယ္ေလာ့ဟု ေျပာဆို၏။ ၁၀ တဖန္တံု၊ ငါ့အား မိန္႔ေတာ္မူသည္ကား၊ ဤစာေစာင္၏ အနာဂတၱိစကားကို တံဆိပ္မခတ္ႏွင့္။ အေၾကာင္းမူကား၊ ကာလအခ်ိန္ေရာက္လုနီးၿပီ။ ၁၁ မတရားေသာသူသည္ မတရားသျဖင့္ျပဳေစဦး။ ညစ္ညဴး ေသာသူသည္ ညစ္ညဴးေစဦး။ ေျဖာင့္မတ္ေသာသူသည္ ေျဖာင့္မတ္ေစဦး။ သန္႔ရွင္းေသာသူသည္ သန္႔ရွင္းေစဦး။ ၁၂ ငါသည္ အလ်င္အျမန္လာမည္။ ငါသည္ အက်ိဳးအျပစ္ကိုေဆာင္ခဲ့သည္ျဖစ္၍၊ လူအသီးသီး တို႔အား မိမိတို႔အက်င့္အတိုင္း ဆပ္ေပးမည္။ ၁၃ ငါသည္ အာလဖျဖစ္၏။ ၾသေမဃလည္းျဖစ္၏။ အဦးဆံုးေသာ သူ၊ ေနာက္ဆံုးေသာသူျဖစ္၏။ အစႏွင့္အဆံုးလည္းျဖစ္၏။ ၁၄ အသက္ပင္ႏွင့္ဆိုင္၍၊ ၿမိဳ႔တံခါးအတြင္းသို႔ ဝင္အံ့ေသာငွါ ပညတ္ေတာ္တို႔ကို က်င့္ေသာသူတို႔သည္ မဂၤလာရွိၾက၏။ ၁၅ ျပင္၌ကား၊ ေခြးျဖစ္ေသာသူ၊ ျပဳစားတတ္ေသာသူ၊ မတရားေသာေမထုန္၌ မွီဝဲေသာသူ၊ လူအသက္ကိုသတ္ေသာသူ၊ ရုပ္တုကိုကိုးကြယ္ ေသာသူ၊ သစၥာပ်က္ျခင္းကို ႏွစ္သက္၍ျပဳေသာသူ အေပါင္းတို႔သည္ ရွိၾက၏။ ၁၆ ငါေယရႈသည္၊ အသင္း ေတာ္တို႔အဘို႔ ဤအရာမ်ားကို သင္တို႔အား သက္ေသခံေစ ျခင္းငွါ၊ ငါ၏ေကာင္းကင္တမန္ကို ေစလႊတ္၏။ ငါသည္ကား၊ ဒါဝိဒ္၏အျမစ္ျဖစ္၏။ အႏႊယ္လည္းျဖစ္၏။ ထြန္းေတာက္ ေသာမိုဃ္းေသာက္ၾကယ္လည္းျဖစ္၏။ ၁၇ ိ၀ိညာဥ္ေတာ္ႏွင့္ မဂၤလာေဆာင္သတို႔သမီးက၊ လာခဲ့ပါဟုဆိုၾက၏။ ၾကားေသာသူကလည္း လာခဲ့ပါဟု ဆိုပါေစ၊ ေရငတ္ေသာသူသည္ လာပါေစ။ အလိုရွိေသာသူသည္ အဘိုးကိုမေပး ဘဲ အသက္ေရကိုယူပါေစ။ ၁၈ ဤစာေစာင္၏ အနာဂတၱိစကားကို ၾကားေသာသူအေပါင္းတို႔အား ငါသက္ေသခံသည္ကား၊ အၾကင္သူ သည္ ဤအရာတို႔၌ ထပ္၍အသစ္သြင္း၏၊ ဤစာေစာင္၌ ေရးထားေသာေဘးဒဏ္တို႔ကို ထိုသူအေပၚသို႔ ဘုရားသခင္သက္ေရာက္ေစေတာ္မူမည္။ ၁၉ အၾကင္သူသည္ ဤစာေစာင္၏ အနာဂတၱိစကား အခ်ိဳ႔ကို ႏႈတ္ပယ္၏။ ဤစာေစာင္၌ေရးထားေသာ အသက္ပင္ႏွင့္၎၊ သန္႔ရွင္းေသာၿမိဳ႔ေတာ္ႏွင့္၎၊ ထိုသူစပ္ဆိုင္ေသာအခြင့္ကို ဘုရားသခင္ ႏႈတ္ပယ္ေတာ္မူမည္။ !

November 28, 2013

( ေျဖာင့္မတ္ျခင္း)

ခရစ္ယာန္အသက္တာထဲမွ
 ေျဖာင့္မတ္ ျခင္းနွင္.ပတ္သက္ျပီးအမ်ိဳးမ်ိဳး ေဆြးေႏြး ျငင္းခုန္ေနၾကပါတယ္။ 
က်မ္းစာ ထဲက ေဖာ္ျပတဲ့ ေျဖာင့္မတ္ျခင္း ကေတာ့ ဘုရားသခင္ေပးတဲ့ ခရစ္ေတာ္အားျဖင့္ ရရွိေသာ ေျဖာင့္မတ္ျခင္းျဖစ္သည္။ အျပစ္ခြင့္ လႊတ္ျခင္းထက္ ပိုပါသည္။ ဘုရားသခင္ေပးေသာ ေျဖာင့္မတ္ျခင္းေၾကာင့္ ဘုရားသခင္အတြက္ အေကာင္းဆံုး တုန္႔ျပန္ အသက္ရွင္ေပးၾကပါစို႔။ စြန္ပလြံႏွင့္အာရဇ္ပင္ကဲ့သို႔ “ေျဖာင့္မတ္ေသာသူသည္ စြန္ပလြံကဲ့သိ.ု ပြင့္လန္း၍ ေလဗာႏုန္ေတာင္ေပၚမွာ အာရဇ္ပင္ကဲ့သို႔ ၾကီးပြားလိမ့္ မည္။” 
( ဆာလံက်မ္း ၉၂း၁၂ ) စြန္ပလြံပင္သည္ အုန္းပင္၊ ထန္းပင္ ကဲ့သို႔ေသာ အပင္မ်ိဳးျဖစ္ျပီး ေျခာက္ေသြ႔ေသာ အရပ္၊ သဲကႏၱရ လိုေန ရာမ်ိဳးတြင္ ေပါက္လ်က္ရွိသည္။ ယင္းအပင္သည္ ေသြ႔ေျခာက္ေသာ ေျမေပၚ၌ပင္ ေရဓါတ္၊ အစုိဓါတ္ ရႏိုင္ရန္ မိမိ၏ အျမစ္ကို ေျမထဲသို႔ နက္စြာ ထုိးေဖါက္တတ္သည္။ အကိုင္းမရွိဘဲ အထက္သို႔ အစဥ္ၾကီးထြားျပီး ေပ ၁၀၀ အထိျမင့္ေလ့ရွိ သည္။ အျမစ္တြယ္နက္ေသာေၾကာင့္ သဲကႏၱရ ေလနီၾကမ္းႏွင့္ ရာသီ ဥတု အပူအေအး ေျခာက္ေသြ႕ဒဏ္အားလုံးခံႏုိင္စြမ္းရွိသည္။
 အျမဲစိမ္းလန္းျပီး ပင္စည္ႏွင့္တကြ အရြက္၊ အသီးအားလုံး အသုံး၀င္လွ သည္။ ေဆးဖက္လည္း၀င္သည္။အရြက္ကို ဓနိသဖြယ္ အိမ္အမိုး အတြက္ သုံးၾကသည့္အျပင္ ေအာင္ျမင္ျခင္းအမွတ္အသား အျဖစ္လည္း သုံးသည္ ( ခရစ္ေတာ္ ေယရုရွလင္ျမိ့ဳ၀င္စဥ္တြင္လည္း ယင္းအ ရြက္ျဖင့္ ၾကိဳဆိုခဲ့ၾကသည္ ( ေယာဟန္၁၂း၁၃)
 ေနာက္အာရဇ္ပင္မွာမူ ထင္ရႈးမ်ိဳး၀င္သစ္ပင္ျဖစ္ သည္။ေဒသအလိုက္အမ်ိဳးအစားကြဲေသာေၾကာင့္ က်မ္းစာက လည္း ေလဗာႏုန္ေတာင္က အာရဇ္ဟုေျပာထားျခင္းျဖစ္သည္။ အာရဇ္ပင္သည္လည္း ခိုင္ခံ့က်စ္လစ္၍ ပိုးမႊားကင္းေစေသာ အနံ႔ေကာင္းရွိသျဖင့္ အေဆာက္အအုံသေဘာၤေဆာက္ရန္ အသုံး၀င္ သည့္အျပင္ အေစးမ်ားေဆးဖက္၀င္မႈတုိ႔ေၾကာင့္ တန္ဖိုးထားျခင္းခံ ရေသာ အပင္ျဖစ္သည္။ 
၎သည္လည္း ဆုိးရြားေသာ ဥတုဒဏ္မ်ားကို ၾက့ံၾကံ့ခံႏုိင္ေသာ အပင္ျဖစ္သည္။ ထုိသို႔ ထူးကဲေသာ အပင္ႏွစ္ မ်ိဳးႏွင့္ ေျဖာင့္မတ္ေသာသူကို က်မ္းစာက ခိုင္းႏႈိင္းထားသည္။
  ေျဖာင့္မတ္ေသာသူ ဟုဆုိရာတြင္ မိမိနည္းမိမိဟန္ အားျဖင့္ က်င့္ေစာင့္ေသာသူကို မဆိုလိုဘဲ ဘုရားသခင္ကို ယုံၾကည္ေသာ အားျဖင့္ ေျဖာင့္မတ္ျခင္းရ၍ ထုိေျဖာင့္မတ္ျခင္းတရား၌ က်င္လည္ေသာသူကို ဆုိလိုသည္။တနည္းအားျဖင့္ ယုံၾကည္ျပီး ယုံၾကည္ျခင္းကို အက်င့္အားျဖင့္ ျပ၍အသက္ရွင္သူျဖစ္သည္။ ထုိသို႔ေသာသူသည္ ေလာကဓံတရား၌ က်င္လည္ေသာ္ လည္းႏႈတ္ကပတ္ေတာ္တြင္ ျမဲျမံစြာ အျမစ္တြယ္ျပီး မိမိအသက္တာ အားျဖင့္ အသီးေကာင္းမ်ား၊ အက်ိဳးရွိေသာ၊ သူတပါးအတြက္ တည္ေဆာက္စရာျဖစ္ေသာ အရာမ်ားကိုထြက္ေစေသာသူျဖစ္သည္။ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္၌ ျမဲစြာ အျမစ္တြယ္၍ အသက္တာအစဥ္ၾကီးထြားျပီး ဘုရားသခင္ေပးေသာ ေျဖာင့္မတ္ျခင္းလမ္း၌ က်င္လည္ေလွ်ာက္ လွမ္းေသာ သူျဖစ္ၾကပါစုိ႔။(ဆရာ မင္းလြင္)

No comments:

Post a Comment